20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 441429 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1950 på: 20. Jan. 2009, 11:15 »
Synes også det er imponerende at mange her inne faktisk ville kjørt en bedre transferpolicy for klubben enn den som er gjort de sisete årene. Flere her inne foreslo Elano, Hangeland, Santacruz osv før de skiftet til PL, og de er alle spillere vi lett kunne sikret oss (ganske billig) da de kunne vært aktuelle. Utrolig bizzart at norske forumbrukere skal ha så jævlig mye mer peil enn de som styrer klubben man elsker ::)

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1951 på: 20. Jan. 2009, 11:24 »
Nei! Du har helt rett!!!!
Det var ikke seriøst, men jeg ville få frem en reaksjon!
Hvor gamle er folk??? høres ut som drittunger som tror vi skal ta medalje!
Poenget mitt er bare at det er alt for mye sutring! I sånne tider vi er i nå, så er nok NESTEN alle spillere en forsterkning for Newcastle!
Og for de som tror jeg kritiserer laget, gjør jeg ikke det! tenker på skadene vi har!

Skader har vi alltid hatt så det er ikke noe nytt i hvertfall. Og gi meg en jævla god grunn til at jeg ikke skal sutre og klage når det viser seg at kriurgene har gjort en fotbanna dårlig jobb og kona mi ligger for døden.

Var det en sammenligning eller en reell case?

Kona mi heter Newcastle United

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1952 på: 20. Jan. 2009, 11:41 »
Tror ikke die hard-fansen, flertallet er gemene mobbere. Idioter fins der enten en heier på LFC, Brann, Glimt eller Newcastle.
Det faktum at så mange tusen møter opp på bortekamper sier alt om hvor bra fansen støtter laget, i disse tider. Det som derimot er faretruende er at endel fans rett og slett virker apatiske på bakgrunn av dagens situasjon. Det er ikke på grunn av at de misliker laget, men fordi de ser at klubben deres drives vannvittig. Alt fansen vil se er litt fornuftig styring og kontinuitet, samt eiere som virker til å bry seg. Vi har ingen av de delene. Fæl situasjon. Det blir selvfølgelig ikke bedre når Mike Ashley skal gi en dinosaurmanager, som driter seg så jævla mye ut så ofte, og som åpenbart ikke har støtte blant fansen, ny kontrakt. Rene vannviddet.
Ellers, merkelig nok, jeg sitter her og ler. Galgenhumor lenge leve! :P

No får du Assbjørn på nakken! Galgenhumor er forbudt her inne :) Trur galgenhumoren er det einaste so helde meg oppe om dagen...

Hadde du bare behersket det.

"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #1953 på: 20. Jan. 2009, 12:30 »
Synes også det er imponerende at mange her inne faktisk ville kjørt en bedre transferpolicy for klubben enn den som er gjort de sisete årene. Flere her inne foreslo Elano, Hangeland, Santacruz osv før de skiftet til PL, og de er alle spillere vi lett kunne sikret oss (ganske billig) da de kunne vært aktuelle. Utrolig bizzart at norske forumbrukere skal ha så jævlig mye mer peil enn de som styrer klubben man elsker ::)

Jeg har sett spillere som har floppet totalt som også har vært nevt her inne. Det går begge veier.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1954 på: 20. Jan. 2009, 12:37 »
Hvis Given drar for 8mp er det katastrofe. 8mp + Onohua og micheral Johnson kunne jeg godtatt.

8 mp er alt for lite, for vår beste og viktigste spiller. Når City har kastet rundt seg med penger på andre kjøp, fatter jeg ikke hvorfor vi skal godta kun 8 mp. Igjen viser det hvor latterlig klubben blir styrt.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1955 på: 20. Jan. 2009, 13:33 »
Å selge Given nå, er som å ligge med nedrykksspøkelset- uten kondom!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1956 på: 20. Jan. 2009, 13:58 »
Hvis Given drar for 8mp er det katastrofe. 8mp + Onohua og micheral Johnson kunne jeg godtatt.

8 mp er alt for lite, for vår beste og viktigste spiller. Når City har kastet rundt seg med penger på andre kjøp, fatter jeg ikke hvorfor vi skal godta kun 8 mp. Igjen viser det hvor latterlig klubben blir styrt.

Her må Kinnear ta en Big Sam. 40 Mp minimum, før det overhodet kommer på snakk om å selge vår "viktigste" spiller
Who else...... Alan Shearer

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1957 på: 20. Jan. 2009, 13:59 »
Meanwhile, United?s hopes of offloading Geremi to Turkish side Besiktas appear to be fading, with the Istanbul club believed to be monitoring other targets.

However, Manchester City are believed to be weighing up a cash-plus-player deal involving Shay Given and Citizens? midfielder Michael Johnson.

Given is valued at £8m and the arrival of the England Under-21 star could help soften the blow of losing such an influential figure.

http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2009/01/20/calderwood-denies-taking-nufc-coach-job-72703-22733175/

Johnson er en spennende spiller og nå som City ser ut til å kjøpe enda en sentral midt i Nigel De Jong kan han være tilgjenglig. Men å selge Given for £8m håper jeg er utaktuelt.  

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1958 på: 20. Jan. 2009, 14:03 »
Tror ikke die hard-fansen, flertallet er gemene mobbere. Idioter fins der enten en heier på LFC, Brann, Glimt eller Newcastle.
Det faktum at så mange tusen møter opp på bortekamper sier alt om hvor bra fansen støtter laget, i disse tider. Det som derimot er faretruende er at endel fans rett og slett virker apatiske på bakgrunn av dagens situasjon. Det er ikke på grunn av at de misliker laget, men fordi de ser at klubben deres drives vannvittig. Alt fansen vil se er litt fornuftig styring og kontinuitet, samt eiere som virker til å bry seg. Vi har ingen av de delene. Fæl situasjon. Det blir selvfølgelig ikke bedre når Mike Ashley skal gi en dinosaurmanager, som driter seg så jævla mye ut så ofte, og som åpenbart ikke har støtte blant fansen, ny kontrakt. Rene vannviddet.

No får du Assbjørn på nakken! Galgenhumor er forbudt her inne :) Trur galgenhumoren er det einaste so helde meg oppe om dagen...

Hehe nyte at du siterar meg , kosar meg rett og slett :) Beherskar det betre enn deg vertfall...Du kan jo berre la vera lesa det eg skriv. Orkar ikkje ein ny runde med dine eigne tolkningar av det eg skriv. Vi får laga oss ein eige tråd i so fall du og eg ;)

"Som den dagen Keegan forlot klubben Da hadde du det virkelig festlig sammens med Sunderland fansen. Du kunne rett og slett ikke la være." Årets
« Siste redigering: 20. Jan. 2009, 14:10 av lgrinde »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1959 på: 20. Jan. 2009, 14:15 »
Å selgja Given for 8 m pund er latterleg billeg. Når Ashley er so gniten når det gjeld  å kjøpa nye spelarar så får han vera lika gniten når det kjem til salg. Dette er vår beste og mest viktigaste spelar. Og ein av dei beste i heile verden i den posisjonen.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1960 på: 20. Jan. 2009, 14:25 »

Hehe nyte at du siterar meg

Er nok stort for deg det ja.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1961 på: 20. Jan. 2009, 14:55 »

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #1962 på: 20. Jan. 2009, 15:04 »
Det var i den kampen dei skulle spille
Newcastlesupporter siden 1992

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1963 på: 20. Jan. 2009, 15:06 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1526711,00.html

Denne kampen Hovland og Flo skulle spele?

League One side Carlisle United have confirmed that they will provide the opposition in a behind-closed-doors game against Newcastle today (Tuesday).

Joe Kinnear was keen to set up an 11-a-side friendly in order to give various trialists and returning squad players
a runout in a game situation.

That includes Joey Barton - who returned from injury as a second half substitute on Saturday - as well as free agent Peter Lovenkrands, who may sign a contract to remain at SJP until the end of the current season.

In addition, it's claimed that a number of younger overseas trialists may play some part in the game, including some, all, or none of the following:

Andras Gosztonyi (18) midfielder from MTK of Hungary.
Per Egil Flo (19) left back from Norwegian club Sogndal.
Even Hovland (19) central defender also from Sogndal.
Jukka Raitala (20) left back from HJK Helsinki of Finland.
An un-named Swedish U21 international midfielder.

PS: No confirmation as yet of the recent reports that United have completed the signing of two youngsters:
16 year-old midfielder Haris Vučkić from NK Domzale of Slovenia and 18 year-old Caio Ferreira from Brazil.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1964 på: 20. Jan. 2009, 15:19 »
Jeg synes ikke det er så viktig å tviholde på Shay Given eller kreve enorme summer for han. Han har tjenestegjort klubben på en så bra måte at det omtrent ikke kan måles i penger. Jeg er egentlig mest opptatt av at Shay Given skal bli fornøyd i denne saken, han er min største favorittspiller noensinne og jeg synes nesten det er rart at jeg unner han å forlate oss, men jeg gjør dessverre det. £8m + Michael Johnson er en fin deal det. Given er snart 33 og det er en ganske høy sum til keeper å være, selv om vi LETT hadde avslått et bud på Given på £20m hadde denne klubben vært i orden!

Shay Given - Legend
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM