20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Francisco "Xisco" Jimenez Tejada  (Lest 77533 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Francisco "Xisco" Jimenez Tejada
« Svar #90 på: 14. Sep. 2008, 11:32 »
Og hvilken spiss spiller BRA sammen med Ameobi på topp?! Ameobi har den unike evnen til å gjøre seg selv og spissmakkeren til dritt i samme slengen.

Xisco var ikke stor i går, men har fikk godkjent. Tror vi får se mye mer av han i årene som kommer!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 14. Sep. 2008, 12:28 »
Han gjorde en helt grei debut, og spilte seg opp etterhvert etter en litt tråklete start. Utrolig at han skal bli hakket på etter 90minutter i svart-hvitt!!! Problemet er at det finnes en del fotball-flate mennesker her inne, som uttrykker seg voldsomt sterkt og som i tillegg har ekstremt stort gehør hos enkelte her inne. Uten å nevne navn tror jeg de fleste vet hva jeg vil fram til..

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Talentet

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #92 på: 14. Sep. 2008, 12:53 »
Xisco hadde ingen stor kamp, men det hadde ingen av de andre spillerne heller. Ser at det er fotball i gutten, og at han uten tvil kan bli et brukbart kjøp med tanke på summen vi betalte. Og så scoret han jo mål. Vi har spilt 4 kamper nå, og bare puttet 3 totalt..

Banens dårligste var uten tvil Ameobi. Tror Newcastle hadde spilt bedre med for. eks reservekeeper Harper på topp fremfor Ameobi.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 14. Sep. 2008, 14:27 »
Xisco var brukbar.

Og det er ein forbanna god prestasjon når ein ser på kva som foregår i klubben for tida. Fyren burde jo vera sjokka og paralysert over å sjå kva som skjer utanfor bana og kva klubb han i helvette har skreve under for.

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #94 på: 14. Sep. 2008, 16:17 »
På ein dag der laget feila kollektivt hadde Xisco ein grei kamp, men vent til han har spelt i klubben ei stund før han vert kalla flopp eller suksess. Vil tru han må ha litt tid til å venna seg til engelsk fotball, såg ut som om han rekna med å få litt betre tid enn det ein får i England ved eit par tilfeller, men at han var framme på returen lovar bra. Håpar berre det ikkje vert ein ny Luque.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #95 på: 14. Sep. 2008, 16:42 »
Hehe skal innrømme at eg hadde nokre pints innanbords når eg kom med det rasande innlegget mitt.  :P
Irriterte meg over at dette truleg er ein speler Kevin Keegan ikkje hadde nemnt, og kjøpt bak hans rygg.

Uansett, virker å ha potensialet. Ung og lovande. Av det eg såg av han, så ser det utsom han er god fysisk, grei fart og temmelig god på haudet. Flink å komme i møte, og gi ballen frå seg. Trur denne karen kanskje kan ta over rolla til Viduka. Negative er at han sleit litt med det tempoet, brukte for lang tid med ballen.  Bra for Xisco at han fekk seg eit mål.

Han var bedre enn Ameobi i går. Ameobi er berre heilt forferdelig.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 14. Sep. 2008, 17:05 »
1. omgang syns jeg ærlig talt ikke han var noe bedre enn Ameobi. 2. omgang fada Ameobi helt ut, det er jeg helt enig i, og Xisco ble mer synlig. Etter målet var Xisco vår kanskje beste spiller der utpå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #97 på: 14. Sep. 2008, 21:22 »
Både Xisco og Shola var dårligere enn Butt i dag.

butt var skyldig i begge måla vi fikk imot ved å lage straffe og gi en lissepasning til hull når han hadde 2 medspillere bak seg på bana..

skjønner ikkje at folk ser kor masse drit han lager for forsvaret, vil påstå at han er klart en spiller som gjør meir vondt en godt. KRISE at vi ikkje fikk inn en erstatning for han i transfervinduet

xisco skåra mål... butt ga bort 2... veit ikkje heilt kem som spelte best eg???????

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 14. Sep. 2008, 21:48 »
Både Xisco og Shola var dårligere enn Butt i dag.

butt var skyldig i begge måla vi fikk imot ved å lage straffe og gi en lissepasning til hull når han hadde 2 medspillere bak seg på bana..

skjønner ikkje at folk ser kor masse drit han lager for forsvaret, vil påstå at han er klart en spiller som gjør meir vondt en godt. KRISE at vi ikkje fikk inn en erstatning for han i transfervinduet

xisco skåra mål... butt ga bort 2... veit ikkje heilt kem som spelte best eg???????

Enig Human. Desse Butt elskerne begynner snart å bli litt komisk... Xisco var vertfall brukbar i går, mens eg mener Butt spilte sin dårligeste kamp i NUFC-trøya. Ham har spilt stabilt godt noen år nå, det skal eg innrømme. Men i går var han rett og slett horibel.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 15. Sep. 2008, 17:53 »
Xisco var mye bedre enn Shola. Han gjorde ikke en storkamp slik som vi ønsker av et spisskjøp. Han har mer fart enn Shola, vinner flere dueller. Mener personlig at de som så en bedre Shola enn Xisco i går bør se kampen en gang til. Greit han hadde 3 muligheter han kunne scoret på før målet, men det har skjedd Owen og det. Jeg synes personlig at debyen til en 21 åring som aldri har spilt i PL er mer en godkjent når du scorer, selv om det var mot Hull.

Støtter Åsmunds innlegg her. Under omstendighetene, som på alle måter var spesielle, så var dette en godkjent deby.

hcan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #100 på: 20. Sep. 2008, 14:54 »
Håper jeg bare slipper å se denne spilleren på banen i dag.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 20. Sep. 2008, 15:01 »
Jeg er HELT sikker på at du får se Xisco på banen i dag. Og jeg håper virkelig du får se han fra en bedre side enn sist. For han var forferdelig mot Hull, uansett hva enkelte andre måtte innbille seg.
Du trenger ikke betrakte mannen som en håpløs fotballspiller bare etter én kamp, hvor han tross alt kom seg betraktelig etter å ha scoret et mål.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 20. Sep. 2008, 18:26 »
fornøyd med dagens innsats.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 20. Sep. 2008, 20:05 »
Jeg synes Xisco var brukbar i dag.
Langt bedre enn i forrige kamp, i hvertfall. OG det skulle jo ikke så veldig mye til heller da.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 20. Sep. 2008, 21:18 »
Eg syns han var elendig i dag, og bedre sist, pga målet hans. Men eg skal gje han litt tid før eg slaktar han totalt. Lett å bli litt overkritisk i kampens hete.