20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som neste manager i NUFC?

Alan Shearer
95 (59.4%)
Dennis Wise
4 (2.5%)
David Moyes
12 (7.5%)
Marcelino
3 (1.9%)
Frank Riijkard
31 (19.4%)
Alan Curbishley
8 (5%)
Steve Bruce
7 (4.4%)

Stemmer totalt: 152

Skrevet av Emne: Hvem ønsker du som neste manager?  (Lest 171441 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #60 på: 05. Sep. 2008, 11:27 »
Beardsley now works in a media role at the club. (Newcastle)
Søte, søte blekkspruter.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 05. Sep. 2008, 12:43 »
Moyes er mitt valg. Fått til utrolig mye i Everton med begrensede midler. Shearer er Gud fra før og det blir for mye for meg hvis han ikke innfrir som manager i castle.

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #62 på: 05. Sep. 2008, 12:53 »
Jeg tror ikke det kommer noen velkjente managere til Newcastle.
Har Keegan støtte hos kollegaene er det ingen som vil ta over.
En manager i klubben vil uansett bli en dukke for styret og vil ikke få en dritt å si.
Hvem vil vel det???

Og slik jeg ser det er det kun Keegan som villle fått fansens fulle støtte, noe han har hatt og alltid kommer til å ha...

Det er trist å se hvordan klubben styres.
Dette er på Brann nivå hvor styret overstyrer alt og alle og til slutt blir det bare rot og faenskap ut av det!!

Nå håper jeg Keegan tar over West Ham, for det er min fars lag...
For da vil vi ikke miste Keegan fra fotballen igjen!!!

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #63 på: 05. Sep. 2008, 12:56 »
Moyes er mitt valg. Fått til utrolig mye i Everton med begrensede midler. Shearer er Gud fra før og det blir for mye for meg hvis han ikke innfrir som manager i castle.

Helt enig. Everton har Premier Leagues tynneste stall, men Moyes leverer allikvel varene og er det laget som de 3 siste årene har vært nærmest å tukte "de 4 store".

Anthony

• Gjest
« Svar #64 på: 05. Sep. 2008, 13:14 »
Felix Magath...

8)

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 05. Sep. 2008, 13:38 »
Eg ser ikkje helt kva manager som i det heile tatt kan være i nærheten av å kompensere for tapet av Keegan. Nei, trur Ashley bør selge seg ut snarast. Evt kan han stille seg med Nufc-fansen mot Hull.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #66 på: 05. Sep. 2008, 14:17 »
Det kan ikke bli noen andre enn Shearer. Vi er for øyeblikket ein SIRKUSKLUBB, og tror ikke det er mange managere som vil ta over oss....
Vi har værken penger, spillere, styre  etc , dermed får vi ingen stjernemanagere.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 05. Sep. 2008, 14:23 »
Det kan ikke bli noen andre enn Shearer. Vi er for øyeblikket ein SIRKUSKLUBB, og tror ikke det er mange managere som vil ta over oss....
Vi har værken penger, spillere, styre  etc , dermed får vi ingen stjernemanagere.

Det er sant, men jeg skjønner godt hvis shearer ikke tør å ta over castle. Som du nevner er det en sirkusklubb, og han kanskje den med høyest status av de alle. Er det noe han er villig til å risikere? Sett fra den andre siden: Lykkes han vil sikkert Shearer bli en egen religion i castle

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 05. Sep. 2008, 15:48 »
Ashley kan pelle ræva si ut av hele Newcastle, æsj for en fyr!!

Det er kun 2 stykker som kan være apekatter nok til å ta over og det er enten Dennis Wise eller Poyet evt. samarbeid. Fy Faen så skuffende lesning. . Å være Newcastle supporter nå er jævla trist. Hvem klarer å juble like mye nå hvis Newcastle skårer når vi vet hvilken apekatt gjeng klubben blir styrt av.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #69 på: 05. Sep. 2008, 16:04 »
Shearer er religion i Newcastle, det er Keegan og....

Wiig #8

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #70 på: 05. Sep. 2008, 16:53 »
De fleste Newcastlesupportere håper på Alan Shearer som manager. Inkludert meg selv. Men hvis han skal gjennomgå det samme som Kevin Keegan har gjort nå er det ikke noen vits i det. Derfor er det nok best med en som aldri har hatt noe spesielt forhold til klubben. Frank Rijkaard er jo en drøm, men tviler...

Syns forøvrig at St. James` Park bør fylles opp av supportere mot Hull for å støtte SPILLERNE. Er mer opptatt nå av at de trives, slik at ikke alle "tar en Milner" når januar vinduet åpnes.. Det er det jeg er mest redd for. Så håper de støtter spillerne mest av alt. For det er de som scorer målene og holder nullen! ;D
Howay the lads

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #71 på: 05. Sep. 2008, 17:10 »
De fleste Newcastlesupportere håper på Alan Shearer som manager.
Jeg har egentlig helt motsatt oppfatning. Det virker som de fleste (inkludert meg selv) ikke vil ha ham enda, fordi det er såpass stor risk å ta i og med at han aldri har trent noen klubb før og sannsynligvis vil bestemme en del selv. Men en gang i framtiden håper jeg han er aktuell, men ikke nå. Tviler på at han selv vil og.

Håper egentlig på Slaven Bilic, men han har jo sagt at han ikke vil trene West Ham fordi han vil lede Kroatia i VM. Så han tror jeg bare vi kan glemme. Kunne også tenkt meg Moyes, men hvorfor skulle han forlate Everton for oss?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #72 på: 05. Sep. 2008, 17:17 »
Er jo jævlig unødvendig å starte en helt ny tråd for hver eneste kandidat til å bli ny manager. Ta dette i en av de 114 andre trådene dette blir diskutert.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 05. Sep. 2008, 17:18 »
Jeg både håper og tror at Shearer ikke blir manager. . Som mange nevner her vil alle managere som tar over klubben bli dolket i ryggen av Ahsley og co. Vent til et nytt styre kommer, tror det er duket for at Ashley selger klubben nå, men hvorfor skal han da sparke Keegan først ? Han må være helt idiot.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 05. Sep. 2008, 17:35 »
Keegan har ikke blitt sparket !!!  Han trakk seg, der er det en forskjel.