20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Francisco "Xisco" Jimenez Tejada  (Lest 77444 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Francisco "Xisco" Jimenez Tejada
« Svar #120 på: 13. Des. 2008, 01:26 »
Verken Alsaker eller Karlsen har Berbatov på lista eingang Karlsen har den tilogmed på lista over beste kjøp..
Må huske på han var skada sånn heile pre season og har jo slitt med småskader bør kanskje ta det med i betraktningen o.
Robbie Keane har nå uansett floppet meir.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #121 på: 13. Des. 2008, 11:35 »
Min liste:

1. Philip Degen
2. Xisco
3. Nacho Gonzalez
4. Dos Santos
5. Robbie Keane
6. Dossena
7. Fowler

Disse er i hvertall soleklare etter min mening. Hvorfor Berbatov er på flopplisten skjønner jeg ikke helt, han har faktisk hatt noen målgivende, blant annet en helt syk en hvor han pisser på forsvarspilleren. Det er verre stilt med de ovenfor her, Xisco har scoret på 1 retur. Gratulerer!!!!! Degen og Dessena som backer, haha, Benitez må ha drukket maling. De er elendige begge to.
Fowler ???????????????????? Hvem faen har dopa Paul Ince, han kan da umulig ha vært seriøs. De skal takke Gud for at han lønnes etter kamper og ikke har fast lønn, for fast lønn fortjener han ikke.
Dos Santos: Glad jeg fikk rett da jeg sa at han ville slite i England. Synd at han dro fra Barca for han er et enormt talent, men jeg tror nok ham må til Spania for å blomstre igjen.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 13. Des. 2008, 11:54 »
Bør man ikke ta med i vurderingen hva man ble hentet inn som? Er det mulig for en  som kommer på lån å floppe? Er det mulig for Xisco som kom for å være en backup/talent spiller å floppe? Fowler kom gratis og får ikke vanlig lønn, hvordan i huleste  kan han være en flopp??

Berba er en flopp, Keane er en flopp, Jo er en flopp, Gomes en flopp, Playchenko er en flopp, Bentley er en flopp. Spillere som ble hentet inn for mye penger for å styrke laget per i dag.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 13. Des. 2008, 15:58 »
Bør man ikke ta med i vurderingen hva man ble hentet inn som? Er det mulig for en  som kommer på lån å floppe? Er det mulig for Xisco som kom for å være en backup/talent spiller å floppe? Fowler kom gratis og får ikke vanlig lønn, hvordan i huleste  kan han være en flopp??

Berba er en flopp, Keane er en flopp, Jo er en flopp, Gomes en flopp, Playchenko er en flopp, Bentley er en flopp. Spillere som ble hentet inn for mye penger for å styrke laget per i dag.

Heilt einig

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 14. Des. 2008, 14:59 »
Synes man bør se litt på prislappen og spilletid og ikke minst status i laget han kom fra, før man karakteriserer en spiller som flopp.
Xisco var jo ikke akkurat Depos største stjerne heller. Og Nacho kom som kjent på lån, uten at noen andre enn Dennis Wise hadde forventninger til ham.

Så ja, Berba, Keane, Jo, Gomes, Pavliychenko og Bentley er flopper.
Fowler, Xisco og Nacho har ikke akkurat vært strålende, men igjen, hva hadde man forventet?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 14. Des. 2008, 21:44 »
Hvorfor en spiller som Xisco i det hele tatt er i nærheten av en slik liste er patetisk. En ver person som har ett fnugg av periling på fotball, må da forstå at man ikke bare kan se på antal mål en spiss har scoret, for å avgjøre om han er en flopp. Xisco spiller i en klubb med en av England's beste spisspar. Dessuten har han vert skadet i vel en måned nå. Da synes eg at 1 mål er greit, selvom det er som en dråpe i havet. Han ble ikke kjøpt for å spille fast, men som en spiller for fremtiden. Eg har fortsatt tro på ham!

Lista mi:

1. Jo
2. Kitson
3. Gomes
4. Bentley
5. Diuof
« Siste redigering: 14. Des. 2008, 21:47 av Sebastian Eriksson »

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #126 på: 15. Des. 2008, 13:22 »
I mine øyner er Xisco en flopp. Jeg er overbevist om at vi ikke kommer til å se han på banen denne sesongen for vi har spisser som er bedre. Ikke vet jeg, men Xisco ble vel hentet inn for å forsterke laget, men i øyeblikket er han 5.valg som spiss og er med andre ord intet annet enn overflødig. Jeg synes Xisco er en flopp, han kostet en del. Og å komme med usaklige kommentarer om at de som har Xisco på en slik liste ikke har peiling på fotball osv er jo direkte pinlig. Det er da opptil hver enkelt å mene noe om det så lenge de har en begrunnelse for sine valg. Jev velger å kalle Xisco for en flopp inntil videre så får vi se hva som skjer den karen. men foreløpig har han ikke startet nedbetalingen.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 15. Des. 2008, 13:40 »
Joda, men da har du jo misforstått! Xisco ble jo aldeles ikke kjøpt for å forsterke  første 11eren vår. Martins og Owen er jo de soleklare førstevalgene. Og bak de to har vi Xisco, Ameobi, Viduka og Carrol.. Jeg tror veldig få, om noen forventet at Xisco skulle bli brukt mye denne sesongen dersom det ikke var store skadeproblemer.

Jeg mener det blir helt feil å kalle en som ble kjøpt inn som talent for flopp bare fordi han ikke har spilt mye de 16 første kampene i sin første sesong.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 15. Des. 2008, 13:43 »

Så sant så sant. Keane kostet £20 mill og berbatov £30 mill: Klart man må forlange mer av en slik spiller enn en gratis spiller.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #129 på: 29. Des. 2008, 11:26 »
Nå må vi halshugge gutten med en gang. Dette er en spiss for fremtiden, og ikke nåtiden.
Han er vell bare 19 eller noe sånt. Gi han minst 2-3 sessonger før han blir bedømt

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #130 på: 29. Des. 2008, 11:47 »
Jeg kan vedde mye penger på at Xisco ikke kommer til å bli noen hit i Newcastle. Jeg tror han blir solgt før vi vet ord av det

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #131 på: 29. Des. 2008, 14:49 »
Er jo ikke sikkert det. Wise, Ashley og Kinnear kommer jo tydeligvis ganske godt overens nå, og det var Wise som henta han. Xisco var råtten i de kampene han spilte, men han er jo en ung spiss med gode statistikker. 12 mål på 40 kamper for Deportivo, i mange av disse kampene var han innbytter. For Vecindario putta han 13 mål på 27 kamper, og for Spanias U21 landslag har han scora i annenhver kamp. Det må bo noe i den gutten. Du spiller ikke for Spanias U21 landslag hvis du ikke er et stort talent. Mener Newcastle burde beholde han. Han er en spiller som er på rett sted til rett tid, og får han en spiss som Martins ved siden side kan det jo hende han imponerer.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 29. Des. 2008, 14:56 »
Han er u- 21 og har da ikke vert SÅ dårlig i dei kampene han har spilt. Synes f.eks han gjorde en mye bedre figur enn det Ameobi og Viduka har gjort denne sesongen. 0,33 mål per kamp er ikke elendig heller. Synes kritikken mot Xisco er ganske usaklig...

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #133 på: 29. Des. 2008, 15:06 »
Veldig enig. Synes han må få mer enn 3 kamper før han blir slakta. Noen må faktisk vende seg til Premier League først.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 29. Des. 2008, 15:07 »
Det er ikke tilfeldig at de som avskriver Xisco er de samme som hater Ashley og forguder Keegan.