20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 445115 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #855 på: 02. Jan. 2009, 11:06 »
Newcastle are lining up a £5m swoop for Sheffield United pair Stephen Quinn and Kyle Naughton. (Daily Star)
Noen som har sett disse spilerene spille kamper?
Jeg kan ikke si annet at jeg har ikke peilling på om de er gode nok.
det jeg vet er at begge to er unge spillere ;)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #856 på: 02. Jan. 2009, 11:12 »
Trenger vi en ny back så mener jeg at Anyukov er et bra alternativ.
« Siste redigering: 02. Jan. 2009, 11:20 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #857 på: 02. Jan. 2009, 12:58 »
Is Shay's decision the start of a mass exodus?

Er nok ikke mange som blir overrasket om Michael Owen og Martins følger etter. Da er vi brått mistet våre tre beste spillere og Championship venter.

Synd at denne Ashley skulle bry seg oppe i nord-øst. Vi som trodde bunnen hadde nådd før han kjøpte klubben.

http://www.blogonthetyne.co.uk/2009/01/is-shays-decision-the-start-of.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #858 på: 02. Jan. 2009, 13:14 »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #859 på: 02. Jan. 2009, 14:36 »
Ikke noe Inter Milan eventyr på Owen ihvertfall!

Inter Milan boss Mourinho: I don't want Newcastle striker Owen - he's past it!

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1104210/Inter-Milan-boss-Mourinho-I-dont-want-Newcastle-striker-Owen--hes-past-it.html?ITO=1490

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #860 på: 02. Jan. 2009, 14:42 »
Hvis Given drar, trur jeg vi vil satse på å forsterke resten av banen. Husk vi har Steven Harper, han e nokså god han!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #861 på: 02. Jan. 2009, 14:49 »
Harper har vel ikke signert ny kontrakt ennå eller?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #862 på: 02. Jan. 2009, 14:54 »
Har ikke det nei!
Han skulle jo ha signert for et par uker sider - dødssikkert ifølge den nye nikkedukka vår!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #863 på: 02. Jan. 2009, 15:00 »
Kinnear har ALDRI sagt at Harper "dødssikkert" skulle signere en ny kontrakt. Derimot har han sagt at Butt sin kontrakt er så og si klar, var vel kanskje to uker siden. Ameobi hadde han god tro på, mens Harper måtte han ta en nærmere prat med. Det vil si at Kinnear ikke har  vært sikker på at Harper vil signere, og jeg tror det vil avhenge av Given saken hvorvidt Harper forlenger eller ikke.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #864 på: 02. Jan. 2009, 15:03 »
Okei, dødssikker var en overdrivelse, men han sa at ganske sikkert ville samtlige av de signere iløpet av den uka, eneste han var usikker på var Owen. Vi ser hvordan ståa er nå. Jeg har ikke fått med meg at noen som helst har signert.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #865 på: 02. Jan. 2009, 15:45 »
Hurra meg hei hvor jeg gleder meg til juni 2009 når klubben står uten:
* manager
* Keepere med PL erfaring(?)
* En eier som bryr seg(?)
* Owen
* Martins(?)

Dette er selvsagt dommedagsprofier fra min side, men dog ikke helt usannsynlig....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #866 på: 02. Jan. 2009, 16:21 »
Det er dette som er så skummelt. Når 2 av våre 3 beste spillere (i mine øyne) nå seriøst vurderer å forlate Newcastle, hvorfor skal ikke da Martins eksempelvis etterhvert også begynne vurdere fremtiden sin?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #867 på: 02. Jan. 2009, 16:27 »
Ja, og så vurderer resten av troppen også å vurdere fremtiden sin, og så har vi ingen spillere igjen når vi kommer til sommeren 2009! Alt fordi alle ikke liker Ashley! Det er ikke så usannsynlig, vel?
Tipper alle følger Given ut av NUFC og ender opp som munker, ikke så usannsynlig det!  :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #868 på: 02. Jan. 2009, 16:31 »
Hehe, dårlig forsøk på å avdramatisere en relativt alvorlig situasjon. Vi vil gjerne at Newcastle United igjen skal menge seg med topp 4, og det skjer ikke når våre beste spillere ønsker seg vekk.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #869 på: 02. Jan. 2009, 16:40 »
Ja, og så vurderer resten av troppen også å vurdere fremtiden sin, og så har vi ingen spillere igjen når vi kommer til sommeren 2009! Alt fordi alle ikke liker Ashley! Det er ikke så usannsynlig, vel?
Tipper alle følger Given ut av NUFC og ender opp som munker, ikke så usannsynlig det!  :P

Newcastle vil alltid ha spillere. Bare så synd at nivået blir dårligere og dårligere. At de ikke liker Ashley ser jeg på som en selvfølge. Given og Owen ser nok ting innad i klubben som ikke vi gjør. Kan verken klandre Owen eller Given for at de vil borte fra dette London sirkuset.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."