20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 23/08 Newcastle United - Bolton Wanderers 16.00 (Sendes i opptak på C+ 20.40)  (Lest 52819 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Dette betyr nok at Zog blir flyttet opp i Duffs posisjon og at Enrique kommer inn på backen.
Eller at Milner spiller i Duffs posisjon og at Geremi kommer inn på høyrekant. Akkurat som i går.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Faen, vi skulle hatt farten til martins mot arsenal neste helg, nå blir vi tydelig svekket i kontringspillet. Vi kunne godt hatt Jonas og Owen på topp, med milner og geremi på flankene. 
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Jepp..har også tenkt på Arsenal kampen og sett på Martins som den store nøkkelen til at vi skal lykkes der!  Vi trenger uforutsigbarhet fremover på banen, og derfor så er jeg veldig lysten på å få Zog opp på kanten mot Arsenal! Zog er en glimrende kontringsspiller.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Vil også ha N'Zogbia høyere i banen. Han kan gjøre det uventede og trenger vi hvis vi skal få poeng. Men jeg syntes vi gjerne kan prøve Zog på plassen Duff har nå siden vi Milner og Jonas har greid seg bra på vingene og N'Zogbia er den av spillerne som vi har tilgjenglige til Arsenal kampen som passer best i den posisjonen etter min mening.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Ja, ikke dumt det, med mindre det skulle KK får det for seg at han skal bruke Smith og Owen på topp i 4-4-2. Men støtter 4-4-1-1 med Zog og Owen fremme!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Ingen fantastisk kamp av Newcastle dette, men det ble en viktig 1-0 seier til slutt. Og Bolton gjorde det ikke akkurat lettere for oss. De kommer til SJP for å forsvare utgangspunktet deres, nemlig 1 poeng. Da blir det til tider vanskelig å bryte gjennom muren deres, men det gikk heldigvis til slutt. Dødsviktig med en tre-poenger i første hjemmekamp, og ikke mindre viktig med en "clean sheet". Given er definitivt tilbake i god, gammel form.

Given - 8 BB
Beye - 7
Taylor - 7
Coloccini - 8
N`Zogbia - 7
Milner - 7
Guthrie - 6
Butt - 6
Jonas - 7
Duff - 6
Martins - 6

Owen - 7
Geremi - 7
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
Given viser at han fortsatt er best!
Fortsetter han slik vil han alene bety en betydelig poengfangst for Newcastle!
(Han blir vel skadet snart, og med Harper i mål kommer tapene...)

Owen scorer et flott mål og viser at han fortsatt kan!
Spillerne gjør ikke mer enn de må, men 1-0 holder i massevis.
I fjor ville dette vært en kamp som mest sannsynlig hadde gitt uavgjort eller tap.

Er fortsatt skremt over de utallige skadene spillerne våre får, og håper inderlig at det er noen i klubben
som snart tar et stort ansvar for å redusere dette.
Det nytter ikke å bli et topplag hvis vi fortsetter å få to-tre skader hver bidige uke.

Et eller annet sted må det være noe galt. Mulig vi har de mest pinglete spillerne i Premier League, men velger
å tro at det er noe annet som ligger bak (men man vet jo aldri!).

Vel, 4 poeng på årets to første kamper er veldig bra.

Og ettersom Fulham klarte å slå Arsenal: HVORFOR SKAL IKKE VI?????

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Da fremmer jeg samme forslag til oppstilling neste kamp som denne, kun med Owen inn for skadd Oba.
Altså:

Given
Beye-Tayls-Colo-Jose
Milner-Butt-Guthrie-Jonas
Zog
Owen
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Beste vi kan stille med etter min mening også. Forhåpentligvis kan Owen og Enrique få en kamp i beina mot Coventry...

ScandinavianMagpie

• Gjest
Da fremmer jeg samme forslag til oppstilling neste kamp som denne, kun med Owen inn for skadd Oba.
Altså:

Given
Beye-Tayls-Colo-Jose
Zog
Owen

Er den lagoppstillingen jeg også ser for meg.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Altså:

Given
Beye-Tayls-Colo-Jose
Zog
Owen

I do agree.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Alternativene er vel heller begrensede. Så det skal godt gjøres om ikke det der blir lagoppstillingen mot Arsenal.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg er helt enig, men sitter med en følelse av at Keegan ikke gjør det slik det virker opplagt for oss. Forundrer meg slett ikke om vi får se Geremi fra start f. eks. Da tror jeg kanskje Enrique fortsatt er ute, og at Jonas eller Milner spiller på topp med Owen, og Zog fortsatt på backen. Men det som er nevnt her er etter min mening det beste alternativet. Får håpe Keegan er enig mot gunners neste helg.
« Siste redigering: 24. Aug. 2008, 19:33 av torfinn »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Da kan vi alle enes om at Keegan bør hente inn meg som taktisk konsulent ;D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida