20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fabricio Coloccini  (Lest 164364 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #780 på: 25. Jan. 2013, 17:02 »
Det er selvfølgelig bra at vi ikke mister  :coloccini:!! Men man kan jo stille spm.tegn ved hvor motivert han er for resten av sesongen nå, når han tydelivis selv vil hjem til Argentina av personlige grunner.

Det positive er at vi i alle fall slipper Willie i første11ern lenger og jeg vil heller ha en lettere umotivert  :coloccini: enn en han i forsvaret!!

Tror Colo er innstilt paa aa gjoere en god jobb for klubben som har vist han den tilliten han har faatt.. Colo kommer til aa gjoere en kjempejobb da han vet at det vil foere til at han forlater klubben til sommeren med hevet hode
Veni Vidi Vici

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #781 på: 25. Jan. 2013, 17:12 »
Tror nok Colo er profesjonell nok til å gjøre en god jobb resten av sesongen.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #782 på: 25. Jan. 2013, 19:48 »
Tror nok Colo er profesjonell nok til å gjøre en god jobb resten av sesongen.

Helt sikkert.
På papiret det beste forsvaret vi har hatt siden Woodgate viste sin gudommelighet for oss for rundt 10 år siden :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #783 på: 26. Jan. 2013, 18:06 »

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #784 på: 26. Jan. 2013, 18:11 »
Helt enig. En kontrakt er en kontrakt og er det slik at en absolutt må og vil ut av den så går det an å betale seg ut.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #785 på: 26. Jan. 2013, 19:01 »
Hva med å skrive et åpent brev til fansen til klubben som tross alt betaler lønna hans, som har, i mine øyne, vært veldig forståelsesfulle og egentlig bare krevd at hvis han skal forlate klubben så skal vi ha noe igjen for å miste både kaptein og vår viktigste forsvarsspiller. De har kanskje vært støttende på andre områder enn det Newcastle har, men jeg synes det blir litt dumt at fansen til den klubben han tross alt spiller i til daglig, og som forguder mannen, ikke blir annerkjent i det hele tatt.

Begynner plutselig å bli litt redd for at han ikke kommer til å være så proffesjonell med hele situasjonen som jeg hadde trodd han skulle være...

Og dessuten tror jeg ikke noe på at dette er noe San Lorenzo kun gjorde ut av godhet og forståelse for situasjonen til Colo. Ikke glem at de plutselig fikk muligheten til å fange en Argentinsk landslagsstopper for en slikk og ingenting. Da tror jeg mange klubber ville lagt mye energi og innsats inn i å få dealen til å gå igjennom.
« Siste redigering: 26. Jan. 2013, 19:04 av Cadel »

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #786 på: 26. Jan. 2013, 19:21 »
Ikke optimalt dette nei :(
lt;3 Newcastle <3

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #787 på: 26. Jan. 2013, 19:31 »
Hadde han betalt seg ut av kontrakten, så er det greit. Men han kan ikkje forvente at me skal gi han bort.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #788 på: 26. Jan. 2013, 19:58 »
Regner vel nesten med at Newcastle kommer til å kreve noe for å slippe han til sommeren også? Fyren er jo på en lang kontrakt og en av de beste om ikke den beste betalte spilleren vi har.

San Lorenzo må vel klare og hoste opp en 3 millioner pund og Colo 1-2 millioner pund fra sin bankkonto, evt. uten lønn fra nå til sommeren.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #789 på: 27. Jan. 2013, 01:15 »
Burde vurdert å fratatt han kapteinsbindet. Enten får han være i Newcastle fullt og helt, eller så får han reise.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #790 på: 27. Jan. 2013, 10:44 »
Han bør ikke være kaptein lenger! Når taylor er tilbake, bør han benkes for så å selges i sommer.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #791 på: 27. Jan. 2013, 12:57 »
Helt ærlig: Om Colo nå velger å bli hos oss, så vil det virke mot sin hensikt å ta fra ham Kapteinsbindet.
Rett eller galt, men han er i en vanskelig situasjon, og det vil bare være å bære stein til byrden om vi nå stripper han for anseelsen i klubben.

Jeg jobber med personalbehandling i det daglige, og jeg kan trygt si at de gangene jeg har lyktes med å minimere konfliktnivået, så er suksessformelen å vise forståelse og bruke det minste minimum av pisk som man kan. Det betyr at man sier; hit - men ikke lenger. Når situasjonen er løst, så må man unngå ekstra avstraffelse, med mindre man ønsker å kvitte seg med folk, da gjør man det motsatte; man tar i bruk hele verktøykassa

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #792 på: 27. Jan. 2013, 13:48 »
Godt sagt bjørni.

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #793 på: 29. Jan. 2013, 12:09 »
Åpent brev fra Captain Fantastic til fansen

http://www.nufcblog.com/2013/01/29/fabricio-coloccini-letter-to-newcastle-fans-ill-give-100/?

Godt å se at han endelig har kommet med sin forklaring  :coloccini:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #794 på: 29. Jan. 2013, 13:42 »
Takk, Colo. Veien er kort fra himmel til helvete, men den er samtidig like kort motsatt vei.
Den forklaringen var nødvendig, og den var fullt akseptabel.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon