20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 441624 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1860 på: 18. Jan. 2009, 12:53 »
Viasat sport 2 viser Lille - Rennes idag. Da spiller nok både M'bia og Rami for hvert sitt lag.
Kampen går 20.55
 :)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1861 på: 18. Jan. 2009, 13:05 »
Viasat sport 2 viser Lille - Rennes idag. Da spiller nok både M'bia og Rami for hvert sitt lag.
Kampen går 20.55

Hadde vært en fordel om ingen av dem spilte  ;)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #1862 på: 18. Jan. 2009, 13:11 »
Kampen går 20.55

Hadde vært en fordel om ingen av dem spilte  ;)
Ser den, men samtalene starter nok ikke før etter kampen. Greit at de får sett han live, de har jo bare sett video av han til nå, mener jeg å huske.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1863 på: 18. Jan. 2009, 13:29 »
For øyeblikket kan vi ikke selge mer enn maks 1 spiller i den skadesituasjonen vi er i, samt å få inn et par spillere.

Joey Barton trenger vi nå, han var et så friskt pust når han spilte før han ble skada at jeg tror han gir oss en liten dimensjon ekstra fremover på banen.

Liker at vi henter unggutter nå, et par av dem må jo etterhvert bli gode, og da er det verdt det :-)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #1864 på: 18. Jan. 2009, 13:32 »
Selg Zoggy, han er en sytepave! ::)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1865 på: 18. Jan. 2009, 13:44 »
Skal han starte høyt da og bli tatt videre der ifra? eller skal han starte lavt og by høyere?

Vi kan ikke bli sint for at det blir avslått, men hva som skjer videre...

Jeg tror faktisk at flestparten her inne (dvs hylekoret) hadde blitt kjempefornøyd om vi hadde svidd av 20 millioner pund på Mbia.
Kan vi ikke bare gjøre det, det høres jo også veldig fornuftig ut! Drite i forhandlingene og bare gi dem et bud som de ikke kan avslå.  :P

Ja vi hadde hoppet i taket om vi hadde betalt dobbel pris. Nok et klasseinnlegg fra din side.

Så du ser på deg selv som en del av hylekoret du da, det var de jeg henviste til, og du som svarte. Kansje en slags talsmann?  ;)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1866 på: 18. Jan. 2009, 14:07 »
Skal han starte høyt da og bli tatt videre der ifra? eller skal han starte lavt og by høyere?

Jeg tror faktisk at flestparten her inne (dvs hylekoret) hadde blitt kjempefornøyd om vi hadde svidd av 20 millioner pund på Mbia.
Kan vi ikke bare gjøre det, det høres jo også veldig fornuftig ut! Drite i forhandlingene og bare gi dem et bud som de ikke kan avslå.  :P

Ja vi hadde hoppet i taket om vi hadde betalt dobbel pris. Nok et klasseinnlegg fra din side.

Så du ser på deg selv som en del av hylekoret du da, det var de jeg henviste til, og du som svarte. Kansje en slags talsmann?  ;)

Selvsagt vil jeg ha bort JK, fat Mike og hans venner. Det skulle bare mangle når man ser hvilken retning klubben tar veien. At du vil noe annet er mange av oss neppe overrasket over.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1867 på: 18. Jan. 2009, 14:19 »

Selvsagt vil jeg ha bort JK, fat Mike og hans venner. Det skulle bare mangle når man ser hvilken retning klubben tar veien. At du vil noe annet er mange av oss neppe overrasket over.

Jeg har IKKE sagt at jeg ikke vil ha vekk disse personene, men jeg skriver ikke dette i annet hvert innlegg heller. Da må det heller være mulig å se litt lenger enn sin egen nesetipp!
Men dette hadde INGENTING med saken å gjøre, så hvorfor du skriver dette vet jeg ikke!

Det jeg til å begynne med svarte på var at enkelte folk på forumet (ja kansje også deg) klarte å vinkle det negativt at vi hadde et bud inne på en talentfull og god sentral midtbanespiller som ble avslått! Det må da være mulig å ikke vinkle ALT til det negative? Kunne det ikke være mulig at dette var begynnelsen på forhandlingene? At de kansje ville høyne budet?
« Siste redigering: 18. Jan. 2009, 14:23 av Frode »

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1868 på: 18. Jan. 2009, 16:25 »
man starter jo aldri med å by 10 mp, da vil jo klubben øke prisen til 15.. men viss vi begynner sakte men sikkert og øke gradvis så går hankanskje for ca 8-9mp hvis vi er heldig

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1869 på: 18. Jan. 2009, 16:58 »
Greit nok at vi ikke kan starte på makspris. Men vi kan heller ikke starte å by 2,5 for en spiller hvis klubb vil ha 10 for.
Hvis Kinnear verdsetter en spiller til 5 mill, mens klubben hans vil ha 15, så er det et eller annet alvorlig galt med enten Kinnear eller spillerens arbeidsgiver. Uansett må det gå an å starte på et nivå som ikke er ALTFOR langt unna det klubben hans ønsker.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tor Øyvind

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1870 på: 18. Jan. 2009, 18:01 »
Nå trenger vi noe nytt blod inn i laget før vi kan ende med å rykke ned. Nå begynner spillere å komme tilbake fra skade men vi skulle hatt på plass noen signeringer for å få litt bredde. Ettersom vi ikke har så mye midler til tranfers ville jeg sett på muligheten for lån.

*Giovanni Dos Santos på lån fra møkka spuds hadde vært noe. Eller kanskje Bentley.
* Jo fra city kan jo være mulighet på lån.
* Legger vi inn noen penger til Distin så kan vi ha løst forsvar problemet. I allefall på venstre siden ettersom Distin også kan bekle backen.
* Så mangler det bare å få inn Mbia fra Rennes som kan bekle en def rolle på midten.

Så er vi nødt til å prøve å kvitte oss med spillere som Smith, Geremi og Cacapa. Mulig vi ikke for igjen så mye for dem  men vi slipper hvertfall lønns kostnadene deres. Cacapa og Geremi tjener vel ikke mest i klubben men Smith punger nok ut en del cash. Synes det er positivt at Newcastle er ute etter ungutter fra Norge og Sverige, men det er ikke det vi må konsentrere oss om nå. Vi trenger spillere som kan bidra i premier league slik at vi holder plassen og kanskje klatrer oss litt oppover etterhvert også. Må også nevne at Routledge ser ut til å få fart på karrieren igjen i QPR, en spiller jeg helst skulle sett i nufc drakta. Hadde gitt oss flere dimensjoner å spille på. Han kunne vi fått billig også fra Villa.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1871 på: 18. Jan. 2009, 18:27 »
Greit nok at vi ikke kan starte på makspris. Men vi kan heller ikke starte å by 2,5 for en spiller hvis klubb vil ha 10 for.
Hvis Kinnear verdsetter en spiller til 5 mill, mens klubben hans vil ha 15, så er det et eller annet alvorlig galt med enten Kinnear eller spillerens arbeidsgiver. Uansett må det gå an å starte på et nivå som ikke er ALTFOR langt unna det klubben hans ønsker.

Dette er heller ikke realiteten, men heller nok en gang løgn og oppspinn eller kansje rettere sagt "pynting på sannheten" fra din side! At du gidder å holde på slik.

Etter hva jeg vet hadde vi et bud inne på Mbia på 5 mill pund, dette ble avslått. Hva prisen bør være for Mbia kan nok diskuteres og det vil være forskjellige meninger om det.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1872 på: 18. Jan. 2009, 18:39 »
En kan jo starte lure om de byr bare for å prøve å bevise at de gjør noe. Innerst inne veit de vel at de må legge langt mer på bordet. Alle ser jo at disse karene på toppen mangler fotballfaglig kompetanse.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1873 på: 18. Jan. 2009, 19:02 »
En kan jo starte lure om de byr bare for å prøve å bevise at de gjør noe. Innerst inne veit de vel at de må legge langt mer på bordet. Alle ser jo at disse karene på toppen mangler fotballfaglig kompetanse.

Dette er jo akkurat det samme Alex Ferguson driver med det. Først kommer han med et latterlig lavt bud, så strekker han seg gradvis lengre. Ved å starte på et lavt bud, så vil sannsynligvis klubben akseptere et lavere bud senere enn de evt hadde kunne tenkt seg. Dessuten settes det igang aktiviteter rundt spiller og agenter, slik at det blir press på klubben som skal selge. La si klubben vil ha £15m for han i utgangspunktet. Byr vi £10m med en gang, så vil de avslå det! Byr vi £5m så avslår de det, men et bud øker prosessene som jeg har nevnt, med agenter, kanskje spilleren ønsker seg vekk osv. Og da er sannsynligheten høy for at klubben vil akseptere et bud på £10m, ihvertfall høyere om man hadde smellt £10m på bordet med en gang! Skjønner?? Vi har et bedre utgangspunkt til å få han billigst mulig ved å starte lavt.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1874 på: 18. Jan. 2009, 19:23 »
En kan jo starte lure om de byr bare for å prøve å bevise at de gjør noe.

Jepp, og desverre biter enkelte på, men det blir stadig færre av dem også.