20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fabricio Coloccini  (Lest 165236 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #525 på: 22. Jan. 2012, 23:53 »
Man kan jo selvfølgelig ikke sammenligne Shearer med Milner, ettersom Shearer ikke bytta klubb, men la opp.

:koko:

Enig, men det finnes andre måter å hylle shearer på da. Eks tattovere inn shearer og de andre legendene som Gallagher, Bobby robson, Kevin Keegan malcom mcdonald osv. Eller kjøpe en drakt hvor alle de legende er skrevet inn på

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #526 på: 23. Jan. 2012, 03:01 »
Tatoveringer er vel relativt drøyt da..
Enig med Anders. Det sier jo også litt om hvilke spillertyper du liker også. Jeg kunne jo f.eks. godt tenkt meg ei drakt med Parker på, Steven Taylor, Joey Barton eller Alan Smith (jada, dere trenger ikke påpeke det hver eneste gang jeg trekker frem at jeg liker han hvor gal jeg er) bakpå og bært alle med stolthet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #527 på: 23. Jan. 2012, 08:07 »
Eg har ny drakt med Coloccini bakpå :D

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #528 på: 25. Jan. 2012, 16:13 »
?@NUFCnu: Coloccini refuses to sign new contract. Skipper will leave Magpies as free agent. http://t.co/NZLf0HWh #nufc?

???

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #529 på: 25. Jan. 2012, 16:15 »
Skjønte ikke helt den artikkelen, er det noe Pardew har sagt?

Peter

• Gjest
« Svar #530 på: 25. Jan. 2012, 16:18 »
Skjønte ikke helt den artikkelen, er det noe Pardew har sagt?

Hahah, tror ikke det! Er vel bare en køddeartikkel av en gammel fan, som lurer på hva som vil skje med klubben om vi ikke vinner FA cupen eller no?  :)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #531 på: 25. Jan. 2012, 16:23 »
Hah, twitter altså.. Snakk om å vri om en liten spådom til noe stort..

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #532 på: 23. Feb. 2012, 22:32 »
http://www.nufcblog.com/2012/02/23/magpies-want-pace-in-defense-coloccini-resisting-new-deal/

And the news in the Chronicle today is not particularly positive on captain Fab Coloccini, who seems to want to wait until the summer before he even thinks about signing a new deal, and at that time he will have only one year left on his contract.

That?s just a little worrying to us, and wont even mention that he could be sold in the summer if he doesn?t sign a new deal.

Skjønner det bare ikke... Kontraktstilbudet må vel være for dårlig da?

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #533 på: 23. Feb. 2012, 23:33 »
Begynner å lukte litt Enrique av Colo nå. Frykter at han ryker i sommer og da for en pris som er langt mindre enn hva han er verdt. Eneste er at jeg ikke helt kan se for meg hvilke klubber det kan være som har råd til å gi han lønn + som har virkelig bruk for han. Liverpool er vel det nærmeste i England jeg kommer på + kanskje 2-3 spanske klubber.

Håper det skjer noe positivt rundt ny kontrakt snart.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #534 på: 23. Feb. 2012, 23:35 »
Enig i at det lukter litt gammel kjenningsmelodi av denne saken akkurat nå ja. Grøss og gru.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #535 på: 24. Feb. 2012, 07:19 »
QPR liker jo gigantlønninger. :P

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #536 på: 24. Feb. 2012, 07:51 »
Enig i at det lukter litt gammel kjenningsmelodi av denne saken akkurat nå ja. Grøss og gru.

Desverre er nok den melodien komen for å bli! Uansett kor viktig eller god spelaren er so er det nedskreve kva som er maks å gi i løn og at afrikanara via Frankrike er vegen og gå i staden for alt anna.

Det seier seg sjølv. Me overraskar og tek ein knallbra tabellplassering, men kvittar oss med halve stammen i laget til sommaren og må starta på nytt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #537 på: 24. Feb. 2012, 09:54 »
Litt av problemet med vår nye økonomiske politikk er at vi ikke er i stand til å reforhandle kontrakter med stjernespillerne fra tidligere tider.

Selv spillere som Mike Ashley kjøpte, kan vi ikke resignere med, fordi de ikke er villig til å gå såpass drastisk ned i grunnlønn, bare for å få en heftig bonusavtale.

Jeg har ikke helt oversikt over lønningene her, men sannsynligvis tjener vel Colo ca. £70-80K i uka. Jeg antar at Ashley vil ha han ned på nærmere 40-50, for å spe på med relativt heftige bonuser. Det vil ikke spilleren (hvilket jeg kan forstå), og da står vi der da. Begge parter ønsker å forlenge, men er milevis unna hverandre økonomisk.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Christian

• Gjest
« Svar #538 på: 24. Feb. 2012, 10:24 »
Lav grunnlønn og høge bonuser er i mine auger vegen å gå. Dei gjere det i tysk fotball med stor suksess. Du unngår at spillere som sliter benken/tribunen å heve store lønninger.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #539 på: 24. Feb. 2012, 10:39 »
I prinsippet er jeg ikke uenig. Problemet er bare at hvis vi - som de aller første av "topplagene" i Premier League - skal gjøre noe sånt, så kommer vi til å miste svært mange av våre beste spillere når tiden er inne for reforhandling av kontrakter. Det er greit for spillere som kommer hit relativt ferske og uetablert. Men vi vil trolig slite med å få reforhandlet kontrakter, når de kan gå til nesten hvilken som helst annen PL-klubb og tredoble både lønna OG bonusene.

Det er ikke sjanse i havet for å beholde spillere som Ba og Cissé utover den originale kontrakten med et sånt lønnssystem. Om ti år er det nok en god mulighet for at de aller fleste driver på denne måten. Men per i dag, no chance.

Jeg tror ikke klubben går konkurs av å betale lønninger oppimot £80K for våre aller beste spillere (dog, jeg er overhodet ingen økonom, så jeg kan ta fullstendig feil), og jeg tror ikke vi går glipp av så mange gode spillere da. Men jeg sliter med å se hvordan vi skal kunne beholde stjernene våre, hvis samtlige spillere skal ha lav grunnlønn og store bonuser.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon