20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fabricio Coloccini  (Lest 164803 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #810 på: 20. Mars 2013, 23:03 »
Vi visste han hadde dratt tilbake til Argentina da, mens skaden heles.. Var jo tross alt familiære problemer som gjorde at han ville dra til Argentina i januar, så håper at tiden nedi der fikser de problemene som måtte være...
Selv om jeg absolutt ikke tror det...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #811 på: 21. Mars 2013, 10:18 »
  http://www.newcastle.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=313474&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter 

Var hele skaden bare en bløff? Spennende tanke som tas opp. I så fall merkelig at man ikke kan si det som det er.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #812 på: 21. Mars 2013, 10:37 »
Syns det virka ganske åpenlyst da nyheten kom. "Har brukket noen ben i ryggen og må dra hjem til Argentina". Yeah right...
Oscillons From The Anti-Sun

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #813 på: 21. Mars 2013, 15:13 »
Ja, tenker nøyaktig det samme, gode belgier.

Har døyva tapet av Colo ei stund no, og ser i alle fall eitt pluss med hans avgang. Taylor, Colo og ikkje minst Williamson manglar alle tempo nok til at vi kan stå høgt. Colo har rett nok hjerne til å kompensere veldig for akkurat dette, men eg trur vi kan tjene på å ha ei backlinje som kan stå høgare i banen - spesielt mot lag som vi skal styre kampar mot. 

Ein Mbiwa som er varm i trøya - supplert med ein erstattar for Colo som har meir tempo i kroppen - vil gi oss anledning til nettopp dette. Så har vi selvfølgelig også Taylor, som er ei fryd å sjå i drakta uansett.

Coloccini er sjølvsagt eit gedigent tap for oss, men når ein no skal oppsummere karriera hans på Tyneside vil eg likevel hevde at han må stille seg bak Woodgate i køa som beste United-stoppar i mi tid som fan. Woodgate snøra saman ein bederva potetsekk. Kan sjølvsagt også trekke fram Albert her, men han var dessverre aldri del av eit særleg solid forsvar under Keegan I. Albert var den hårete ballerinaen i eit ellers middelmådig cast: For Peacock, Barton og Beresford var ikkje akkurat Bolsjoj-materiale.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #814 på: 21. Mars 2013, 16:44 »
Colo blir på mange måter større siden han var her lengre - men jeg har aldri sett en bedre stopper enn Woodgate i Newcastle-drakt og vil således alltid velge han først når jeg skal velge et dream team av Newcastle-spillere (kunne nesten valgt Woody i et PL-dream-team, så god var han når han spilte).
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #815 på: 22. Mars 2013, 01:55 »

Har døyva tapet av Colo ei stund no, og ser i alle fall eitt pluss med hans avgang. Taylor, Colo og ikkje minst Williamson manglar alle tempo nok til at vi kan stå høgt. Colo har rett nok hjerne til å kompensere veldig for akkurat dette, men eg trur vi kan tjene på å ha ei backlinje som kan stå høgare i banen - spesielt mot lag som vi skal styre kampar mot. 

En av styrkene til Colo er at han er så trygg og god med ballen i beina. En av de beste ballspillerne på laget, og vi har tidvis vært flink til å bygge opp spillet bakfra med Colo som regissør. Syns han får litt for lite kreditt for disse styrkene.  M'biwa virker solid defensivt, men det er noen rare avleveringer og balltap. Finnes ikke så mange spillere på Coloccinis nivå i verden dessverre.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #816 på: 22. Mars 2013, 16:52 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-united-skipper-fabricio-coloccini-1862520

For de som var i det konspiratoriske hjørnet: Colo kan rekke Benfica-matchen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #817 på: 23. Mars 2013, 11:36 »
Viss han kjem tilbake og spelar og so tek oss til seier i EL i tillegg til sikker plass i PL, so vil eg sei at han er tidenes stoppar i Newcastle ;)
Elles er han ganske høgt oppe uansett.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #818 på: 30. April 2013, 12:35 »
Me treng denne mannen i dei 3 siste kampane.

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Siste redigering: 30. April 2013, 12:51 av wiigen »
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #821 på: 01. Mai 2013, 21:50 »
Jeg kan ikke unngå å tenke at det egentlig er for tidlig, men at vi tar sjansen i et desperat forsøk på å bli bedre defensivt i de siste avgjørende kampene.

Jeg tar det nesten for gitt at Mapou benkes.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #822 på: 01. Mai 2013, 22:02 »
Mbiwa spiller nok back mot West Ham.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #823 på: 01. Mai 2013, 22:06 »
Mbiwa før Simpson? Javel. Usikker på om det er bra eller dårlig. Har ikke sett Mbiwa som back.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #824 på: 01. Mai 2013, 22:10 »
Mbiwa hadde spilte back de første kampene for oss i vinter og løste det greit.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM