20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 441517 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1395 på: 12. Jan. 2009, 20:07 »
og hvis dere husker tilbake så har vi lenge vært linket med all slags billig skrap, så at vi ikke jobber utenom januar og sommerferien faller på sin egen urimelighet. Huskt også at DW & Co faktisk har lyktes ganske brukbart med flere spillere... Men jeg blir ikke overraska om Løvenkrands blir eneste signering og at han flopper.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1396 på: 12. Jan. 2009, 20:54 »
Jeg tror at Løvenkrands kan bli en fin tilvekst i en alt for tynn stall! Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har sett og hørt mye av ham, men det jeg har hørt virker bra.. Vi må også huske på at han kommer gratis!

Jeg skulle gjerne sett en spiller med en fantastisk innleggs- og skuddfot, inn dørene på St.James' denne måneden! Jeg så litt på Taylor i Wigan, og det hadde vært en fryd å hatt han i klubben. Han slår fantastiske frispark, cornere og pasninger generelt.
Og, etter at Geremi viste sine pasningskvaliteter mot West Ham, hadde jeg tatt imot Taylor med åpne armer!
Noen som har peiling på hvor mye vi evt. måtte ha betalt for han? £6-7 mill + Geremi hadde jeg gledelig punga ut!
« Siste redigering: 12. Jan. 2009, 20:56 av Vegard9 »

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1397 på: 12. Jan. 2009, 20:58 »
Kontrakten til Ryan Taylor løper ut til sommeren, så prisen på han kan ikke være altfor høy. Vil tippe £2-3m, hvis Wigan er villige til å selge.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1398 på: 12. Jan. 2009, 21:05 »
Men da er det bare til å kjøre på! Hadde vært en konge-signing, og dersom vi hadde fått han for under £5 mill, hadde det vært fantastisk! :)

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1399 på: 12. Jan. 2009, 21:23 »
altså det sa de jo i sommer vinduet og , og vi havnet jo med nacho og xisco (mener personlig at xisco kan bli veldig god for oss men tydligvis så vet JK og resten av trener staben noe jeg ikke vet ::))

Er en del HETE rykter nå om at Nachos skal byttes mot stortalentene Tacos og Tortillas fra Mexicansk 1.div.
Agenten Mucho Mas har vist vært i møter med Wise. Dette kan virkelig bli HOT!

Han er vell ikke vår spiller? han er her bare på lån så jeg skjønner ikke hvordan vi skal få lurt to unge tex mex ungutter med han.

Hahahaha, må være årets  ;D

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #1400 på: 12. Jan. 2009, 22:25 »
altså det sa de jo i sommer vinduet og , og vi havnet jo med nacho og xisco (mener personlig at xisco kan bli veldig god for oss men tydligvis så vet JK og resten av trener staben noe jeg ikke vet ::))

Er en del HETE rykter nå om at Nachos skal byttes mot stortalentene Tacos og Tortillas fra Mexicansk 1.div.
Agenten Mucho Mas har vist vært i møter med Wise. Dette kan virkelig bli HOT!

Han er vell ikke vår spiller? han er her bare på lån så jeg skjønner ikke hvordan vi skal få lurt to unge tex mex ungutter med han.

Hahahaha, må være årets  ;D

hehehe :) nei jeg tok den ikke der å da før Daniel sa ifra:P
Ba Ba Ba!!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1401 på: 13. Jan. 2009, 01:36 »
Et spennende rykte og et, vel, Ashley-ambisjonsmessig-likt rykte.
Newcastle ready to snap up West Ham midfielder Nigel Quashie

Fra Daily Mail der Besiktas linkes til Geremi står dette:
But FC Porto anchor man Raul Meireles may be making a £4million switch to St James’ Park. Bolton boss Gary Megson has revealed he will not pursue his interest in Newcastle’s Joey Barton.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1402 på: 13. Jan. 2009, 03:24 »
Quashie og Løvenkrands.. Nei så flott :D Er ikke hver januar jeg blir nødt til å kjøpe to nye drakter med nye spennende navn og nr bakpå
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1403 på: 13. Jan. 2009, 08:11 »
As he bids to bring new players in during the January transfer window, Newcastle manager Joe Kinnear says he has "a full scout force [out there] and they are on red alert, going to various parts of the world".

But he insists the club will not panic-buy: "Finances are tight and we have to make the correct decisions with people. Therefore we won't be rushed into anything." (Newcastle Evening Chronicle, 1300 GMT)

Mike Ashely sier: Wise... nå er vi kommet til januar, da kan du og speiderne begynne å scoute rundt om i verden.

Jeg er jævli skuffet over at vi aldri klarer å tråle markedet skikkelig før overgangsvinduene. de virker faktisk som vi ikke har noen spillere på blokka før overgangsvinduene. Og når Kinnear sier at han har en hel styrke med speidere rundt om i verden så styrker det bare troen på at vi ikke har en plan før overgangsvidnuene.
Mener du virkelig at du tror at vi kun har speidere ute mellom 1 og 31 januar, samt i sommervinduet? Selvfølgelig har speiderne våre jobbet i hele høst og vinter, men det er nå det skal handles.

Ja, jeg venter fortsatt på at det skal handles. Nå har vi signe løvendkrans på trial. Han kan forsåvidt være en brukbar signering. Jeg tar ikke av meg hartten for at speiderne oppdager 27 år gamle spillere som tjener penger i scotland. Det lyser bunnlag alarm lang vei av de spillerne. Vi har nokk Germeier, Cacapaer, Butter, Vidukaer og Ameobier. Langt under middels pl spillere.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1404 på: 13. Jan. 2009, 08:14 »
Quashie og Løvenkrands.. Nei så flott :D Er ikke hver januar jeg blir nødt til å kjøpe to nye drakter med nye spennende navn og nr bakpå

Ja vet, det blir dyrt å anskaffe seg ny tatovering også nå. Tror jeg skal ha Quashie ved siden av Cacapa på overarmen. Løvendkrans skal jeg ha på bak på leggen siden han er så rask.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Anthony

• Gjest
« Svar #1405 på: 13. Jan. 2009, 08:32 »
vil noen ha pølse?

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1406 på: 13. Jan. 2009, 08:44 »
He he. Overgangsvinduet er en vits som vanlig. Vi skriver 13 januar. og EN gratis spiller er på prøvespill. Det sier sitt om den jobben ledelsen gjør. Wise skulle ha vært skutt
Who else...... Alan Shearer

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1407 på: 13. Jan. 2009, 09:37 »
Det verste er at folk faktisk er overrasket! Vi går frå å snakke med 4-5, til 3-4, til å signere 2 middelmodige spelarar.

Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Jani

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1408 på: 13. Jan. 2009, 09:43 »
Newcastle midfielder Geremi has emerged as a target for Turkish club Besiktas, while FC Porto midfielder Raul Meireles may be making a £4m switch to St James' Park. (Daily Mail)

Newcastle boss Joe Kinnear wants midfielder Nigel Quashie, whose three-month loan move to Birmingham from West Ham expires after this weekend, to help the Magpies stave off relegation. (Daily Mirror)

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1409 på: 13. Jan. 2009, 10:04 »
Haha, Nigel Quashie, janei det er jo bargain det!  ::)
Farlig utvikling dette. Lite ambisjonsrikt.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!