20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 441463 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #870 på: 02. Jan. 2009, 16:43 »
Nå er det Dennis Fucking Wise & Co som bestemmer og ikke du JK. Kommer det inn et bud på Given som styret mener er godt nok selger de Given. Enkelt og greit

http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_4733764,00.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #871 på: 02. Jan. 2009, 16:46 »
Er ikke snakk om å avdramatisere noe som helst, men heller at noen overdriver noe så j..... at det gjør vondt i PCen.
At Owen ikke kom til å være i NUFC resten av karrieren var/er ingen bombe, det visste vi. At han også kom til å bli i klubben ut kontrakten for så å bytte klubb med en kraftig signing on fee var heller ingen bombe.
At N`Zogbia kansje kommer til å levere inn en transfer request er nok heller ikke så usannsynlig, det pleier han jo å gjøre allikevel. Om han atter en gang allikevel er i klubben etter januar mnd er en annen sak.

Så til Given, kansje på tide at han bytter advokat! Ifølge Kinnear er jo Given uansett ikke til salgs, og spiller han imorgen er han også cup-tied og det kan tyde på at dette er overdramatisert.
Given har vært i NUFC så lenge at han kommer nok til å gi ordentlig beskjed når han velger å bryte opp med klubben og fansen. Ser for meg et mer "tårevått" farvel med Given der det meste er "iscenesatt", og jeg regner med at han fullfører den påbegynte sesongen. (om ikke noen kommer med usannsynlige pengebeløp. hint: ManCity).

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #872 på: 02. Jan. 2009, 16:48 »
Jeg liker at vi ser på unge Championship spillere. De har allerede mye mer arfaring en 2.lagspillere, og steget opp blir ikke like stort.
Håper Ashley klarer å bruke den buisnessmentaliteten sin nå slik at vi får noe godt ut av den. Klubber som sliter i disse finanstider bør bli utnyttet. West ham er vell ganske kraftig rammet, og her er det flere gode spillere. Upson og Mark Noble er noen av dem. Jeg har lenge hatt sansen for Noble men han blir vell ansett som Mr. West ham bare 21 år gammel? Han blir vell uansett for lik Barton og Guthrie? Men helt klart en spiller jeg kunne tenkt meg.

I januar vil jeg ha inn noen av disse spillerne, som jeg også ser på som realistisk mål

Per Ciljan Skjelbreid
Nicky Shorey
Mark Noble
Giles Barnes
Elano hadde vært konge, men tviler sterkt på at det skjer.
Ellers ville samtlige av Championship spillerne vi blir linket til vært spennende.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #873 på: 02. Jan. 2009, 17:03 »
Jeg håper og virkelig på at HVIS Given drar at han gjør det på riktig måte.. ikke lar advokatene snakke dritt om newcastle og whatnot:(
Da håper jeg heller at han kommer ut med en beskjed til fansen om han vil forlate klubben eller ei, synst det blir for dumt å la fansen lide en hel måned om han drar eller ei og håper Shay skjønner det!

Men det virker ikke som JK vil at han skal noen plass iallefal: "I'm going to keep the players who will keep us in the Premier League.

"I had a long chat with Shay and he wants to do the best he possibly can for the club."

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1506538,00.html#continue
« Siste redigering: 02. Jan. 2009, 17:07 av Kjottbolle »
Newcastle United Football Club<3

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #874 på: 02. Jan. 2009, 17:08 »
Er ikke snakk om å avdramatisere noe som helst, men heller at noen overdriver noe så j..... at det gjør vondt i PCen.
At Owen ikke kom til å være i NUFC resten av karrieren var/er ingen bombe, det visste vi. At han også kom til å bli i klubben ut kontrakten for så å bytte klubb med en kraftig signing on fee var heller ingen bombe.
At N`Zogbia kansje kommer til å levere inn en transfer request er nok heller ikke så usannsynlig, det pleier han jo å gjøre allikevel. Om han atter en gang allikevel er i klubben etter januar mnd er en annen sak.

Så til Given, kansje på tide at han bytter advokat! Ifølge Kinnear er jo Given uansett ikke til salgs, og spiller han imorgen er han også cup-tied og det kan tyde på at dette er overdramatisert.
Given har vært i NUFC så lenge at han kommer nok til å gi ordentlig beskjed når han velger å bryte opp med klubben og fansen. Ser for meg et mer "tårevått" farvel med Given der det meste er "iscenesatt", og jeg regner med at han fullfører den påbegynte sesongen. (om ikke noen kommer med usannsynlige pengebeløp. hint: ManCity).

Det er da faen ikke advokate alene som har bestemt denne uttalelsen. Tror denne er mer enn nøye gjennomtenkt av Given, i et siste håp om at idiotene på toppen skal vise litt vett.
Owen er jeg sikker på at hadde signa ny kontrakt dersom ting hadde blitt gjort riktig. Den gang ei.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Vegard

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #875 på: 02. Jan. 2009, 17:16 »
Shay Given - la mannen få lov til å gå viss han vil, han skylder ingenting til Newcastle og fortjener bedre enn nedrykkskamp år etter år! En mer trofast spiller ska du lete lenge etter, og som Premier Leagues beste keeper skjønner eg han viss han vil vekk fra alt rotet som alltid henger over klubben. Hvis han reiser nå, bør vi ta av oss hatten for alt han har ofret for klubben og ønske han lykke til videre

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #876 på: 02. Jan. 2009, 17:38 »
Håper da mer enn noe annet at Shay Given blir. Han er vår beste spiller. Men om han drar så forstår jeg det. I mine øyne er han verdens beste keeper, og han vil bli endra bedre om han spiller for et topplag, noe Newcastle ikke er lenger. Alt gikk til helvete etter at Sir Bobby Robson dro.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #877 på: 02. Jan. 2009, 18:05 »

Det er da faen ikke advokate alene som har bestemt denne uttalelsen. Tror denne er mer enn nøye gjennomtenkt av Given, i et siste håp om at idiotene på toppen skal vise litt vett.
Owen er jeg sikker på at hadde signa ny kontrakt dersom ting hadde blitt gjort riktig. Den gang ei.

Givens advokat sa at Arsenal var en av klubbene som var interessert i Given, dette avviser Wenger nå på det sterkeste igjennom den meget seriøse avisen Telegraph. Wenger skal ikke bruke mye penger og vil IKKE risikere klubbens finansielle stabilitet.
"Given's lawyer Michael Kennedy issued a statement saying that Arsenal are interested in signing him, but Wenger categorically ruled out any move for the Republic of Ireland keeper."
"The Arsenal manager said he would maintain his philosophy of signing and developing young players and that supporters should forget about any big-name players coming into the club."

Videre sier Wenger: "You look at Manchester United and Chelsea. Chelsea haven't built a stadium and they lose £100m per year, how do you imagine you can deal with that at Arsenal Football Club without going bankrupt?"

Kloke ord fra en klok manager. Det er sånn NUFC også burde satse, selv om det tar tid. Vi kan aldri i verden konkurrere med ManU, Real, Milan, Barcelona og alle de andre store økonomisk.

Resten av intervjuet:
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/premierleague/arsenal/4076377/Arsene-Wenger-watching-the-pennies-at-Arsenal.html

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #878 på: 02. Jan. 2009, 18:32 »
Wenger er vel utdannet professor i økonomi eller lignende?

Han har tidligere sagt at selvom han hadde vunnet CL med Arsenal hadde han gjort en dårlig jobb dersom klubben hadde hatt gjeld.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #879 på: 02. Jan. 2009, 18:38 »
Hvor sier Wenger at han ikke er interessert i Given? Tviler på at han plutselig har mistet interessen for en av PL beste keepere. Blir Given tilgjengelig for rett pris er Wenger garantert interessert.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #880 på: 02. Jan. 2009, 18:46 »
Man gidder vel ikke å være interessert i noe man ikke kan få? Og når Arsenal ikke skal bruke penger i januar, blir ikke Given å finne på Emirates i februar, med mindre vi lar han gå gratis...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #881 på: 02. Jan. 2009, 19:02 »
Man gidder vel ikke å være interessert i noe man ikke kan få? Og når Arsenal ikke skal bruke penger i januar, blir ikke Given å finne på Emirates i februar, med mindre vi lar han gå gratis...

Nå er januarvinduet historisk sett et vindu hvor det skjer svært lite, så jeg tviler på at Given er noe annet enn Newcastle spiller i februar. Til sommeren derimot kommer det nok til å skje litt av hvert.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #882 på: 02. Jan. 2009, 20:04 »
Og hva er poenget ditt da Frode?
Mitt poeng er jo at det er Given som har instruert hans advokat om å komme med en slik uttalelse, det er jo ikke slik at advokaten til Given sprer offisielle uttalelser rundt omkring.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #883 på: 02. Jan. 2009, 21:29 »
Og hva er poenget ditt da Frode?
Mitt poeng er jo at det er Given som har instruert hans advokat om å komme med en slik uttalelse, det er jo ikke slik at advokaten til Given sprer offisielle uttalelser rundt omkring.

Hehe, skulle tatt seg ut om advokatene til spillerene spredde div usanne rykter :-)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #884 på: 02. Jan. 2009, 21:31 »
Hehe. De klubbene som var nevnt var vel i forbindelse med at avisene spekulerte i at disse vistnok var interesserte i dagene før uttalelsen.