20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 447855 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #885 på: 02. Jan. 2009, 22:17 »
Og hva er poenget ditt da Frode?
Mitt poeng er jo at det er Given som har instruert hans advokat om å komme med en slik uttalelse, det er jo ikke slik at advokaten til Given sprer offisielle uttalelser rundt omkring.

Hehe, skulle tatt seg ut om advokatene til spillerene spredde div usanne rykter :-)

Ja, for advokater er jo de man stoler mest på når det kommer til stykket, ikke sant!
Denne advokat agenten hans nevnte også at Wenger og Arsenal var interesserte, det stemte jo IKKE ifølge Wenger! Var det kansje det jeg hintet frempå om?

Så da har denne advokat-agenten til Given spredd ihvertfall ett usant rykte, om ikke det er Wenger som lyver da!!!

PS! Det er vel ingen andre enn denne såkelte advokat-agenten til Given som vet best hvem som er interesserte eller ei i hans egen klient?
« Siste redigering: 02. Jan. 2009, 22:23 av Frode »

BallaJazz

• Gjest
« Svar #886 på: 02. Jan. 2009, 22:22 »
Halleluja..tror jeg har aldri vært så pessemistisk til et Newcastle år som i år ::).Given ved stor sannsynelighet forlater oss.Blir det noen forsterkninger? Med den idioten av eier så kan vi ikke regne med å få noe.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #887 på: 02. Jan. 2009, 23:42 »
« Siste redigering: 03. Jan. 2009, 10:50 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #888 på: 02. Jan. 2009, 23:52 »
Du mener selvsagt 100 mill kr. Ikke pund.
Vel vi får nok snart vite om d er rykter eller ei.
Hvis given ikke spiller i morgen skal jeg tro på det. Blir vel som da Cole ble solgt. Han fikk beskjed rett før avspark av KK at de hadde godtatt et bud og ikke ville gjøre sånn at han var cuptied for man u.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #889 på: 02. Jan. 2009, 23:53 »
Kinnear har allerede bekreftet at Given spiller i morra.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #890 på: 02. Jan. 2009, 23:57 »
Det var også meningen med Cole men de godtok tilbudet på formiddagen før kampen. Kan vel skje igjen. Personlig tror jeg ikke det skjer, sier bare at muligheten er tilstede selv om kinnear sier idag at han spiller.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #891 på: 03. Jan. 2009, 00:03 »
Han blir 33 år i april, så om de betaler overpris så ville jeg faktisk latt han gå. Vi har Harper, Krul og Forster bak han, så vi er godt forskanset mener jeg. Skal vi noen gang selge han så må vi gjøre det nå selv om det er rimelig trist.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #892 på: 03. Jan. 2009, 00:15 »
Ingen pris er rettferdig ved et salg av Given. Men dersom han VIL dra, så håper jeg han får lov til det og at han ikke blir holdt her mot hans vilje.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #893 på: 03. Jan. 2009, 00:24 »
Det mest positive med et salg av Given til f.eks Arsenal er at vi kan få motbevist desse idiotane som hevdar Given er en middelmådig keeper. Men håper sjølvsagt han blir og avsluttar karrieren i Newcastle, det er her han hører til.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #894 på: 03. Jan. 2009, 00:29 »
Tilbake til denne advokaten som Given har: I følge Kinnear (ja, jeg vet han prater mye bullshit!) så har jo Newcastle vært i kontakt med denne advokaten i dag og spurt hvor i all verden denne pressemeldingen kom fra. Og svaret de fikk da var at han hadde brukt spekulasjoner i media som grunnlag...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #895 på: 03. Jan. 2009, 00:33 »
Hvis det er sant så håper jeg Given sparker han ASAP. Denne advokaten vil nok tjene en pen sum penger dersom Given blir solgt.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #896 på: 03. Jan. 2009, 02:14 »
Hvis City jakter Given så kan man melke de vell? Harper er god han.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #897 på: 03. Jan. 2009, 04:29 »
Men herregud da! Advokaten til Given sa at interessen som ble nevnt i denne uttalelsen var basert på mediaspekulasjoner om at Arsenal, Shitty og Spuds var interessert i ham. Er det virkelig noen som fortsatt betviler at Given ikke var mannen som lot denne uttalelsen komme ut!?
Det er jo egentlig REVNE LIKEGYLDIG hvilke interessenter som blir nevnt i denne uttalelsen. Poenget er at Given gikk til det steget at han instruerte sin advokat til å komme med en slik uttalelse. Ser dere ikke at det er her kjernen i tragedien ligger?

Jeg antar at dersom advokaten kom med en slik oppsiktsvekkende uttalelse bak Givens rygg, ville Given vært kjapt ute med å både sparke advokat samt benekte dette. Det har jo ikke skjedd, og jeg skjønner ikke hvorfor folk henger seg opp i denne navngivningen av klubbene som media har spekulert at var interessert i Given.
« Siste redigering: 03. Jan. 2009, 04:33 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #898 på: 03. Jan. 2009, 10:26 »
Må si jeg er ekstremt bekymret for situasjonen i klubben. Ikke det at jeg ikke har vært det før. Men nå begynner det virkelig og bli farlig her

http://www.thenorthernecho.co.uk/sport/football/newcastle/4017390.Trio_for_sale_to_fund_new_recruits/

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #899 på: 03. Jan. 2009, 10:56 »
Hvis Biven går mener jeg vi må hente inn en ny keeper, noen forslag?

Mitt forslag: Kameni
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".