20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Keegan har sluttet  (Lest 16877 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Keegan har sluttet
« Svar #45 på: 04. Sep. 2008, 20:57 »
Må bare si at jeg blir mektig provosert over de folka som skriver at Keegan er feig etc. Dere er tydeligvis 12 år gamle og skjønner faen meg ikke en puck av det som foregår!!
Det koker ned til at man ikke kan ha ansvaret for de sportslige resultatene, men null innflytelse over spilleroverganger, kontrakter etc...

Frykter det nå blir en kamp mot å overleve. Vi har en del gode spillere, men moralen er vel på en absolutt lavmål nå!

Stygt å si det, men jeg håper faktisk fansen i Newcastle kommer med en massiv demonstrasjon og at det blir en kamp med tomme tribuner, preget av bannere som viser hva fansen mener!
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 04. Sep. 2008, 20:59 »
Tror det er bare 2 ting som kan "redde" supportenes tillit eller hva man skal kalle det,   det er 1. Shearer  2 Salg av klubben.
Shearer kommer f.. ikke for å dilte under Wise ihvertfall.

Vi mommer til å ende opp med den ukjente spansjolen vi var linket med for ikke så veldig lenge siden. Var/er manager i Santander eller Mallorca eller hvor faen det var.

Vetere og Jiminez sin gode venn!!

Du tenker på Martinez sikkert.

Men først skal vi få gleden av å bli ledet av Dennis Fucking Wise.
hva skjer om vi vinner de neste 10 kampene og spiller bra fotball?

Driter jeg i!!
Man foretrekker bare ikke Dennis Wise fremfor Keegan!!!!!!!!!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 04. Sep. 2008, 20:59 »
Tror det er bare 2 ting som kan "redde" supportenes tillit eller hva man skal kalle det,   det er 1. Shearer  2 Salg av klubben.

Vi mommer til å ende opp med den ukjente spansjolen vi var linket med for ikke så veldig lenge siden. Var/er manager i Santander eller Mallorca eller hvor faen det var.

Siden jeg hatet Wise av hele mitt hjerte FØR han kom til Newcastle så vil jeg aldri godta at han sitter som manager i Newcastle. Heller Ruud Van Nistelroy enn Wise...

Uansett, ingen Newcastle supportere som har fulgt med mer enn de siste par årene kan med hånden på hjertet si at de er fornøyd med Wise som manager etter at dette har skjedd. Uansett hvor bra fotball vi måtte spille...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 04. Sep. 2008, 21:00 »

Med assley og wise ? Var det ein spøk ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 04. Sep. 2008, 21:01 »
Må bare si at jeg blir mektig provosert over de folka som skriver at Keegan er feig etc. Dere er tydeligvis 12 år gamle og skjønner faen meg ikke en puck av det som foregår!!
Det koker ned til at man ikke kan ha ansvaret for de sportslige resultatene, men null innflytelse over spilleroverganger, kontrakter etc...

Frykter det nå blir en kamp mot å overleve. Vi har en del gode spillere, men moralen er vel på en absolutt lavmål nå!

Stygt å si det, men jeg håper faktisk fansen i Newcastle kommer med en massiv demonstrasjon og at det blir en kamp med tomme tribuner, preget av bannere som viser hva fansen mener!
er nok litt eldre enn 12, men syns bare dette er helt sprøtt men jeg er så sint så du skjønner ikke. Men jeg står ved at jeg syns det er helt jævli at kk stikker. sier opp, forlater newcastle. hadde han hatt litt is i magen kunne han styrt newcastle akkurat dit han ville.. fansen støtter han jo fullt ut. men så sier han opp og vi står igjen å pisser i motvind. faen i helvete sier jeg da!!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 04. Sep. 2008, 21:04 »
styrt med ka då han får jo ikkje velge spillerne sine sjølv eingang  ::)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #51 på: 04. Sep. 2008, 21:06 »
GUUUUS HIDDINK!!!! Han fikk russere til å løpe for faen!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 04. Sep. 2008, 21:07 »
styrt med ka då han får jo ikkje velge spillerne sine sjølv eingang  ::)
for om ashley ikke hadde bøyd seg etter kk måtte han solgt og da kunne kk få gjøre akkurat hva han ville bare med stinnrike arabere i ryggen

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 04. Sep. 2008, 21:10 »

hadde han hatt litt is i magen kunne han styrt newcastle akkurat dit han ville..

Hvordan i h........ skulle han klart det når han ikke engang får bestemme hvilke spillere han skal ha!???
Keegan har sagt helt siden han tok over omtrent at han trenger en venstreback! Dette var tydligvis ALTFOR vansklig å få tak i av Vetere, Jiminez og Wise.

et ord HÅPLØST!!!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 04. Sep. 2008, 21:14 »
GUUUUS HIDDINK!!!! Han fikk russere til å løpe for faen!

Driver ikke Hiddink og setter opp ligaer og greier og greier i Russland? Fyren må jo tydligvis få lov til å gjøre ting på sin måte for å lykkes. Det er neppe godt nok for vårt flottte styre, jævla taper han Hiddink...  ::)  ;)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 04. Sep. 2008, 21:15 »
Hva med Rijkaard? Han er iallfall vant med kravstore omgivelser og andre til å ta seg av overgangene for seg....

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 04. Sep. 2008, 21:24 »

Etter å ha sett hva han har utrettet med lille beskjedne Racing Santander så hadde ikke han vært den verste vi kunne endt opp med, langt derifra. Men slapp helt av, Marcelino er pr idag trener i Zaragoza, dermed er vel han lite aktuell.

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #57 på: 04. Sep. 2008, 21:27 »
nei dette er pinlig for en newcastle supporter. vi har idag en eier som 10ganger værre enn føkk fred, så jeg har all sympati med keegan. denne klubben er ikke til å leve under mr. stakkar og wise. alle vet at wise sugde i leeds og newcastle står i fritt fall på til leedsnivå. og roeder sine uttalelser idag er rimelig passende for klubben vår. TRAGEDIE

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 04. Sep. 2008, 21:29 »
Kevin Keegan - Official NUFC Club Statement

Newcastle United Football Club is sad and disappointed that Kevin Keegan has resigned.

Over the last few days the Club has devoted itself to the discussions it has held with Kevin and as a result of those discussions had put together a set of practical suggestions for how to move forward.

Today the Club made it clear to Kevin that if he had any outstanding concerns on its proposals, he should raise them with the Club.

The Club regrets that Kevin has, instead of taking up that offer, chosen to resign.

Sondre

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #59 på: 04. Sep. 2008, 21:33 »
Jeg ser poenget til Toon veldig godt. KK har jo alle verdens newcastlefans i ryggen. Han kunne nok ha rodd det hele i land, men det føles no nyttesløst når ashley fucka hele høstsesongen for å sitte å gnikke og gnu på hver minste krone