20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 17/08: Manchester United - Newcastle United 17.00  (Lest 56544 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 17/08: Manchester United - Newcastle United 17.00
« Svar #255 på: 17. Aug. 2008, 19:40 »
Jonas var veldig bra, men alle signeringene så bra ut. Dette lover godt for fortsettelsen.

DeinDaPain

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #256 på: 17. Aug. 2008, 19:45 »
Eneste som manglet i dag var flere newcastle-fans på puben (extra time trondheim). Satt og jublet med chelsea og liverpool fans:P

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #257 på: 17. Aug. 2008, 19:48 »
Så matchen sammen med noen ManU kompiser. Hvilken HERLIG stillhet det ble i rommet på 0-1 :P

Det var fint ja, akkurat samme her :D

samme her hahaha  8) ;D Herligt dette her! For en kanon start på sesongen!
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #258 på: 17. Aug. 2008, 20:04 »
Jeg elsker Jonas. Jeg synes både Milner og Butt gjorde mye rart, i tillegg til at N'Zogbia ikke var så god. Han er bedre når han kommer fremover, men blir litt pinglete mot forsvarerne til Man U. Jeg er i hvert fall dritfornøyd med ett poeng!
Norwegian blood, Geordie heart

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #259 på: 17. Aug. 2008, 20:07 »
Tror Rooney kommer til å ha et lite mareritt om Jonas i natt. Ble eid på både fart og styrke ved et par anledninger:)

Tror de argentinske hestene kommer til å bli store i newcastle! Guthrie spilte også bra i dag. Han er et kupp med tanke på prislappen hans. Minner meg litt om Gary Speed.

Alle spilte godt idag. herlig å se at vi jobber for hverandre.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Tommy Nilsen

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #260 på: 17. Aug. 2008, 20:08 »
Ingen grunn til å ta av etter denne forestillingen, men jeg er fornøyd med både spill og resultat. Godt utgangspunkt for resten av sesongen det her.

Du har helt rett. Kan være farlig å ta av etter denne kampen,men jeg synes vi spilte meget bra, og at vi tør å angripe mot Man utd på old trafford, viser bare at Keegan er tilbake:)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #261 på: 17. Aug. 2008, 20:10 »
Jonas, Jonas, Jonas og Shay Given. Fantastisk kamp av disse to. Stemningen på Belfry var rå da vi gikk opp i ledelsen, med både newcastlefans og chelseafans i ekstase  ;D

Jeg har lenge ment at vi trenger en skikkelig venstreback. Enrique kan bli god, men jeg syns ikke han er god nok til å være fast per dags dato.

Butt... Faen, Butt! Serverer ManU sjanse på sjanse, og med Ronaldo/Tevez på banen hadde vi blitt straffet til de grader.

Ikke ta helt av folkens, men dette var en svært god start.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #262 på: 17. Aug. 2008, 20:23 »
Herlig resultat og en bra start på PL!  :)

Jonas og Guthrie viser seg frem på beste måte på ligaens værste bortebane. Mistet eller slo Guthrie en feilpasning under hele kampen idag? Han kan vise seg å være den defensive midtbanespilleren vi har trengt siden Speed ble solgt.
Coloccini spilte seg stort opp jo lenger ut i kampen vi kom, og kan sammen med Taylor bli et særdeles sterkt stopperpar.

Men vi så idag at vi trenger minst et par spillere til før overgangsvinduet stenger siden vi spilte med Duff og N`Zogbia ute av sine opprinnelige posisjoner og vi skulle gjerne hatt en sentral midtbanespiller ved siden av Guthrie.

Men uansett, dette var morsomt!  :D

SveinInge

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #263 på: 17. Aug. 2008, 20:24 »
syyykt deilig og overraskende med poeng på trafford idag. myye positivt spill!. at manu nesten ikke skaper noe i 2. omgang på stillingen 1-1 på hjemmebane sier det meste om den defensive jobben gutta gjorde idag. Alle de tre tilvekstene syns jeg er meget positive idag, selvsagt med spiderman i spissen. Han har potensiale til å bli årets signering i PL!!

Eneste som skuffer meg idag er Duff som eg etter en god preseason virkelig har forventninger til denne sesongen. Får håpe han kommer sterkere tilbake når han får sjansen i en mer vanlig vingposisjon.

Ellers leverer Butt stort sett en solid innsats og har endel syke taklinger der på midten, men så virker d som om han får små blackouts og tror han spiller i rødt. han serverer jo manu  ballen i livsfarlig posijon flere ganger. sånt går det ikke an å holde på. hadde vært fint å fått inn tiago ja...

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #264 på: 17. Aug. 2008, 20:29 »
synes det blir litt urettferdig mot duff å si at han spilte dårlig i dag. I 2.omg var det nesten ingen som kom etter på løp, og det ble derfor ingen å slå ballen til. Hadde vært konge om vi hadde utviklet et kontringsspill, for vi har de rette spillerne til dette i stallen vår.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #265 på: 17. Aug. 2008, 20:30 »
Først og fremst: Gratulerer med dagen, alle sammen.
Denne kvelden skal vi nyte til fulle. I morgen kan vi begynne å dissikere kampen, se på positivt og negativt og begynne å tenke på Bolton.

Spillerne våre yter 333 prosent i dag, og får belønning for strevet. De har de ærlig fortjent.

Shay Given er tilbake på gammelt, godt nivå, og spiller fantastisk i dag. Superb!
Fab Coloccini starter litt smånervøst, men spiller seg stort opp, og var en veldig viktig brikke i forsvaret vårt i dag. Det er Taylor som stikker seg ut og stjeler overskriftene, men det er bare positivt.
Jonas er OVERALT på banen, og gjør en strålende jobb, uansett om han er i nærheten av eget eller motstanderens mål. Glimrende PL-debut.
Guthrie imponerer stort og Martins scorer mål med hodet!

Med sinnssyk flaks kunne vi vunnet denne kampen. Men en uavgjort er en seier i seg selv.

Given 10
Beye 6
Colo 7
Taylor 8
Zog 6
Milner 7
Butt 5
Guthrie 8
Jonas 9
Duff 7
Martins 7
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #266 på: 17. Aug. 2008, 20:42 »
Bra kamp av Newcastle idag. Litt flaks men det trengs. Synd Martins bommer på head i 2 omgang.
Colo gjør en helt ok kamp. Kløner av og til og gjør noen tvers og farlige bakoverpasninger. Men enda tidlig kommer jo nesten rett fra flyplassen.
Jonas viste seg fra en bra side, jobber bra og gjør flotte raid.
Men at N'Zogbia er back er faen helt utrolig. Han er jo så ufattelig dårlig defensivt. Han er rundingsbøye , og plasserer seg ikke rett en eneste gang. Og gjør så mye farlige og dårlige tversover pasninger. Han må fremover.
Duff var også svak idag, at vi ikke heller har N'zobgia i den plassen skjønner jeg ikke.
Bakover er det som alltid, like kaos hver gang, selvom jeg har sett verre.
Butt synes jeg var god idag, eneste som holder hode kaldt til tider i kaos.

Men alt i alt meget godkjent.

Given - 8
Beye - 6
Colo - 6
Taylor - 7
Zogbia - 5
Milner - 6,5
Butt - 6
Guthrie - 7
Jonas - 8
Duff - 5,5
Martins - 6,5

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #267 på: 17. Aug. 2008, 20:58 »
Enig med dere. Jonas var helt SYYYK, og jeg gleder meg virkelig til å følge ham videre. Given fortjener også mye skryt!

Ser forresten ut til at Keegan har funnet gull i både Guthrie og Jonas. Coloccini kommer seg nok. Syntes han gjorde en grei figur i dag. Men 1-1 borte mot Manutd? Vi kunne ikke håpet på en bedre serieåpning enn dette. Gratulerer, folkens!  ;)

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #268 på: 17. Aug. 2008, 21:05 »
Fantastisk start på sesongen ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D!

Det gleder meg stort at spillerne endelig spiller som et lag!
De nye spillerne spilte meget bra og jeg er spent på om de klarer å bygge videre på dette!!!

Klart det er enkelte ting jeg kan sette fingrene på, men det bryr jeg meg ikke om i dag...

Men den aller beste i dag er uten tvil Shay Given.
Jeg har en liten bønn til deg denne sesongen: HOLD DEG SKADEFRI ;) ;) ;) ;)

Og er det ikke herlig å ta poeng fra møkkaklubben Man United????????

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 17. Aug. 2008, 21:09 »
Noen som vet hva vi måtte ut med for å få Jonas? Kjøpte han seg ikke ut av kontrakten. Selv om vi bare har sett han i noen treningskamper og en seriekamp lukter det røverkjøp.