20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Favorittkommentator  (Lest 10878 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Favorittkommentator
« Svar #30 på: 25. Aug. 2008, 20:16 »
Det mest idiotiske er at TV2 viser bilder og gjengir teksten fra den sangen på sine nettsider.
Håpløst.
Da burde de ha laget en sak på Kjernens "sånn redder Opdal" fra kampen på Lerkendal også.

Det er et faktum at John Pelu falt som følge av akkutt krampe i begge ben. Det har RBKs lege bekreftet. Hvis du vil trekke en leges medisinske erklæring i tvil, så bør du i aller høyeste grad være lege og ekspert på fotballskader selv. Er du det?

Hvorfor skal man hele tiden snakke om å "ta en Pelu" når RBKs lege har bekreftet det Pelu selv sa etter kampen, at han fikk krampe. Og når Doms- og sanskjonsutvalget i NFF ikke kunne finne noe grunnlag for å trekke legens uttalelse i tvil, hvorfor skal TV2 gjøre det? Og hvorfor må de snakke om denne hendelsen i hver eneste sportssending i flere måneder etterpå?

Dere på Store Stå tok tak i går? HAH! Kjernen EIDE Brann Stadion i går kveld. Hørte ikke noe annet enn "Ingen banke RBK, å hei å hei å hei å hå" mot slutten av kampen i går.
Alt vi hørte til Bataljonen var buingen på dommer Øvrebø, og kanskje noen frustrasjonsrop over at deres eget lag var helt forferdelig dårlige.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 25. Aug. 2008, 20:21 »
Haha, den akutte krampen ja! Fantastisk unnskyldning!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 25. Aug. 2008, 20:28 »
Haha, den akutte krampen ja! Fantastisk unnskyldning!

Høres ikke veldig overbevisende ut synes jeg. Og det var en RBK-lege som påstod dette sa du? ;)

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 25. Aug. 2008, 22:45 »
Det mest idiotiske er at TV2 viser bilder og gjengir teksten fra den sangen på sine nettsider.
Håpløst.
Da burde de ha laget en sak på Kjernens "sånn redder Opdal" fra kampen på Lerkendal også.

Skjønner rett og slett ikke bitterheten over TV2's Tippeligadekning. Blir verden virkelig så mye svartere for dere trøndere om Brann får litt mer oppmerksomhet enn RBK nå og da i en bergensbasert tv-kanal?

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 25. Aug. 2008, 23:08 »
merkelig at disse "legene" og ikke minst pelu selv ikke sa noe om disse krampene i BEGGE beina (nøyaktig samtidig haha) rett etter kampen da! kom ikke det ut sånn en uke etterpå når de endelig hadde funnet på en unnskyldning?

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 25. Aug. 2008, 23:17 »
Pelu sa det faktisk like etter kampen, men for å være helt ærlig hadde jeg nok trukket det litt i tvil selv, om det var en spiller på et annet lag som hadde gjort det.

Tilbake til topic. Synes Bengt Eriksen er den desidert beste kommentatoren i TV2 i alle fall, veldig objektiv. Alsaker er vel flink så lenge han ikke kommenterer Brann.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 25. Aug. 2008, 23:35 »
Er Bengt Eriksen kommentator da ? Han er vel ein såkalla fotballekspert. Ein Meget dyktig ein sådan. den dyktigeste i tv2.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 25. Aug. 2008, 23:37 »
Syns Semb er dyktig jeg. Har forsåvidt heller ingenting imot menn som Mini og Rekdal. Syns det er greit med forskjellige typer - Mini har helt klart kunnskaper, samtidig som han har et fantastisk glimt i øyet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 25. Aug. 2008, 23:47 »
Er Bengt Eriksen kommentator da ? Han er vel ein såkalla fotballekspert. Ein Meget dyktig ein sådan. den dyktigeste i tv2.

Han er som regel kun i studio, men har vært med som ekspertkommentator i enkelte kamper. Har da vært mye bedre enn alle de andre i TV2.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #39 på: 25. Aug. 2008, 23:50 »
Joakim: det er ikke til å skuffe under en stol at Brann er i krise, både på den sportslige fronten og på supporterfronten. Det er MASSE som medvirker til at stemningen er noe laber i forhold til det den engang var, bla. flytting av Store Stå til Hansa, noe som førte til at Store Stå endte opp midt inni en klynge med billig billetter. Og stadiongjengere i det ganske land vet jo at det er pensjonister, "gullfrelste" og damer som kjøper de billigste billetene på stadion. Dette er en av mange årsaker til at Brann sliter med trøkket på stadion. Men glem ikke at vi er en fast kjerne som ALDRI gir opp, og som moser på kamp etter kamp! Nå er jeg veldig usikker på hvilken kamp du så i går, men at Rosenborg's fans "eide" Bataljonen var ihvertfall ikke tilfellet på Stadion i går. Det var dårlige perioder også i denne kampen for oss (supportermessig (spillmessig var jo hele kampen talentløs)) hvor kanskje en og annen trønder klarte å gulpe fram noe bak barten, men dette var absolutt ikke tilfellet under majoriteten av kampen.

Så til denne tilsynelatende endeløse Pelu saken. For å ha sagt det: den eneste plassen jeg hører om dette for tiden er her inne, og da er det du som proklamerer din misnøye med at TV2 er ubrukelige fordi RBK er ubrukelige. At Pelu PLUTSELIG fikk krampe i BEGGE beina SAMTIDIG faller på sin egen urimelighet. Jeg skal ikke pårope meg noe ekspert-tittel her, men jeg har gått idrettslinjen i 3 år, delvis Idretts-assistent i et år etter vgs, og i tillegg har jeg drevet med fotball, snowboard, fri-idrett og en del andre idretter. Så at jeg har en nogenlunde grei skuring angående skader vil jeg påstå. Men ikke EN ENESTE gang har jeg hørt noe slikt tøv som dette. For det første: tok det godeste Pelu over en uke å forstå at dette var krampe? For det andre: er det ikke veldig rart at han fikk denne krampen "tilfeldigvis" i en situasjon hvor det ofte blåses straffe hvis filmingen ikke er så klar som den var? Hvorfor ikke bare innrømme at det faktisk var filming? ALLE vet at det var filming, nå handler det bare om å svelge sin egen stolthet og bite i det sure eple. Et eple som for øvrig ikke hadde vært å trengt å være så surt om dere ikke hadde vært så forbanna bastante.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 25. Aug. 2008, 23:55 »
Ka med og ta denne Pelu i Pelu tråden Pelu er ingen kommentator.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 25. Aug. 2008, 23:57 »
Pelu skulle ha lært av Paul Scharner, som gikk rett av banen etter Brann-Lyn i 2005 (?) og sa glad og fornøyd til journalistene at han filmet seg til straffe. Ren klasse!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 25. Aug. 2008, 23:57 »
Ja, spar meg for den diskusjonen! Burde vel snart bli ferdig med den saken snart? Så ofte prater de ikke om det på TV2.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #43 på: 26. Aug. 2008, 00:27 »
Pelu skulle ha lært av Paul Scharner, som gikk rett av banen etter Brann-Lyn i 2005 (?) og sa glad og fornøyd til journalistene at han filmet seg til straffe. Ren klasse!

Kontra det å lyge på seg en skade som alle og enhver med vetet i behold skjønner er pisspreik? Ja, det er virkelig klasse! Alle vet at filming skjer med jevne mellomrom i fotballverden, men det verste med Pelu-saken er ikke filmingen, men alt det som skjedde etterpå.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 26. Aug. 2008, 15:33 »

Kontra det å lyge på seg en skade som alle og enhver med vetet i behold skjønner er pisspreik? Ja, det er virkelig klasse! Alle vet at filming skjer med jevne mellomrom i fotballverden, men det verste med Pelu-saken er ikke filmingen, men alt det som skjedde etterpå.

Du tror tydeligvis jeg var ironisk, det var jeg ikke. Filming er en del av fotballen det, og kan sprite opp spillet og diskusjoner rundt. Men har mer sansen for folk som innrømmer i ettertid at de filmet, som Scharner.