20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 17/08: Manchester United - Newcastle United 17.00  (Lest 56494 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jani

• Supersub
    • Vis profil
Sv: 17/08: Manchester United - Newcastle United 17.00
« Svar #285 på: 18. Aug. 2008, 09:43 »
ja kan eg tenka meg, hehe. bor du i stavanger?

Jani

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #286 på: 18. Aug. 2008, 10:21 »
eg bor litt udfor stavanger, så eg e med vis du ska gå og se andre kamper på ein av pubbane i byen, vis di vise såklart, hehe

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #287 på: 18. Aug. 2008, 11:19 »
Glimrende med ett poeng i denne kampen. En annen ting som imponerte meg var toon army, som til tider parkerte united fansen! :)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 18. Aug. 2008, 11:22 »
Toon Army og unitedfansen er vel synonymer?  ;)

Jeg er helt enig. Fantastisk støtte fra fansen i går.

LordJerec

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #289 på: 18. Aug. 2008, 11:33 »
Jeg må personlig si at jeg ble veldig imponert av alle de som debuterte for NUFC i går, selvom det nok var litt flaks at vi fikk med oss det ene poenget, men klart det kunne jo også ha tippet motsatt vei.

Ettersom Oba nesten fikk inn en fulltreffer noe sånt som i 65 minutt elns. Sto for andre gang umarkert midt i Man U feltet, men uheldigvis for oss og Oba selv så tror jeg nok den kom litt brått på han, det var nok det som gjorde at han headet over...

Eneste som såklart nok kunne ha gjort det litt bedre var Colo, men som kommentatoren påpekte han har jo omtrent nettopp landet. Å det forsvarer jo at han var litt usynlig i kampen.

Men som det står over, de imponerte meg alle sammen...

For og si det som det er: Så hvis jeg måtte velge så hadde jeg nok sagt at Jonas imponerte meg mest... hehe digger den gutten, stor fart bra teknikk..

Såvidt jeg kunne se så var det jo like før han kjørte karusell med både Ferdinand og Vidic.

Så en veldig bra tilvekst til laget.

Ble veldig imponert over han ja... :D
Alle for Newcastle og alle for 1 King Kev.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #290 på: 18. Aug. 2008, 12:20 »
Det som overrasket meg mest var de glimrende defensive egenskapene til Jonas, hadde jeg virkelig ikke trodd.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #291 på: 18. Aug. 2008, 12:38 »
Mhm, husker folk var negative til Jonas pga dårlige assist-stats, mål-stats osv. Men han viste jo greit i går hva som er hans store skills.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #292 på: 18. Aug. 2008, 13:34 »
Jonas sin innsats var helt fantastisk. Han og Milner løper jo som noen galemenn!
Alan Hansen fra SkySports har kåret Jonas til den beste debutanten i PL denne førsterunden.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #293 på: 18. Aug. 2008, 13:38 »
Helt fantastisk resultat! Det ligger en bloggkommentar om kampen ute på Nufcaid nå, håper dere gidder å lese det.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #294 på: 18. Aug. 2008, 13:39 »
Forøvrig, noe jeg syns mange har glemt å nevne - kvaliteten på dødballene!
Guthrie produserte flere gode cornere og Duff slo mange gode frispark inn i feltet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

SveinInge

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #295 på: 18. Aug. 2008, 13:45 »
godt poeng kristoffer. blir fort til at en sitter å ergrer seg grønn over dødballene når de er dårlige, og legger ikke så mye merke til dem når de er av god kvalitet som de var igår.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #296 på: 18. Aug. 2008, 14:01 »
Det som overrasket meg mest var de glimrende defensive egenskapene til Jonas, hadde jeg virkelig ikke trodd.

Det overasket meg også. Hadde trodd at han skulle ha bra offensive kvaliteter, men var redd han skulle vært som mange av sine landsmenn i argentina og ikke jobbe så bra som han gjorde. Jonas deffensive bidrag var svært avgjørende for at N'Zogbia spilte såpass bra på backen.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #297 på: 18. Aug. 2008, 15:02 »
Ja, faen for en kondis på Jonas. Han eide jo siden sin hele matchen :)

Anthony

• Gjest
« Svar #298 på: 18. Aug. 2008, 15:13 »
Gutierrez var faen meg et genialt varp.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #299 på: 18. Aug. 2008, 16:42 »
Foreløpig ser det ut som et varp ja.
Men tror ikke vi skal konkludere helt ennå. Selv om han var særdeles god i ilddåpen.
Det er fortsatt lenge igjen av sesongen, og fortsatt kan mye skje.

Kampen i går var stort sett veldig positiv. Som mange sier, Butts pasningskvalitet var et stort, stort minus. Men taklingene hans var suverene. Og hadde det ikke vært for de, er det stor sannsynlighet for at vi ikke hadde fått med oss det ene poenget vi fikk. Mange sier at vi må kvitte oss med Butt og at det ikke er det fnugg vanskelig. Jeg er ikke så sikker. Butts taklinger er særdeles viktige. Og ingen andre i laget er i nærheten av å være like god på det punktet. Danny Guthrie er ikke noe anker-type. Han har gode ballferdigheter, men han er en løper. Han skal løpe frem og tilbake i samtlige 90 minutter, og alltid være i bevegelse når vi angriper.

Kjøper vi en type Inler, så har vi en mann som kan ligge som balansespiller på midtbanen, samtidig som han kan være en ballfordeler. Om han ikke har Butts ekstreme duellstyrke defensivt, er ikke det verdens undergang. Trenger vi duellstyrke, bruker vi Butt, trenger vi en ballfordeler, bruker vi Inler, eller hvem vi nå kjøper.

Colo var ingen Woodgate i går, men han gjorde en god jobb likefullt. Han vant mye i lufta, var aktiv fremover og stort sett stø bakover. En litt nervøs start, men han snakker knapt nok engelsk og har ikke vært Newcastle-spiller mer enn et par dager. Riktignok har han trent med laget noen dager før han signerte, men det er ikke nok til at vi skal forvente at han briljerer fra dag 1. Det han gjorde var likevel prov nok for meg, på at han vil bli en stor suksess. Man ser han har rutine. Man ser at han vet hva han skal gjøre, og selv om han ikke lykkes like godt med alt, så gjorde han seg på ingen måte bort. I tillegg fikk han et frispark mot seg som aldri i verden var frispark. Det sørget Jonas også for å fortelle dommeren på Colos vegne, uten at det hjalp nevneverdig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon