20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 441644 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1980 på: 20. Jan. 2009, 19:02 »
Enig. Given har vore ein lojal spelar, men det betyr ikkje at vi skal la han gå på billigsalg. Men selfølgelig skal vi la han gå om vi får en akseptabel pris, dvs 12-15 mill. 8 mill er e.m.m for lite.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1981 på: 20. Jan. 2009, 19:32 »
Håper Given blir framfor alt annet. Men om City vil ha han og Given vil dit, så burde vi bytte han mot Elano og Richards, og ikke Michael Johnson, han er jo helt lik Guthrie. Elano hadde vært perfekt i stedet for Butt og Richards kunne spilt høyreback mens Beye er skada.
Elano vil jo vekk i tillegg, så litt penger pluss de to spillerne så burde vi akseptere det hvis Given vil vekk.

Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1982 på: 20. Jan. 2009, 19:34 »
Håper Given blir framfor alt annet. Men om City vil ha han og Given vil dit, så burde vi bytte han mot Elano og Richards, og ikke Michael Johnson, han er jo helt lik Guthrie. Elano hadde vært perfekt i stedet for Butt og Richards kunne spilt høyreback mens Beye er skada.
Elano vil jo vekk i tillegg, så litt penger pluss de to spillerne så burde vi akseptere det hvis Given vil vekk.

Hva faan tror du egentlig a? Richards, en av verdens mest lovende forsvarsspillere skal gå fra Shitty til oss?

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1983 på: 20. Jan. 2009, 19:40 »

Hva faan tror du egentlig a? Richards, en av verdens mest lovende forsvarsspillere skal gå fra Shitty til oss?

Ja, City vil jo ha verdens beste keeper. Må jo sette hardt mot hardt:P City kommer jo til og kjøpe og kjøpe fremover, det kan jo gjøre flere av spillerne dems urolige. Men Elano er det ikke urealistisk at vi kan få så synes heller vi burde få inn han i stedet for Michael Johnson.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #1984 på: 20. Jan. 2009, 19:59 »

Hehe, og når Beye er tilbake så benker vi Richards=)
Venter i spenning...

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1985 på: 21. Jan. 2009, 00:33 »
jeg tipper Given blir solgt til city for sånn 9 mill + Johnson

er trist.. kan ikke huske sist jeg har hørt noe positivt og oppmuntrende komme fra denne klubben. Rykter eller resultater. Må ha være kampen mot pompey i fjor....
Newcastle United Football Club<3

Ginola

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1986 på: 21. Jan. 2009, 01:10 »
Nei! Du har helt rett!!!!
Det var ikke seriøst, men jeg ville få frem en reaksjon!
Hvor gamle er folk??? høres ut som drittunger som tror vi skal ta medalje!
Poenget mitt er bare at det er alt for mye sutring! I sånne tider vi er i nå, så er nok NESTEN alle spillere en forsterkning for Newcastle!
Og for de som tror jeg kritiserer laget, gjør jeg ikke det! tenker på skadene vi har!

Skader har vi alltid hatt så det er ikke noe nytt i hvertfall. Og gi meg en jævla god grunn til at jeg ikke skal sutre og klage når det viser seg at kriurgene har gjort en fotbanna dårlig jobb og kona mi ligger for døden.

Var det en sammenligning eller en reell case?

Kona mi heter Newcastle United
Jeg lo nesten! idiot!
ill the Enemy, we are the Toon Army...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1987 på: 21. Jan. 2009, 01:14 »
Var da veldig. Jeg syns den var jævla god, jeg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1988 på: 21. Jan. 2009, 10:23 »
Jau det var jo ein god sammenligning
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1989 på: 21. Jan. 2009, 10:32 »
Ja det var det. Idiot!  ;)

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1990 på: 21. Jan. 2009, 10:51 »
Det er ennå tidlig på morgenen... men er det helt stille i verden?

signer noen! ;D nesten hvem som helst!
Han kom, ble mett og dett var dett....

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1991 på: 21. Jan. 2009, 11:27 »
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/t/tottenham_hotspur/7840642.stm
Tottenham signeerer Palacios for 14 mill pund. Kansje vi kan hente Dos Santos på en billig peng.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1992 på: 21. Jan. 2009, 11:40 »
Tottenham har tatt over vår rolle mtp bruke masse pengar uten å prestere. Vi brukar ikkje pengar uten å prestere.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1993 på: 21. Jan. 2009, 12:33 »
Tottenham har tatt over vår rolle mtp bruke masse pengar uten å prestere. Vi brukar ikkje pengar uten å prestere.

Vi hverken bruker penger eller presterer.
Sniff sniff, lukter Coca-cola Wankership lang vei dette. Vi skriver 21 januar :P
Who else...... Alan Shearer

Jani

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1994 på: 21. Jan. 2009, 12:55 »
Newcastle United are set to table a £15m bid for Atalanta striker Sergio Floccari. (Sportmediaset 1110 GMT)

tvile på dette her då, kossen sko me plutseli få £15m fra? og vis me hadde hatt di pengene så må me jo for guds skyld bruga di på plasser me trenge det