20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Francisco "Xisco" Jimenez Tejada  (Lest 77487 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Francisco "Xisco" Jimenez Tejada
« Svar #150 på: 29. Des. 2008, 20:44 »
KK sa at grunnen til at han slutta i 97 var fordi de ikke vant ligaen. Og det var helt andre årsaker enn nå.

Han sa at han ikke følte han kunne føre laget lenger, og at noen andre burde ta det siste steget. Sikkert litt av grunnen til at vi er der vi er nå, i lag med sparket Robson fikk, som igjen førte Greame Souness inn... Resten av historien kan vi alle.

toontoon

• Benkvarmer
  • **
  • Meg og Oba Martins pÃ¥ flyplassen i Newcastle 2007
    • Vis profil
« Svar #151 på: 03. Jan. 2009, 15:04 »
Sløsing av PENGER ingen meniing å kjøpe Xisco og han bidro til at King Kev trakk seg
he's a dwarf, a dwarf
 its plain to see,to see
  he's smaller than you and me
    he's a dwar ,a dwarf  (Dennis Wise)

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #152 på: 03. Jan. 2009, 15:06 »
Sløsing av PENGER ingen meniing å kjøpe Xisco og han bidro til at King Kev trakk seg
Det er jo bare spekulasjoner. Han må få sjansen over flere kamper for å vise seg. Har f.eks størst scoring-rate i la liga når det gjelder spilte minutter. Gutten er kun 21 år, og kan vise seg som ein "ny" signing om han får sjansen. Det er mangen som sliter med å tilvenne seg PL også, så eg håper å få se han neste sesong, forhåpentligvis med Martins...
Venter i spenning...

toontoon

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #153 på: 10. Jan. 2009, 15:17 »
Det er jo bare spekulasjoner. Han må få sjansen over flere kamper for å vise seg. Har f.eks størst scoring-rate i la liga når det gjelder spilte minutter. Gutten er kun 21 år, og kan vise seg som ein "ny" signing om han får sjansen. Det er mangen som sliter med å tilvenne seg PL også, så eg håper å få se han neste sesong, forhåpentligvis med Martins...

Håper de selger han så fort som mulig!
he's a dwarf, a dwarf
 its plain to see,to see

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 11. Jan. 2009, 13:47 »
Hadde vært veldig fint om du hadde en grunn til hvorfor han absolutt skal bli solgt. Har overhodet ingen funksjon at folk bare slenger ut påstander uten å gidde å argumentere for dem.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 11. Jan. 2009, 19:14 »
Hadde vært veldig fint om du hadde en grunn til hvorfor han absolutt skal bli solgt. Har overhodet ingen funksjon at folk bare slenger ut påstander uten å gidde å argumentere for dem.
Like mye funksjon som det Xisco har i Newcastle....  :P

toontoon

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #156 på: 13. Jan. 2009, 21:15 »
Det sier seg selv at når han bare har spilt EN kamp på en halv sesong er han ikke god nokk for oss!!!!  >:(
he's a dwarf, a dwarf
 its plain to see,to see

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 13. Jan. 2009, 21:18 »
Så en spiller som bøttet inn mål i La Liga er plutselig blitt ubrukelig. Jeg vil i alle fall se han få en ordentlig sjanse først.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 13. Jan. 2009, 21:23 »
Det sier seg selv at når han bare har spilt EN kamp på en halv sesong er han ikke god nokk for oss!!!!  >:(

Det KAN være andre årsaker til at han ikke får spille. Det vet vi ingenting om..

toontoon

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #159 på: 13. Jan. 2009, 21:31 »

Det KAN være andre årsaker til at han ikke får spille. Det vet vi ingenting om..

Det tviler jeg på han har vert på benken nesten hver kamp og JK har sikkert ikke tenkt å bytte han inn engang
he's a dwarf, a dwarf
 its plain to see,to see

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 13. Jan. 2009, 21:47 »
Enda større grunn til å tro at det kan være noe annet som ligger bak. En spiller som banket inn mål i La Liga å spiller på U21 landslaget til Spania blir ikke plutselig dårligere enn Ameobi, Carroll og Duff på spissplassen.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #161 på: 13. Jan. 2009, 22:05 »
Men starter han ikke som spiss i morgen kan man faen med lure på hvor dårlig han er. Evt hva han har gjort mot Kinnear i et tidligere liv.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 13. Jan. 2009, 22:46 »
Eventuelt hvor patriotisk er Kinnear?!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 14. Jan. 2009, 11:55 »
Viss han ikkje startar i kveld so skjønnar eg ingenting...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 14. Jan. 2009, 14:22 »
http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2009/01/14/xisco-urged-to-take-his-chance-against-hull-city-72703-22690627/

UTROLIG, Kinnear veit at Xisco finnes. Han har også en liten sjanse til å starte i dag..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida