20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 17/08: Manchester United - Newcastle United 17.00  (Lest 56515 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: 17/08: Manchester United - Newcastle United 17.00
« Svar #270 på: 17. Aug. 2008, 21:31 »
HÆRLIG. Kom nettopp ned fra fjellet, og for en bra start på sesongen. U Borte mot Scum er sterkt, mgt sterkt
Who else...... Alan Shearer

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #271 på: 17. Aug. 2008, 21:37 »
Given        9

Beye         6,5
Taylor       8
Coloccini    7
Zog           6,5

Milner        7
Butt           6
Guthrie      7,5
Jonas         9

Duff           7
Martins       7,5

Med 2-3 nye spillere og enda bedre samspill kan dette bli en meget hyggelig sesong, folkens!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #272 på: 17. Aug. 2008, 21:46 »
Kanonkamp !
Men eg tar ikke helt av, om United hadde hatt det laget dei hadde mot oss i fjor, kunne vi blitt most ! Da hadde ikke folk vert like opptimististke. Men, 1-1 er uansett bra ! ;D

Bring on Bolton !

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #273 på: 17. Aug. 2008, 21:53 »
Herlig start på sesongen. Glimrande kamp av samtlige. Jonas, Given og Guthrie spelte ekstra godt. Her er mine ratinger:
Given 9
Beye 7
Taylor 7,5
Coloccini 7
N'Zogbia 7
Butt 6
Guthrie 8
Milner 6,5
Jonas 10
Duff 7
Martins 7,5

Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #274 på: 17. Aug. 2008, 21:56 »
utrolig bra kamp, mangler litt på tempoet og endå litt slurv i pasningspillet.. men det kommer seg. En spiller som skuffa ganske masse idag var butt som gang på gang gjorde dumme feilpasninger og såg ut som han sleit med konsentrasjonssvikt, var til tider ikkje godt å sei ka lag han faktisk spelte på.. dagens skuff det vertfall. Jonas var rååå og klarer newcastle å linke opp martins litt bedre og faktisk angripe fra begge kanter samtidig når vi presser så kan det her bli en fantastisk artig sesong.
- carry on!

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #275 på: 17. Aug. 2008, 22:18 »
Herlig kamp!! Dette ligner good old times Newcastle med Keegan.

Den som overraska meg mest var Jonas, fy faen han var rå, og han tok sitt ansvar def. Lenge siden man har sett en ving jobb slik tilbake i forsvar. Var bare herlig å sjå det arbeidet. Og Rooney blei bare meir og meir pissed. Colo spilte seg mer og mer opp og ser endelig ut som vi har fått en forsvarsjef bak der. Einaste eg var nervøsen på var når Butt fekk ballen, var så redd at han skulle gje ballen te dei røde og det gjor han jo og ved et par anledninger. Men heldigvis var Given tilbake i storslag, og tok det meste.

Kan bli en spennende sesong, men nå må eg passe på så eg ikkje tar heilt av her, for det skjer ofte etter ein god kamp av Newcastle
Newcastlesupporter siden 1992

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #276 på: 17. Aug. 2008, 22:35 »
Vet ikke om noen har postet noe lignende før, men skysports har noe som heter fanzone hvor vanlige supportere får kommentere. Ganske morro

her er highlights fra nufc-mu.

http://www.skysports.com/video/0,20285,13862_4002682,00.html   etter martins skåringa "flipp away boy, GEt IN!!"

Anbefaler også å trykke litt tilbake i arkivet å finne highlighst fra sunderland kampen ifjor.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #277 på: 17. Aug. 2008, 23:16 »
butt er like jævlig som i fjor, og får fortsatt lønna si fra manu! i dag kaster han bort like mange baller som før! det kan ikke forsvares.

Utrolig overrasket over hvor bra jonas er! glimmrende fart og god teknikk! akkurat det en venstrekant bør ha:D
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #278 på: 17. Aug. 2008, 23:23 »
Guthrie bør vere den spilleren Butt skal vere. Så kan vi kjøpe inn en spiller som f.eks Inler !

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #279 på: 18. Aug. 2008, 00:05 »
Enig. Og jeg tror Guthrie kan bli meget god i en slik rolle. Mannen er jo en ballfordeler av rang!

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #280 på: 18. Aug. 2008, 00:24 »
Bra kamp! Så og si hele laget imponerer meg skikkelig! Flott å få unnagjort denne vanseklige bortekampen og i tillegg få med seg et poeng! MEN som mange nevner her, vi må ikke ta av pga denne "seieren". Allerede neste helg har vi Bolton hjemme, og om vi forstsetter slik Newcastle har pleid å være de siste sesongene, kan dette for bli f.eks. 3-0 til Bolton. Jeg håper at Newcastle slår til med en seier, og viser at de har tenkt å legge seg på en mer stabil prestasjonslinje denne sesongen!:)

Nyt dette poenget litt til, og så begynner vi så smått å  se fram til forhåpentligvis god match og tre poeng mot Bolton på lørdag!
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #281 på: 18. Aug. 2008, 04:17 »
Eneste som manglet i dag var flere newcastle-fans på puben (extra time trondheim). Satt og jublet med chelsea og liverpool fans:P

haha!!skulle gjerne ha vert der!!!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #282 på: 18. Aug. 2008, 04:38 »
Veldig lovende det vi viste i dag.Litt heldige som ikke tapte da Man Utd hadde noen sjangser til å avgjøre og takk å lov så var dem inneffektive i dag!.Men å få en sånn start vi fikk nå ser såklart veldig bra ut fremover så man kan ikke klage på uavgjort da nei.Må vi ta med denna gode feelingen til Bolton kampen og ta 3 poeng der:-).

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #283 på: 18. Aug. 2008, 07:33 »
Det kjedelig med Butt er at jeg noen ganger rev meg i håret over de horrible pasningene han slo, mens andre ganger lovpriset han for kritiske takliner som stoppet manu når de fosset mot mål. Vanvittig irriterende!!

Får vi inn en ny spiller med de samme krigerferdighetene OG pasningssikkerhet bør Butt bli degradert til benken med engang, men per i dag har vi ingen som er like gode som Butt på å bryte ned et angrep, både for oss og motstanderlaget.

Jani

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #284 på: 18. Aug. 2008, 09:11 »
champs e jo man utd fans faste plass og gå, de vise alle man utd kamper, for de har sammarbeid med man utd fansen i stavanger, men eg kan godt tenka meg at alle va fornøyde udenom man utd, hehe :D