20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 441628 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1965 på: 20. Jan. 2009, 15:25 »
Jeg synes ikke det er så viktig å tviholde på Shay Given eller kreve enorme summer for han. Han har tjenestegjort klubben på en så bra måte at det omtrent ikke kan måles i penger. Jeg er egentlig mest opptatt av at Shay Given skal bli fornøyd i denne saken, han er min største favorittspiller noensinne og jeg synes nesten det er rart at jeg unner han å forlate oss, men jeg gjør dessverre det. £8m + Michael Johnson er en fin deal det. Given er snart 33 og det er en ganske høy sum til keeper å være, selv om vi LETT hadde avslått et bud på Given på £20m hadde denne klubben vært i orden!

Shay Given - Legend
Er veldig ening godt sagt!!

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1966 på: 20. Jan. 2009, 15:28 »
Jeg synes ikke det er så viktig å tviholde på Shay Given eller kreve enorme summer for han. Han har tjenestegjort klubben på en så bra måte at det omtrent ikke kan måles i penger. Jeg er egentlig mest opptatt av at Shay Given skal bli fornøyd i denne saken, han er min største favorittspiller noensinne og jeg synes nesten det er rart at jeg unner han å forlate oss, men jeg gjør dessverre det. £8m + Michael Johnson er en fin deal det. Given er snart 33 og det er en ganske høy sum til keeper å være, selv om vi LETT hadde avslått et bud på Given på £20m hadde denne klubben vært i orden!

Shay Given - Legend

Ja hvis det er snakk om 8mill pund + Johnson så er det en meget god deal. Men jeg trodde det kun var snakk om et rent bytte.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1967 på: 20. Jan. 2009, 15:39 »

Shay Given - Legend
Er veldig ening godt sagt!!

Delvis enig, Men vi må klare å få mer enn 8 mp, når bellamy, BELLAMY blir kjøpt til 14. Si 14 + Johnson, så kan jeg med nød klare tapet ;)
Who else...... Alan Shearer

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #1968 på: 20. Jan. 2009, 15:47 »
Manchester City could be ready to let Michael Johnson leave the club, skysports.com understands.

During recent enquiries for Everton's Joleon Lescott, Scott Parker at West Ham and Newcastle's Shay Given, they have been asked about letting Johnson move in the opposite direction.

As yet City have resisted the option to let Johnson go - but as they look like pushing ahead with an interest in Given, Newcastle do have a firm interest in the England Under 21 star.

Indeed, skysports.com, also understand that Joe Kinnear would happily also take Nedum Onuoha in a deal, and the chance to get both youngsters is sure to be a huge appeal to Newcastle.

Wigan are also understood to have registered their interest in Johnson, as they consider possible replacements for Wilson Palacios, although there are a number of clubs ready to move for the highly-rated 20-year-old.

Aston Villa, Tottenham, Fulham and Portsmouth are also believed to be monitoring Johnson's situation - although Newcastle appear to be heading the race to get him should City allow him to leave.

City are set to reinforce their midfield ranks before the window closes, and they already have bids lodged for Nigel de Jong and also Palacios.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1969 på: 20. Jan. 2009, 16:08 »
Tror ikke det er vårt valg om vi skal selge Given eller ikke.
Forstå meg rett, vi eier han og kan bestemme, men om Given kommer med en transfer-søknad er det ikke
vanskelig å skjønne at begeret er fullt for karen og at det beste er å la han dra.

Håper selvsagt at han blir, og helst som følge av at klubben drar i en retning han har trua på.

OM han skulle dra ville jeg synest 7-8 mill + Johnson er en god deal.
Da kan vi bruke resten av pengene (i tillegg til de 10 vi tror Kinnear har) på å hente M`bia + en god stopper.
I tillegg kan vi sende sure Zoggy til Tottenham i bytte med Bale som ikke fungerer der.
Vi trenger en god venstreback (for det er han) + en god frisparkfot.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1970 på: 20. Jan. 2009, 16:30 »
M'Bami får ikke spille i Marseille og ønsker seg vekk. Han blir ihvertfall mye billigere enn M'Bia.
Oscillons From The Anti-Sun

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #1971 på: 20. Jan. 2009, 16:42 »
M'Bami får ikke spille i Marseille og ønsker seg vekk. Han blir ihvertfall mye billigere enn M'Bia.
M'bami har øsnket seg bort i lang tid men interessen har uteblitt. Hvis vi går etter han blir jeg mildt sagt veldig skuffet. Da er Appiah mye bedre.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1972 på: 20. Jan. 2009, 16:44 »
Noen som vet hvem som egentlig spilte for newcastle i dag. Barton, Taylor, Geremi og Løvendkrands. Og disse "lånespillerene" som skulle spille, var det bare en bløff eller?  Er vi i nærheten av å signere noen i det hele tatt?

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1973 på: 20. Jan. 2009, 17:01 »
Noen som vet hvem som egentlig spilte for newcastle i dag. Barton, Taylor, Geremi og Løvendkrands. Og disse "lånespillerene" som skulle spille, var det bare en bløff eller?  Er vi i nærheten av å signere noen i det hele tatt?
Selvsagt ikke.
Oscillons From The Anti-Sun

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1974 på: 20. Jan. 2009, 17:18 »
Hugs, at verdien til ein keeper ikkje er så høg som ein spiss.

Syns å huske å ha lest noe på nettet for en stund tilbake at shitty la inn ett bud på Casillas,
som Real måtte godta pga min.fee release claus.
Men Casillas ville ikke.

Den klausulen var på rundt en mrd.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1975 på: 20. Jan. 2009, 17:22 »
City er gale. Når City byr er Given verdt minst 20mill pund, mens det er andre regler for andre klubber.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1976 på: 20. Jan. 2009, 17:49 »
Nok en spennende dag på tranferfronten. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #1977 på: 20. Jan. 2009, 18:19 »
Liga dødt som det har vert dei siste transfervinduå
Newcastlesupporter siden 1992

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1978 på: 20. Jan. 2009, 18:33 »
hvis Given vil bort, så syntes jeg han kan få lov til det.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1979 på: 20. Jan. 2009, 18:39 »
hvis Given vil bort, så syntes jeg han kan få lov til det.
For den rette pris. Jeg er ikke enig med de som mener vi skal selge Given nesten uansett pris pga. han har vært en lojal spiller. Jeg setter klubben høyere enn enkeltspillere og ønsker derfor mest mulig penger for Given.

Dette selvfølgelig hvis pengene fra et salg vil bli brukt på nye spillere. Dersom pengene har tenkt seg rett i Ashleys lomme kan vi gjerne gi bort Given gratis for min del.