20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 441717 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1365 på: 11. Jan. 2009, 23:45 »
Så klart det hadde vært greit med både Jonas og Milner. Men den eneste grunnen til at jeg kan savne Milner er at vi hadde en ekstra person i troppen som holdt et greit nivå.. Milner kan ikke tilføre laget noe annet enn det vi har fra før. Han jobber ræva av seg, men der stopper det. Middels fart, middels teknikk, middels skudd og dårlige innlegg.. Men, hadde han blitt så hadde vi hvertfall hatt en litt mindre tynn tropp.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1366 på: 11. Jan. 2009, 23:50 »

Hvis vi ikke får inn noen spillere i januar håper jeg denne gutten får spille litt mer:)
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1368 på: 12. Jan. 2009, 08:56 »
Slenger meg på di som synes Duffers er bra. Han er mye bedre denne sesongen enn forrige. Tør å utfordre mer nå og får det rett og slett mer til, noen gode innlegg har han også. Jeg hadde solgt Milner anyday for 12 mill, og vi fikk bare det for han siden han er engelsk. Han hadde stort hjerte og stor arbeidskapasitet, men manglet det andre for å ver helt der oppe. OK, teknikk og ok skudd, men dårlige innlegg i 75 % av innleggene sine.
Jeg mener Zoggy, Duffer og Jonas er spillere med større ekstremferdigeheter enn Milner.
Synd vi ikke hentet Lennon og i sommer, da hadde vi hatt god dekning og flere variasjonsmuligheter.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1369 på: 12. Jan. 2009, 10:23 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4782996,00.html

Dansken er komme på prøvespel.

Jepp, synes det forøvrig er helt greit. Hva har vi å tape. Han var vel god da han var i nederlandsk liga? Når det gjelder Duff har han noe å gå på fortsatt. Han sliter ennå med å sentre fra seg ballen i rett tid. Stopper noen overganger på denne måten. Men han legger mye arbeid ned både fremover og bakover, så på den måten er han bedre en Zog fordi han gir Enrique mer hjelp bakover.

Hva med å sette Zog på midten sammen med Guthrie neste kamp? Det var først da Zog kom innpå av vi begynet å kjøre kampen. Vi mangler rett og slett fart og gjennombruddshissighet med Butt på midtbanen.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1370 på: 12. Jan. 2009, 11:15 »
Løvenkrands var vel sist innom Schalke der han ble løslatt hvis jeg ikke tar helt feil?

Er jo gratis, men synes vi skal sikte på spillere med mer potensiale enn dansken.

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1371 på: 12. Jan. 2009, 11:18 »
jeg er villig til å satse stort på at Butt/Guthrie er på midtbanen mot Hull og mest sansynlig West Ham hvis de begge holder seg skadefrie. JK har sagt ofte at han vil helst bruke spillere på de plassene di er best i.. (selv om jeg sammen med mange andre mener N'Zogbia kan bli en mer en halvgod OMS.
Angående det Hughton sa om dansken så er jeg og positivt, vi trenger bredde og det gir denne mannen oss+ vi får han jo gratis for pokker:P
Liker og at han sier "There is work going on behind the scenes to bring in the two or three players we need" selv om jeg tar dette med en klype salt så viser det iallefal at de prøver:P Håper disse 3 spillerene er Johnson, han midtbane spilleren på porto som jeg ikke husker navnet på og en til random:)

Hater følelsen fordi jeg blir som regel skuffet men jeg kjenner et sneev av håp i den mørke tunnelen ::)
Newcastle United Football Club<3

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #1372 på: 12. Jan. 2009, 12:00 »
Med danskens ankomst kan vi kanskje avskrive alle rykter med McGeady, Knightly og alle andre vinger. Eller skal han brukes som spiss?
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1373 på: 12. Jan. 2009, 12:31 »
Da tror jeg vi kan glemme noe spennende vingkjøp ala McGeady ja.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1374 på: 12. Jan. 2009, 13:23 »
Skal sies at det ikke er på kanten vi trenger forsterkninger. Hvis vi henter inn Løvenkrands som back-up flanke/spiss, i tillegg til at vi forsterker de posisjonene som trengs er det greit. Hvis Løvenkrands er synonymt med resten av våre kommende signinger i januar, blir jeg jævli skuffa.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1375 på: 12. Jan. 2009, 13:27 »
Jeg er livredd for at Zog går ut, jeg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jani

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1376 på: 12. Jan. 2009, 14:07 »
As he bids to bring new players in during the January transfer window, Newcastle manager Joe Kinnear says he has "a full scout force [out there] and they are on red alert, going to various parts of the world".

But he insists the club will not panic-buy: "Finances are tight and we have to make the correct decisions with people. Therefore we won't be rushed into anything." (Newcastle Evening Chronicle, 1300 GMT)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1377 på: 12. Jan. 2009, 15:07 »

But he insists the club will not panic-buy: "Finances are tight and we have to make the correct decisions with people. Therefore we won't be rushed into anything." (Newcastle Evening Chronicle, 1300 GMT)

Flotters. Vi har gjort nok panikkjøpt gjennom årene.

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1378 på: 12. Jan. 2009, 15:25 »
altså det sa de jo i sommer vinduet og , og vi havnet jo med nacho og xisco (mener personlig at xisco kan bli veldig god for oss men tydligvis så vet JK og resten av trener staben noe jeg ikke vet ::))
Newcastle United Football Club<3

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1379 på: 12. Jan. 2009, 15:59 »
Kommer Løvenkrands regner jeg med at dette blir en ren erstatter for N'Zogbia, og at vi kan glemme andre ving kjøp. Spørsmålet er vel mer om Newcastle får det de forlanger for N'Zogbia. . Kan ikke tenke meg at vi selger han for under 10 mill pund siden vi solgte Milner for 12. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.