20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 446046 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #915 på: 03. Jan. 2009, 13:06 »
Barry Ferguson og Madjid Bougherra planlegger vi å legge inn bud på.

Link skysports.com
http://www.skysports.com/football/transfer_clockwatch/0,,14896,00.html?reloaded

« Siste redigering: 03. Jan. 2009, 13:16 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #916 på: 03. Jan. 2009, 13:13 »
Skjønner overhodet ikke hvorfor folk diskuterer ny keeper! Hvis vi skulle være så uheldige å miste Shay Given, så har vi Harper i bakhånd som garantert både leverer greit, og som vil være villig til å tegne ny kontrakt med klubben. Dessuten har vi både Tim Krul og Fraser Forster som begge er store talenter. Tim Krul har allerede god erfaring fra store kamper, så vil ikke være redd for at han ikke skal levere.

Kameni er en morsom keeper, men han er fryktelig uberegnelig!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #917 på: 03. Jan. 2009, 13:15 »
Bougherra & Ferguson

"I have enquired about Ferguson, but we will wait and see what the outcome of that is," said Kinnear.

Ny link:
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_4738893,00.html

« Siste redigering: 03. Jan. 2009, 13:17 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #918 på: 03. Jan. 2009, 13:19 »
Skjønner overhodet ikke hvorfor folk diskuterer ny keeper! Hvis vi skulle være så uheldige å miste Shay Given, så har vi Harper i bakhånd som garantert både leverer greit, og som vil være villig til å tegne ny kontrakt med klubben. Dessuten har vi både Tim Krul og Fraser Forster som begge er store talenter. Tim Krul har allerede god erfaring fra store kamper, så vil ikke være redd for at han ikke skal levere.

Kameni er en morsom keeper, men han er fryktelig uberegnelig!!

Er ikke de på utlån? Ellers har vi Söderberg som er spådd en lysende fremtid.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #919 på: 03. Jan. 2009, 13:23 »
Det er da null problem å hente spillere tilbake fra lån...

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #920 på: 03. Jan. 2009, 13:25 »
barry ferguson? nei vær så snill da. da skal jeg holde ut med butt eller geremi fram til sommern
lt;3 Newcastle <3

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #921 på: 03. Jan. 2009, 13:25 »
Det snakk om en halv sesong, og da mener eg helt klart at det ville holdt med Harper. At Søderberg kommer til å spille noe denne sesongen kan vi bare glømme. Tror uansett at Given blir... :-\

Tor Øyvind

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #922 på: 03. Jan. 2009, 13:26 »
Da er det bare å begynne å håpe på noen gode signeringer. Håper Kinnear tar i et tak i dette vinduet så det ikke blir som i august da det ble ryktet om spillere som Arda Turan,Arsjavin osv. Men endte opp med navn som Xisco og Nacho som har nesten vært skadet disse månedene og dermed vært langt unna en start 11`er. Akkurat det der kan man ikke laste Keegan for ettesom det var Ashley og Wise som utgjorde dette. Men Keegan fortjener kjempe skryt for signeringen av Jonas, hvilken spiller. Kreativ,Godt driv med ballen,slepen med ballen og i tillegg jobber han vanvittig godt hjemover. De fleste tenkte vel kanskje tankene tilbake til Gullit tiden med alle hans "gode" kjøp da Jonas ankom St. James med sitt lange hår og Sør-Amerikansk look. Men han har på alle måter overbevist. Samtidig må man også gi skryt til Colocini, han har kanskje ikke vært på topp i alle kampene men det er heller ikke så lett med de defensive trøblene Nufc har slitet med i alle år. Men det begynner å se positivt ut nå med Colo i spann med Bassong.

I dette vinduet håper jeg Kinnear henter inn en mer kreativ sentral midtbane spiller som har tempo i beina. Blir altfor statisk med Butt og Barton der. Begge har et godt fotball hode men det går for sent med disse to sammen. I tillegg til Barton og alle hans utenomsportslig problemer. Skulle hatt inn en som kunne danne par sentralt sammen med Guthrie. Guthrie er en spiller jeg har stor tro som kommer til å vokse til noe stort hvis han fortsetter å få den tilliten og fremgangen han har fått i Nufc.

Tilslutt vil jeg bare komme med noen navn som jeg kunne tenkt meg å sett i Newcastle trøya.
- Wayne Bridge
- Elano
- Joaquin
- Arsjavin
- Matthew Upson
- Wes Brown

Noen av disse er kanskje lite realistiske men det må være lov til å drømme seg bort som supporter. Newcastle må hente inn spillere i januar som kan gå rett inn å gjøre jobben. Har ikke tid til folk som trenger år på seg. Skal vi opp av gjørma så må Ashley opp med lommeboken. Heller 2 spillere med kvalitet enn 6 helt middels som om noen år kan ta steget. Såklart må man ha noen av disse også men der kan vi satse på alle talentene våres.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #923 på: 03. Jan. 2009, 13:31 »
Da er det bare å begynne å håpe på noen gode signeringer. Håper Kinnear tar i et tak i dette vinduet så det ikke blir som i august da det ble ryktet om spillere som Arda Turan,Arsjavin osv. Men endte opp med navn som Xisco og Nacho som har nesten vært skadet disse månedene og dermed vært langt unna en start 11`er. Akkurat det der kan man ikke laste Keegan for ettesom det var Ashley og Wise som utgjorde dette. Men Keegan fortjener kjempe skryt for signeringen av Jonas, hvilken spiller. Kreativ,Godt driv med ballen,slepen med ballen og i tillegg jobber han vanvittig godt hjemover. De fleste tenkte vel kanskje tankene tilbake til Gullit tiden med alle hans "gode" kjøp da Jonas ankom St. James med sitt lange hår og Sør-Amerikansk look. Men han har på alle måter overbevist. Samtidig må man også gi skryt til Colocini, han har kanskje ikke vært på topp i alle kampene men det er heller ikke så lett med de defensive trøblene Nufc har slitet med i alle år. Men det begynner å se positivt ut nå med Colo i spann med Bassong.

I dette vinduet håper jeg Kinnear henter inn en mer kreativ sentral midtbane spiller som har tempo i beina. Blir altfor statisk med Butt og Barton der. Begge har et godt fotball hode men det går for sent med disse to sammen. I tillegg til Barton og alle hans utenomsportslig problemer. Skulle hatt inn en som kunne danne par sentralt sammen med Guthrie. Guthrie er en spiller jeg har stor tro som kommer til å vokse til noe stort hvis han fortsetter å få den tilliten og fremgangen han har fått i Nufc.

Tilslutt vil jeg bare komme med noen navn som jeg kunne tenkt meg å sett i Newcastle trøya.
- Wayne Bridge
- Elano
- Joaquin
- Arsjavin
- Matthew Upson
- Wes Brown

Noen av disse er kanskje lite realistiske men det må være lov til å drømme seg bort som supporter. Newcastle må hente inn spillere i januar som kan gå rett inn å gjøre jobben. Har ikke tid til folk som trenger år på seg. Skal vi opp av gjørma så må Ashley opp med lommeboken. Heller 2 spillere med kvalitet enn 6 helt middels som om noen år kan ta steget. Såklart må man ha noen av disse også men der kan vi satse på alle talentene våres.
Mye bra her, men ingen av disse havner i Newcastle, bare så det er sagt. De blir for dyre.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #924 på: 03. Jan. 2009, 13:31 »
Er ikke veldig begeistret for verken Ferguson eller Bougherra. Ferguson er jo den mest kjente av disse men han imponerte ikke noe spesielt i Blackburn. Blir 31 år om ikke mange ukene gjør han også. Han er heller ikke noen hurtig spiller. Men han bør uansett være bedre enn de vi har i klubben fra før.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #925 på: 03. Jan. 2009, 13:34 »
Er ikke veldig begeistret for verken Ferguson eller Bougherra. Ferguson er jo den mest kjente av disse men han imponerte ikke noe spesielt i Blackburn. Blir 31 år om ikke mange ukene gjør han også. Han er heller ikke noen hurtig spiller. Men han bør uansett være bedre enn de vi har i klubben fra før.
Ferguson mener jeg kan bli den ledertypen vi trenger på midtbanen. Bougherra, vet ikke mye om denne spilleren, vil heller ha Berra fra Hearts. Har sett Berra i noen kamper mot celtic og Rangers.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #926 på: 03. Jan. 2009, 14:30 »

Helt enig.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #927 på: 03. Jan. 2009, 14:39 »
Visst Barry Ferguson er type spelarar vi kjem til å signere i Januar, så grur eg meg!
Greit at vedkommande har pl-erfaring, men han var da ingen stor speler i Blackburn og då var han på sitt peak.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #928 på: 03. Jan. 2009, 14:58 »
Ganske trist at det er blitt slik ihvertfall. Lukter ikke gull og grønne skoger av Ferguson ihvertfall!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #929 på: 03. Jan. 2009, 15:02 »
Husket Kinnear sa i November-regnet at dei jobbet allerede da for å få inn forsterkninger til Januar. Meget skuffende at me ikkje allerede hadde klart eit nytt ansikt og to 1.januar. Og nå skal vi selge 3 spillere for å få 16mill quid, og invistere enda mindre for nye ansikt. Idiotisk å forvente 16mill pund om dette er snakk om Geremi, Smith f.eks. Blir bare værre og værre dette. Nå må denne sesongen ta slutt og Shearer ta over!!!!
Venter i spenning...