20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som neste manager i NUFC?

Alan Shearer
95 (59.4%)
Dennis Wise
4 (2.5%)
David Moyes
12 (7.5%)
Marcelino
3 (1.9%)
Frank Riijkard
31 (19.4%)
Alan Curbishley
8 (5%)
Steve Bruce
7 (4.4%)

Stemmer totalt: 152

Skrevet av Emne: Hvem ønsker du som neste manager?  (Lest 171854 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #90 på: 06. Sep. 2008, 00:41 »
Shearer som coach og Keegan som Sportsdirektør.... ;D

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 06. Sep. 2008, 00:44 »
Keegan som coach. På treningsfeltet som motivator!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 06. Sep. 2008, 01:38 »
frank riijkard , siden det aldri blir shearer uansett
lt;3 Newcastle <3

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #93 på: 06. Sep. 2008, 02:41 »
Louis Van Gaal ville vel ikke vært umulig å hente. Dersom han får kjøpsinnflytelsen selv, vel og merke.

Ser liksom ikke hvordan Styret kan gjøre helomvending i den innkjøps- og salgspolitikken sin. Hvilken manager vil ta over en klubb der han har så og si ingen makt?, er vi heldig kan vi få Knut Tørrum eller Tor Thodesen!

Du har et poeng. Men eneste måten Ashley kan komme seg ut av denne knipen på (bortsett fra hvis han selger klubben) vil være å måtte inngå et kompromiss hvor en ny og akseptert manager vil få mer makt og mer penger til transfer. Skjer ikke dette kommer han og familien til å bli lynsjet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 06. Sep. 2008, 03:58 »
Keving Keegan som MANAGER, Mike Ashley fullstendig ut av denne klubben. Jatakk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 06. Sep. 2008, 09:16 »
Håper vi blir kjøpt opp av Inderen og Keegan blir reinnstalert. Kan bare håpe ! Klubbens beste.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 06. Sep. 2008, 10:06 »
Så lenge Ashley ikke klarer å hente inn en verdensklasse manager har han ikke har noe annet valg enn å selge. Med null støtte fra byen og supporterne generelt, sannsynlige protester med lavt oppmøte på kamper osv vil det være umulig å drive videre.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 06. Sep. 2008, 10:51 »
Louis Van Gaal ville vel ikke vært umulig å hente. Dersom han får kjøpsinnflytelsen selv, vel og merke.

Ser liksom ikke hvordan Styret kan gjøre helomvending i den innkjøps- og salgspolitikken sin. Hvilken manager vil ta over en klubb der han har så og si ingen makt?, er vi heldig kan vi få Knut Tørrum eller Tor Thodesen!

Martin Andresen er jo åpenbart glad i å ha store team rundt seg, så kanskje det er vår (kremt Ashley's) mann.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #98 på: 06. Sep. 2008, 11:07 »

Martin Andresen er jo åpenbart glad i å ha store team rundt seg, så kanskje det er vår (kremt Ashley's) mann.

Da får vi jo både i pose og sekk, vi trenger jo midbanespillere også.    Og Martin er jo fast på ett vellspillende Vårenga og for å ikke snakk om på Landslaget.   Hadde vært ett kupp ::)
sunt pueri pueri puerilia tractant

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 06. Sep. 2008, 11:09 »
NETTOP!  ;D

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 06. Sep. 2008, 11:12 »
http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=850840

Mancini ønsker seg til England. Han er iallfall den eneste som har klart å få til noe i Inter det siste tiåret, kanskje han hadde klart å få til noe i Newcastle også? Eller under et annet styre hadde det iallfall vært lov å håpe. Slik situasjonen er akkurat nå tror jeg uansett det er vanskelig å videreutvikle klubben fremover.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 06. Sep. 2008, 11:24 »
Tror ingen av de store managerene vil til Newcastle.  . Nå som Shearer også har vært ute og sakt at han ikke kunne tenke seg å ta over Newcastle pga. styret. Disse nyhetene går vel verden over så de fleste er vel klar over den lattelige lederstrukturen.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 06. Sep. 2008, 21:59 »
Ja jeg tror ganske sikkert at Alan Shearer klare og tydelige NEI til Mike Ashley gir gjenklang rundt om i store deler av Europa.
Selv Dagbladet har fått med seg at Shearer har sagt nei til Newcastle-jobben.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tjodalf

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #103 på: 06. Sep. 2008, 22:29 »
Hvem vil jeg ha som neste manager i Newcastle? Jo, det er Kevin Keegan det.... :-*

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 07. Sep. 2008, 10:32 »
Jeg har også Keegan som favoritt-manager, det var tross alt han som gjorde at jeg ble NUFC supporter i sin tid. Da han ble ansatt som manager for 2. gang i NUFC var jeg i ekstase og drømte om at han endelig skulle avslutte det han aldri fikk gjort i hans første periode, nemlig å skaffe klubben noen trofèer å skryte av. Slik skulle det altså ikke gå...............
Keegan er en mann av prinsipper og som kansje takler motgang litt for dårlig!? Vi har sett dette før fra den godeste Kevin Keegan, han har nå trukket seg 2 ganger som NUFC manager, èn gang som ManCity manager og èn gang som engelsk landslagsjef (også i Fulham trakk han seg, men det var for et bedre tilbud).
Vi har også sett at hans uttalelser kan snu fra å være de mest optimistiske til de mest pessimistiske over natten og hvor oppgitt og stresset han blir i pressede situasjoner, selv om det siste har han kansje vokst fra seg.

Nå når klubben leter etter en erstatter så ønsker jeg meg èn utenfra de britiske øyene, èn med god CV og som kan passe inn i det nye systemet som klubben har satt opp.Alternativene er ikke mange da klubben ikke kan velge på øverste hylle, men av ledige managere som har vært borti et slikt system fra før kan vi blant annet finne Zico, eldstebror Laudrup og Juan Antonio Camacho (alias Mr Svettis). Det er sikkert en del navn jeg har glemt her, men dette er de jeg ville vært fornøyd med og som er ledige på markedet.