20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 441464 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #345 på: 23. Nov. 2008, 22:19 »
alt det andre du sier om han ligger på barneskole-nivå. Idiotisk innlegg ja, det burde du vite mye om:)
hyll hyll :P
Venter i spenning...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #346 på: 23. Nov. 2008, 22:23 »
Ronaldo ? Han er ferdig som spiller ialfall på toppnivå.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #347 på: 23. Nov. 2008, 22:48 »
Han spilte jo på Milan i fjor, du får det ikke stort nærmere enn toppnivå enn akkurat det. Får se hvordan kneet hans blir etterhvert nå, men han er fortsatt en fantastisk god spiss, og han scorer mål uansett om han har ølmage eller ikke.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #348 på: 23. Nov. 2008, 22:50 »
Latterlig at Newcastle ikke gjør alt de kan for og signere Stephen Appiah og Ronaldo(Brasil) når de kan få dem gratis. Appiah er en kreativ midtbanespiller som lett danker ut Butt, Guthrie og Barton mens Ronaldo er Ronaldo. Han bøtter inn med mål uansett hva folk tror og mener om han nå som han har vært skada en stund. Hadde Newcastle signert de to hadde det sikkert vært større sjanse for at andre store spillere ville kommet til Newcastle.

JA! Koffor signa vi ikke Ronaldo ? Og koffor signa vi ikke Dean Windaas, han kan vi nok få for en grei pris !

Dust. Han er faktisk seriøs, og kommer med gode argumenter for sitt synspunkt, noe du ikke evner.

Er det seriøst å si at Newcastle er latterlige fordi de ikke bruker millionvis av pund på å lønne en feit, avdanket brasilianer?  ::) Det er latterlig...

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #349 på: 23. Nov. 2008, 23:00 »
Ronaldo er aldri ferdig. Folk har sagt det om han gjennom hele karrieren hans, men han kommer alltid tilbake. I Milan putta han jo i annenhver kamp. Hørte han scorte 4 mål i en treningskamp for Flamengo forrige helg hvis ryktene stemmer. Folk kaller han feit, før han ble skada tidligere i år vant han alle testene på 40, 60 og 100 meter for Milan. Kaka sa: "Det er umulig og og slå han,  når han løper er det som og se på en action film, det går så fort". Ja, han er  litt lubben, men det er jo ikke rart når han har vært skada så mye som han har vært. De som står Ronaldo nærmest sier at han aldri har trent som hardt som han gjør nå. Ronaldo har prata med Brasil sin trener Dunga, og han sa at hvis Ronaldo trener seg opp igjen så skal han ikke se bort i fra at han blir og se i VM 2010. Ronaldo kommer tilbake:) Det er noe eget med den mannen.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #350 på: 23. Nov. 2008, 23:10 »
Godt innlegg, Mats, og jeg er helt enig!

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #351 på: 23. Nov. 2008, 23:14 »
Ronaldo er aldri ferdig. Folk har sagt det om han gjennom hele karrieren hans, men han kommer alltid tilbake. I Milan putta han jo i annenhver kamp. Hørte han scorte 4 mål i en treningskamp for Flamengo forrige helg hvis ryktene stemmer. Folk kaller han feit, før han ble skada tidligere i år vant han alle testene på 40, 60 og 100 meter for Milan. Kaka sa: "Det er umulig og og slå han,  når han løper er det som og se på en action film, det går så fort". Ja, han er  litt lubben, men det er jo ikke rart når han har vært skada så mye som han har vært. De som står Ronaldo nærmest sier at han aldri har trent som hardt som han gjør nå. Ronaldo har prata med Brasil sin trener Dunga, og han sa at hvis Ronaldo trener seg opp igjen så skal han ikke se bort i fra at han blir og se i VM 2010. Ronaldo kommer tilbake:) Det er noe eget med den mannen.

Fikk nesten lyst til å omfavne deg når jeg leste det innlegget, haha
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #352 på: 23. Nov. 2008, 23:26 »
Hehe. Men jeg tror aldri Newcastle får Ronaldo. Det er 4 lag i Premier League som kjemper om han nå, pluss at det var noen rykter om at Roma ville ha han. Tottenham er i kontakt med agenten til Ronaldo nå så han ender vel opp i London, tror jeg hvertfall. Harry Redknapp forguder jo Ronaldo.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #353 på: 24. Nov. 2008, 08:48 »
Ja for all del. Kjøp nok ein spelar som krev ei vekeløn som tilsvara alle landa i Afrika sine budsjett til samen. Og i tillegg er vi garantert at han spelar maks halvparten av kampane sidan han er skada vertfall i halvparten av sesongen. Og det at han saknar mannlege prostituerte frå Brasil føre til nok ein positiv avis-artikell for vår del... Wow,det at han scorar mål når han først spelar gjer jo at han er verdt dette! Nok ein attraksjon i Sirkus NUFC! Minne meg om når vi kjøpte Patrick Kluivert...

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #354 på: 24. Nov. 2008, 13:57 »
Viser til nyheten på forsiden hvor de står at vi må selge for å kjøpe spillere.

Spillere som kan/bør selges:
Geremi: Får maks 3mp for han, men han er ikke verdt mer heller. Har aldri overbevist over tid og kommer aldir til å bli noe mer en rotasjon/backup for oss. Vil helst ha inn en litt yngre spiller som er nesten god nokk for start 11. En ny signering ala Guthrie hadde vært konge.

Cacapa: Håpløs spiller som som er langt over toppen. vi får så vidt råd til å kjøpe en snickers for de pengene vi får for ham.

Ameobi: Har vært god i det siste, og verdien har nok steget ganske mye de siste ukene. Jeg tviler sterkt på at han kan holde det gående og detter snart ned på det vanlige nivået. Blokkerer dessuten førstelagsmuligheten til kommende stjerner som Carroll og Ranger.

Smith: Han er sikkert verdt mindre en ameobi pr nå. Har ikke aldri laget mål for oss, og jeg tviler på at han kommer til å gjøre det. Forventes tilbake 20 december, akkurat i tide til å få solgt ham i januar. Everton var interreserte i januar, og vi får håpe de legger inn bud på Mike Ashleys tidligere favorittspiller.

Ellers hadde jeg ikke brydd meg om Xisco hadde blitt solgt, selv om det aldri skjer.

Spillere jeg tror blir solgt:

N`zogbia: Vår tekniske sms konge, orker ikke å sitte på benken, og vil spille uansett om laget er i flyt uten ham. Har tidligere tippet seg selv til Arsenal og Tottenham. Nå vil han vell hjem til Frankrike og spille for PSG. Er uten tvil et av de største talentene vi har hatt i klubben de seneste årene, og en spiller som kan bidra med noe offensivt. Vil helst at vi beholder ham, for jeg klarer ikke se hvor vi skal få en like god erstatter for de samme pengene vi får for ham.

Owen: hvis ikke mirakelet skulle skje at vi får en ny eier som tilbyr owen masse penger og løfter om gode spillere inn, blir han nokk solgt i januar. Det bør være minst 5-6 mp, for vi kommer til å trenge en goal getter når nedrykkstriden begynner å dra seg til.

Ameobi: jeg tror faktisk vi selger ham hvis det kommer bud. Men da må vi ha ny spiss inn siden Martins, Viduka, Smith og xisco blir for tynt med alle de skadene de konstant har.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #355 på: 24. Nov. 2008, 16:04 »
Ja for all del. Kjøp nok ein spelar som krev ei vekeløn som tilsvara alle landa i Afrika sine budsjett til samen. Og i tillegg er vi garantert at han spelar maks halvparten av kampane sidan han er skada vertfall i halvparten av sesongen. Og det at han saknar mannlege prostituerte frå Brasil føre til nok ein positiv avis-artikell for vår del... Wow,det at han scorar mål når han først spelar gjer jo at han er verdt dette! Nok ein attraksjon i Sirkus NUFC! Minne meg om når vi kjøpte Patrick Kluivert...

Det jeg ville fram til var at han fortsatt hadde noe å gjøre på toppnivå, det blir for teit å komme med de samme flosklene om han hver gang. Det er ikke dermed sagt at jeg tror han ville gjort det bra i Newcastle. Savner mannlige prostituerte? Hele greia var jo at han ikke ville når det viste seg å være en mann, og da prøvde de å presse han for penger. Men bra at du har peiling på hva du snakker om hvertfall (OBS OBS : Ironi)

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #356 på: 24. Nov. 2008, 17:36 »
Problemet med Ronaldo er at han jobber ikke mye selv og vi har ikke god nok midtbane til å fore han med scoringsmuligheter.

Men, Podolski vil bort fra Bayern etter alt og dømme. Sleng noen cash på bordet der!

Først Podolski, så evt. Ronaldo:) Begge like urealistiske...så jævlig synd rett og slett.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #357 på: 24. Nov. 2008, 18:04 »

Det jeg ville fram til var at han fortsatt hadde noe å gjøre på toppnivå, det blir for teit å komme med de samme flosklene om han hver gang. Det er ikke dermed sagt at jeg tror han ville gjort det bra i Newcastle. Savner mannlige prostituerte? Hele greia var jo at han ikke ville når det viste seg å være en mann, og da prøvde de å presse han for penger. Men bra at du har peiling på hva du snakker om hvertfall (OBS OBS : Ironi)

Eg har no aldri uttalt meg om Ronaldo før, så eg kjem ikkje med same "flosklene". Eg skriv det eg meinar og trur. Og viss du ikkje skjønte det, så trur eg ikkje han har noke å gjera på toppnivå meir og ikkje noke i Newcastle å gjera(for mi er ikkje fullt så toppnivå). Den saken er jo ganske morsom då! Spesielt med tanke på alle dei deilege damene han har vore ilag med. Snakk om å vera hårsår, har du opplevd det same kanskje? Han passar jo inn i Newcastle med slike avisoppslag... Og du har peiling?

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #358 på: 24. Nov. 2008, 18:09 »

Eg har no aldri uttalt meg om Ronaldo før, så eg kjem ikkje med same "flosklene". Eg skriv det eg meinar og trur. Og viss du ikkje skjønte det, så trur eg ikkje han har noke å gjera på toppnivå meir og ikkje noke i Newcastle å gjera(for mi er ikkje fullt så toppnivå). Den saken er jo ganske morsom då! Spesielt med tanke på alle dei deilege damene han har vore ilag med. Snakk om å vera hårsår, har du opplevd det same kanskje? Han passar jo inn i Newcastle med slike avisoppslag... Og du har peiling?

Hårsår? Jeg påpekte bare at du serverte usannheter. "Og du har peiling" ? Jeg vet du prøvde å være nonchalant og cool med den kommentaren, men dessverre for deg så gikk det heller dårlig.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #359 på: 24. Nov. 2008, 18:18 »
hvor kommer nyheten som står på forsiden?

den om at vi må selge for å kjøpe?
Han kom, ble mett og dett var dett....