20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 446047 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #360 på: 24. Nov. 2008, 18:22 »
"Dennis has the task of getting them, provided we get the finance," added Kinnear, who admitted he will have to sell players before buying new ones.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/n/newcastle_united/7744828.stm

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #361 på: 24. Nov. 2008, 18:30 »
"Per Cikijan Skjelbred's agent has insisted that a deal has not been agreed to take the Norwegian star to Newcastle. "

http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_4542405,00.html

Han kom, ble mett og dett var dett....

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #362 på: 24. Nov. 2008, 19:04 »
Ja for all del. Kjøp nok ein spelar som krev ei vekeløn som tilsvara alle landa i Afrika sine budsjett til samen. Og i tillegg er vi garantert at han spelar maks halvparten av kampane sidan han er skada vertfall i halvparten av sesongen. Og det at han saknar mannlege prostituerte frå Brasil føre til nok ein positiv avis-artikell for vår del... Wow,det at han scorar mål når han først spelar gjer jo at han er verdt dette! Nok ein attraksjon i Sirkus NUFC! Minne meg om når vi kjøpte Patrick Kluivert...

Det jeg ville fram til var at han fortsatt hadde noe å gjøre på toppnivå, det blir for teit å komme med de samme flosklene om han hver gang. Det er ikke dermed sagt at jeg tror han ville gjort det bra i Newcastle. Savner mannlige prostituerte? Hele greia var jo at han ikke ville når det viste seg å være en mann, og da prøvde de å presse han for penger. Men bra at du har peiling på hva du snakker om hvertfall (OBS OBS : Ironi)

Eg har no aldri uttalt meg om Ronaldo før, så eg kjem ikkje med same "flosklene". Eg skriv det eg meinar og trur. Og viss du ikkje skjønte det, så trur eg ikkje han har noke å gjera på toppnivå meir og ikkje noke i Newcastle å gjera(for mi er ikkje fullt så toppnivå). Den saken er jo ganske morsom då! Spesielt med tanke på alle dei deilege damene han har vore ilag med. Snakk om å vera hårsår, har du opplevd det same kanskje? Han passar jo inn i Newcastle med slike avisoppslag... Og du har peiling?

Hårsår? Jeg påpekte bare at du serverte usannheter. "Og du har peiling" ? Jeg vet du prøvde å være nonchalant og cool med den kommentaren, men dessverre for deg så gikk det heller dårlig.

Be Cool. Sett den? Viss ikkje, så gjer det, kanskje du kjem i litt bedre humør. Djiis mann. Kva usannheitar er det eg har servert igrunn?

Men over til litt meir seriøst: Skjelbred, til den rette prisen så kunne eg teinkt meg han.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #363 på: 24. Nov. 2008, 19:57 »
jeg tror Ciljan kan gjøre det minst like bra som Guthrie kan.:)

jeg er veldig for å gi han en sjangse, så det er veldig synd at vi skal miste han til andre klubber pga internt rot.

jeg vet egentlig ikke om vi vil kunne forvente at mange spillere vil komme til Newcastle i Januar vinduet... jeg hadde ihvertfall vært skeptisk...? hva tror dere?

Klubben ser jo ganske bra ut nå iforhold til 1 dag etter sist transfer vinu. så det kan jo kanskje gi et mer positivt bilde av klubben til folk utenfor klubben.
Han kom, ble mett og dett var dett....

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #364 på: 24. Nov. 2008, 20:32 »
Hvis vi selger Ameobi og Geremi, tror jeg vi har nokk penger til å kjøpe Per. Det hadde vært konge, og jeg er enig med dem som sier at Skejlbred kan gjøre en like god figur som Guthrie. Men vi må tenke på at Guthrie hadde en del kamper under beltet før han kom til oss. Riktignokk har Per storspilt i CL, men Guthrie gjorde d godt i bolton over 1 sesong.

En spiller jeg også kunne tenkt med er Micheal Jonson fra City. Hvis de handler stort i Januar kan det godt hende han blir overflødig. Har vært plaget av mye skader, men han er et kjempetalent. Spørs om han har råd til å sitte for mye på benken hvis City handler stort.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #365 på: 24. Nov. 2008, 21:35 »
Hvis vi selger Ameobi og Geremi, tror jeg vi har nokk penger til å kjøpe Per. Det hadde vært konge, og jeg er enig med dem som sier at Skejlbred kan gjøre en like god figur som Guthrie. Men vi må tenke på at Guthrie hadde en del kamper under beltet før han kom til oss. Riktignokk har Per storspilt i CL, men Guthrie gjorde d godt i bolton over 1 sesong.

En spiller jeg også kunne tenkt med er Micheal Jonson fra City. Hvis de handler stort i Januar kan det godt hende han blir overflødig. Har vært plaget av mye skader, men han er et kjempetalent. Spørs om han har råd til å sitte for mye på benken hvis City handler stort.

Jeg liker måten du tenker på! Johnson er kjempespennende og jeg tror også han fort kan bli overflødig på city of manchester. Hva tror dere om å hente Pogrebnyak hvis vi er så uheldige å miste Owen?

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #366 på: 24. Nov. 2008, 22:26 »
Hadde vært kult med Pogrebnyak, men hva med Vagner Love da?
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #367 på: 24. Nov. 2008, 23:31 »
Michael Johnson var sterkt linket med Blackburn i sommer så skal ikke se bort i fra at han kan gå til en grei pris, helt klart en spiller som kan bli veldig veldig god.

Mister vi Owen så synes jeg vi heller skal kjøpe inn en spiss som Zaki. Sterk i kroppen, god på hodet, men har i tillegg fart og gode avslutninger.. En perfekt makker til Martins.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #368 på: 24. Nov. 2008, 23:35 »
Hva har egentlig skjedd Johnsom i år? Skadet? Helt klart en spennende spiller med et stort potensial.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #369 på: 24. Nov. 2008, 23:37 »
Han har vært en del på benken tror jeg. Rett og slett danket ut av Kompany og Ireland..

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #370 på: 24. Nov. 2008, 23:41 »
Men for å kjøre den litt lenger, folkens:

Hvem kan være aktuelle å snappe opp fra City, når de går bananas i januar?

- Richard Dunne?
- Martin Petrov?
- Tal Ben Haim?
- Elano?
- Benjani?
- Johnson?

Hva tror dere?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #371 på: 24. Nov. 2008, 23:42 »
Johnson og Petrov. Muligens Benjani på billigsalg...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #372 på: 24. Nov. 2008, 23:43 »
Elano, Petrov og Johnson er spillere jeg veldig gjerne vil se i Newcastle-drakt.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #373 på: 24. Nov. 2008, 23:47 »
Hadde nok vært greit å tatt Elano å latt han spille OM ja.. Han skyter jo som en hest, så med han og Martins på laget blir det nok mange susere ! :)

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #374 på: 24. Nov. 2008, 23:48 »
Jeg gleder meg egentli til Januar:P
Var utrolig morsomt å se inbreedsa i Manchester stå å hyle "We got robinho, we got robinho!" og virke like overasket vær eneste gang reporteren som sto med de sa "Okey, we now got the final word, Man City bought Robinho" kan nok bli en del slike morsomme scener i januar;)

(sendingen på Sky-Sports tror jeg var det som sendte disse opptakene natt til slutten på transfermarkede)
Newcastle United Football Club<3