20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 23/08 Newcastle United - Bolton Wanderers 16.00 (Sendes i opptak på C+ 20.40)  (Lest 51933 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Og Geremi produserer ikke utrolig mange assist! :)

Han hadde 5 assist på 27 kamper i fjor, ikke noe å rope så høyt for synes jeg.. Ihvertfall ikke når han var førstevalg både på cornere og frispark.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil

Han hadde 5 assist på 27 kamper i fjor, ikke noe å rope så høyt for synes jeg.. Ihvertfall ikke når han var førstevalg både på cornere og frispark.

Alt er relativt, hvis det er riktig som Kristoffer skriver (noe det vnaligvis pleier å være) så produserte Geremi veldig mange assist ifjor ettersom han hadde flest ;)

Fem er jo altfor lite, men det var vel heller ingen andre med flere da, men det skal vi selvfølgelig rette på i år, så slipper vi å gremmes mer over det som var ifjor.

Spørsmålet er vel heller HVEM denne playmakeren skal være, hvem sin plass han skal ta? Idag trengte vi både Butt og Guthrie, og correct me if I'¨m wrong, men ut ifra rapporter og høydepunkter fra den første kampen vår så tror jeg vi trengte begge da også. Jonas er en selvfølge i startoppstilingen med sine kvaliteter og arbeidsmoral. Dermed står vi vel igjen med Duff eller Milner(?) som hadde måttet vike plassen for en eventuell playmaker idag -hadde vi hatt denne spilleren (som vi så sårt trenger).

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Guthrie må selvsagt vike for en evt. ny midtbanespiller. Han har mye å bevise før han er verdig en fast plass i første 11'eren til Newcastle. Og en god kamp på OT er ikke nok for å overbevise. Jeg tror nok at han i utgangspunktet er beregnet som er squadplayer.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil

Alt er relativt, hvis det er riktig som Kristoffer skriver (noe det vnaligvis pleier å være) så produserte Geremi veldig mange assist ifjor ettersom han hadde flest ;)

Fem er jo altfor lite, men det var vel heller ingen andre med flere da, men det skal vi selvfølgelig rette på i år, så slipper vi å gremmes mer over det som var ifjor.

Spørsmålet er vel heller HVEM denne playmakeren skal være, hvem sin plass han skal ta? Idag trengte vi både Butt og Guthrie, og correct me if I'¨m wrong, men ut ifra rapporter og høydepunkter fra den første kampen vår så tror jeg vi trengte begge da også. Jonas er en selvfølge i startoppstilingen med sine kvaliteter og arbeidsmoral. Dermed står vi vel igjen med Duff eller Milner(?) som hadde måttet vike plassen for en eventuell playmaker idag -hadde vi hatt denne spilleren (som vi så sårt trenger).

Om vi skal spiller 442, som vi helt klart skal spille, så forstår ikke eg hvorfor vi skal ta ut en ving og sette innpå en playmaker ? En playmaker er en sentral midtbanespiller som ligger der og styrer spiller, og ikke en ving...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil

Om vi skal spiller 442, som vi helt klart skal spille, så forstår ikke eg hvorfor vi skal ta ut en ving og sette innpå en playmaker ? En playmaker er en sentral midtbanespiller som ligger der og styrer spiller, og ikke en ving...

Jo, men med Milner, Jonas og Duff alle på banen samtidig tellet jeg tre vinger idag, tar du i tillegg med N'Zogbia som faktisk skulle spille back så var det fire. ;)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Guthrie må selvsagt vike for en evt. ny midtbanespiller. Han har mye å bevise før han er verdig en fast plass i første 11'eren til Newcastle. Og en god kamp på OT er ikke nok for å overbevise. Jeg tror nok at han i utgangspunktet er beregnet som er squadplayer.

Det tror nok jeg også, men samtidig så tror jeg også at vi "i utgangspunktet" skulle/burde hatt inn enda flere nye spillere enn vi har pr dags dato. Dermed spiller de beste inntil videre, og dersom Guthrie gjør seg fortjent til en plass i start 11'ern så skal han selvfølgelig også få den plassen.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Duff kommer ikke til å spille fra start når alle er friske. Da føler jeg meg rimelig trygg på at Jonas og Milner har hver sin kant, mens Martins og Owen danner spissparet.

Og forhåpentligvis kommer det en ny venstreback så vi slipper å se Zog der. For Enrique har tydeligvis mistet plassen sin.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Guthrie foran Duff i køen ialfall. Duff bør max vere backup.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Nå kjemper vel ikke de akkurat om de samme plassene da...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Og forhåpentligvis kommer det en ny venstreback så vi slipper å se Zog der. For Enrique har tydeligvis mistet plassen sin.

Gikk akkurat over dagens Newcastle nyheter i the Evening Chronicle, og fant litt interessant lesing om akkurat dette.

Iflg Keegans uttalelser så virker det ikke som om José Enrique har mistet plassen, men at det heller er fordi Keegan alltid prøver å finne en plass til N'Zogia i startoppstillingen. Keegan skryter også av at N'Zogbia har vist gode holdninger og opptrådt veldig profesjonelt i forhold til det å spille venstreback. Det fryder meg, for jeg har fortsatt en enorm tro på N'Zogbia og er sikker på at han går en lys fremtid i møte. jeg håper bare den fremtiden ligger på St.James Park. N'Zogbia har jo også spilt sentral midtbane før, og gjort det brukbart der (særlig i preseason ifjor). Kanskje en ide å bruke ham der mot Coventry og se om han kan være den playmakeren vi trenger?

Kan forresten lese N'Zogbia artikelen i Evening Chronicle her: http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2008/08/23/charlie-can-still-be-toon-darling-72703-21591734/

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Nå kjemper vel ikke de akkurat om de samme plassene da...

Enig med Benson her. Guthrie og Duff kjemper ikke om samme plassen nei, men vi kan sette sammen mange ulike kobinasjoner med de spillerne vi har pr idag, og foreløpig har jo heller ikke Duff spilt i sin rette posisjon.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Når Jonas spiller som han gjør, og Keegan alltid vil finne en plass til Zog, så betyr jo det at Enrique har mistet plassen...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Ja forsåvidt, men poenget mitt var at det er fordi Keegan vil ha N'Zogbia på banen, IKKE fordi N'Zogbia må fylle José Enriques rolle fordi han ikke er god nok. For meg er det en viktig forskjell der, men "bottom line" blir jo som du påpeker, at José Enrique IKKE spiller. Hvilket Keegan nærmest beklaget i den artikelen jeg linket til. Jeg er iallfall veldig glad for å lese de posetive ordene om N'Zogbia.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Hvorfor prøver vi ikke med Jonas på høyre og Zog på venstre tro? Jeg synes ikke at Milner er så outstanding så han ikke kan benkes..

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
N'Zogbia har jo også spilt sentral midtbane før, og gjort det brukbart der (særlig i preseason ifjor). Kanskje en ide å bruke ham der mot Coventry og se om han kan være den playmakeren vi trenger?

Ja det bør absolutt testes ut. Men er avhengig av N Zog er i form og har dagen da kan det bli bra.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]