20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FIFA 09  (Lest 52277 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: FIFA 09
« Svar #90 på: 16. Okt. 2008, 18:23 »
Det jeg ser etter er å få mest mulig følelsen av at dette er en ordentlig fotballkamp. Og tro meg: Dette har tidligere utgaver av PES vært overlegne på. Og hva faen er dette med "arkadefeeling" for noe bullshit? FIFA har alltid gitt meg mer arkadefeeling enn PES faktisk til tross for at de har linsene.

Og dette kommer fra en som var FIFA-frelst i mange år.

100 % enig...jeg var også en svoren Fifa-fan før jeg så lyset
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 16. Okt. 2008, 18:31 »
Det jeg ser etter er å få mest mulig følelsen av at dette er en ordentlig fotballkamp. Og tro meg: Dette har tidligere utgaver av PES vært overlegne på. Og hva faen er dette med "arkadefeeling" for noe bullshit? FIFA har alltid gitt meg mer arkadefeeling enn PES faktisk til tross for at de har linsene.

Og dette kommer fra en som var FIFA-frelst i mange år.

Vet du i det hele tatt hva arkade er for noe?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 16. Okt. 2008, 18:37 »
Det går ikke på gameplay. Det hele går på om man vil ha det realistisk eller om man vil ha "arkade" feelingen. I Fifa så går det litt saktere, men det går i det tempoet som det gjør i virkeligheten. Spillerne beveger seg som i virkeligheten, og ballen beveger seg som i virkeligheten.

Hahaha, hæ ?? Fortell meg...syns du skuddene på Fifa er realistiske ? Måten ballen sitter fast på foten til spillerne, er det realistisk ? Pes er mye mer realistisk, og det er opplest og vedtatt for LEEENGE sia. Samme hvor jævla mange finter du kan ta på Fifa hvis du snurrer rundt på joysticken frenetisk nok..

Jeg har spilt Pes hvert år siden 06 og har alltid likt det best. Men etter at jeg spilte Fifa 09 har jeg funnet en ny favoritt. Resten av innlegget ditt klarer jeg rett og slett ikke å svare på siden det kun er rot og mas uten noe særlig informasjon å trekke ut.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 17. Okt. 2008, 01:57 »
Har du spilt FIFA 09 da?
Skuddene ser jo faktisk jævla realistiske ut, ballen kan få uheldige spretter, det er lettere å feilberegne av den grunn (har blitt ekspert på å utnytte dette, siden kompisene mine har en fin tendens til å drite på draget som bakerste forsvarer :D).
Jeg syns FIFA 09 har blitt imponerende realistisk, og det gir meg en sinnsykt bra følelse når jeg spiller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #94 på: 17. Okt. 2008, 13:46 »
De fleste skuddene er jo lompeskudd som i tillegg skrur helt feil i forhold til hvordan du ser fyren sparke ballen.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 17. Okt. 2008, 14:02 »
På Fifa 09? Du kan jo velge om du skal skyte med innsiden av beinet "vristen", usikker på hvordan det skrives. Dersom du skyter med innsiden av foten skrur den alltid slik jeg vil. Skyter jeg vristen er det litt avhengig om spilleren min er i balanse eller ikke.

Mulig det var slik du sier på 08, men har ikke lagt merke til det på det nye.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 17. Okt. 2008, 19:31 »
Man får virkelig teste skuddene i sekvensen før kampene, der det er deg mot keeperen. Jeg har full kontroll på hvor jeg skyter med rist og innside, øvelse gjør mester. Men en forutsetting er at du er i balanse, det er der den nye fysiske delen i FIFA spiller inn.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 17. Okt. 2008, 20:09 »
Er best med innsiden jeg. Har scoret noen fine perler med dette. Men jeg sliter litt med frispark. Hvordan kan jeg få ballen over muren og i nærmeste?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 17. Okt. 2008, 20:51 »
Du må få dupp på ballen. Du styrer det med den høyre analogen(PS3). Er ingen ekspert selv så kan ikke si at du må gjør sånn og sånn, men prøv deg litt fram på practice mode!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #99 på: 18. Okt. 2008, 11:17 »
Når dere maser om realisme er det kanskje en grunn til at det er vanskelig å skru ballen over muren og i nærmeste?!?!?  ;D

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 18. Okt. 2008, 12:18 »
Hiha Fekk fifa 09 i posten  ;D
premie for konken på  bigone.no i sommer. Sko egentlig hadt euro 08 men klager ikkje.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 18. Okt. 2008, 12:47 »
Hehe, jeg har da vel ikke klaga stort over realisme :P
Men skal jeg bruke den analoge i det jeg skyter da?

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 18. Okt. 2008, 15:26 »
Ja, mens du bygger opp kraft i skuddet så bruker du høyre analog for å få skru. Får den til å duppe med å ta den opp, og motsatt ned.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 18. Okt. 2008, 16:48 »
Steike hardt og måtte skrive innleveringsoppgave no når ein reiser i mårå og nett har opna pakke med fifa 09 i.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #104 på: 18. Okt. 2008, 17:37 »
Steike hardt og måtte skrive innleveringsoppgave no når ein reiser i mårå og nett har opna pakke med fifa 09 i.

Og på toppen av elendigheten bruker du tid på å være på newutd-forumet.