20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fabricio Coloccini  (Lest 163891 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #795 på: 02. Feb. 2013, 20:39 »
Colo sto frem som en sikkelig kaptein idag! Knekte nesa på Demba Ba som forlot oss til fordel for Chelsea! Ikke at man skal hylle skader på andre spillere. Men rått at Colo trår til å gir deng til motspillere, spesielt en som nettopp har forlatt oss. spill ut sessongen, se hvor vi er på tabellen da, og reiser du, så vil du bli husket som en av det største stopperne i Newcastle!!! vil du bli vil du få enda større status i klubben.

:coloccini:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #796 på: 02. Feb. 2013, 20:41 »
Kjenner det kommer til å bli skikkelig dritt uten Colo - så håper at hva enn det er han sliter med ordner seg i løpet av de neste månedene og at han kommer seg på bedre tanker.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #797 på: 02. Feb. 2013, 20:44 »
Kjenner det kommer til å bli skikkelig dritt uten Colo - så håper at hva enn det er han sliter med ordner seg i løpet av de neste månedene og at han kommer seg på bedre tanker.

Mbiwa er nok en bedre spiller en colo, det vil jeg tro, hvertfall om 1-2 årt..
Mbiwa tar over for Colo og han spiller pensjonist fotball for hjem byen sin, all ære for det.
Men da trenger vi en back up til så vi slipper å se willi/perch...

Andi

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #798 på: 06. Feb. 2013, 11:02 »
http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2013/02/06/fabricio-coloccini-i-still-need-to-leave-newcastle-united-61634-32753524/

To be continued in the summer - tror vi gjør lurt i at Carr har noen midtstopper objekter i kikkerten fremover også da det ikke virker utenkelig å bli en løsning på dette i sommer. Kan ikke se for meg at han bli værende ut kontraktstiden sin med dette blivende dratt frem ved hvert eneste transfervindu og den støyen det gir

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #799 på: 06. Feb. 2013, 11:38 »
http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2013/02/06/fabricio-coloccini-i-still-need-to-leave-newcastle-united-61634-32753524/

To be continued in the summer - tror vi gjør lurt i at Carr har noen midtstopper objekter i kikkerten fremover også da det ikke virker utenkelig å bli en løsning på dette i sommer. Kan ikke se for meg at han bli værende ut kontraktstiden sin med dette blivende dratt frem ved hvert eneste transfervindu og den støyen det gir

Jepp, vi MÅ ha en midtstopper til!

Klar etter sommeren helst før så han får tid til å samskjøre seg med laget!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #800 på: 06. Feb. 2013, 14:11 »
En ny stopper bør aller helst være på plass FØR sommeren. Jeg antar vi starter pre season rundt 1. juli. Da ser jeg helst at de viktigste tilskuddene til stallen er på plass, så de får hele pre season på seg til å bli kjent med lagkameratene og komme inn i Pardews spillestil.

Men jeg antar du kanskje mente å si etter sesongen?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #801 på: 06. Feb. 2013, 15:55 »
En ny stopper bør aller helst være på plass FØR sommeren. Jeg antar vi starter pre season rundt 1. juli. Da ser jeg helst at de viktigste tilskuddene til stallen er på plass, så de får hele pre season på seg til å bli kjent med lagkameratene og komme inn i Pardews spillestil.

Men jeg antar du kanskje mente å si etter sesongen?

Jepp, mente etter sesongen så han blir med på all oppkjøringen osv sammen med Mbiwa og Taylor! :)

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #802 på: 07. Mars 2013, 12:30 »
Coloccini er visstnok ute en stund, kanskje så lenge som mai, og har reist hjem til Argentina.  Blir interessant å se om det kommer noe nytt ut av oppholdet hans hjemme, er ikke langt tilbake til Williamson igjen nå :nei:

http://www.shieldsgazette.com/sport/football/newcastle-united/newacstle-skipper-fabricio-coloccini-could-face-longer-spell-on-sidelines-1-5472644

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #803 på: 07. Mars 2013, 13:02 »
Er redd Colo kan ha spilt sin siste kamp for oss. Nå er det bare jævla viktig at Saylor og MYM holder seg skadefrie, ellers kan det fort komme en ny vond periode igjen.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #804 på: 07. Mars 2013, 13:07 »
Kan det være et stunt ala det Enrique gjorde? At han egentlig ikke har så vondt, men bruker skaden for det den er verdt?

Håper selvfølgelig ikke at dette er tilfellet, for vi trenger vår  :coloccini: !!

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #805 på: 07. Mars 2013, 13:35 »
Ikke bra. Men en ypperlig anledning til å samspille MYM og Taylor og gjøre MYM litt varm i trøya. Tipper dette var det siste vi så av wor Colo, dessverre.

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #806 på: 07. Mars 2013, 13:54 »
Kan det være et stunt ala det Enrique gjorde? At han egentlig ikke har så vondt, men bruker skaden for det den er verdt?

Håper selvfølgelig ikke at dette er tilfellet, for vi trenger vår  :coloccini: !!

Han har visstnok 2 brudd i ryggen, så tror nok ikke han kan spille uansett..:/
Trenger ny midtstopper i sommer hvis dette er det siste vi så av Colo.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #807 på: 07. Mars 2013, 17:32 »
Virker som folk her ikke klarer å ta inn over seg hvor viktig og god Coloccini er. Suverent viktigste spiller for oss de siste to årene. Dette er skikkelig nedtur.

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #808 på: 07. Mars 2013, 17:38 »
Veldig kjip nyhet. Colo var ekstremt viktig for oss. Men har mine tvil om han kommer tilbake. Risikerer jo at Williamson må spille. Be til gud om at vi slipper skader nå....
Winning isn't everything, it's the only thing!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #809 på: 20. Mars 2013, 23:00 »