20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fabricio Coloccini  (Lest 165187 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #510 på: 20. Jan. 2012, 14:09 »
Alle spillerne jeg kjøper drakt av forsvinner kort tid etterpå (jfr. Emre, Parker, Carroll, Barton, Nolan)..

Gidder du å kjøpe en med Perch?
:jones:

Ja, den kunne jeg tenkt meg å bli sett i...

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #511 på: 20. Jan. 2012, 14:23 »
For å være ærlig har jeg aldri skjønnt meg på folk som kjøper drakter med spillerens navn og nummer bakpå. Er bare tåpelig å kjøpe noe man vet mest sannsynlig kommer til å forsvinne. Kunne selvsagt kjøpt 19 Ba på, men vi vat aldri at han ikke kommer til å spille for oss hele sin karriere. Da sitter de der da med ei drakt av en spiller som ikke lenger spiller for oss. Mine drakter har et trykk som aldri forsvinner. De ser slik ut

Toon
                    1
                 Norway.

Toon = Newcastle
 1     = Er det jeg elsker mest bortsett fra mine 2 onkelbarn
Norway: Min nasjonalitet

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #512 på: 20. Jan. 2012, 14:44 »
 ::) Om det er noe som er tåpelig, så er det å ha det trykket du har på draktene dine...

Jeg ser med glede tilbake på den tiden våre tidligere spillere har hatt i klubben. Kan også legge til at jeg har en rød England-drakt med 16 MILNER fra hans tid i Newcastle. Hehe!

At de har skiftet klubb fører ikke til at jeg slutter å bruke drakta. Er jo for svarte omtrent ingen spillere som blir i en klubb hele karrieren sin.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #513 på: 20. Jan. 2012, 15:07 »
::) Om det er noe som er tåpelig, så er det å ha det trykket du har på draktene dine...

Jeg ser med glede tilbake på den tiden våre tidligere spillere har hatt i klubben. Kan også legge til at jeg har en rød England-drakt med 16 MILNER fra hans tid i Newcastle. Hehe!

At de har skiftet klubb fører ikke til at jeg slutter å bruke drakta. Er jo for svarte omtrent ingen spillere som blir i en klubb hele karrieren sin.

For å si det sånn. Jeg gidder ikke å fly rundt i en drakt eller ha en drakt det står 16 Milner på eller 5 Emre på. Trenger ikke drakta for å vita at de har spilt for oss. Men hver sin smak.

For meg handler det om å finne sin identitet på draktene. Noe av de cooleste draktene jeg ser er de det står toon 4 ever eller nufc 4 ever på. Neste drakt vurderer jeg å trykke St james park på.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #514 på: 20. Jan. 2012, 16:11 »
Okei. Mange vil kanskje betegne det som harry, men hver sin smak! ;)

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #515 på: 20. Jan. 2012, 16:25 »
Okei. Mange vil kanskje betegne det som harry, men hver sin smak! ;)

Vi sporet av diskusjonen litt her nå kanskje.:) Håper Colo signer ny kontrakt. han har vært outstanding i årets sessong.

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #516 på: 20. Jan. 2012, 16:28 »
Jeg kjøpte meg en Coloccini drakt når jeg var over for et par uker siden.. Kjøpte først uten trykk, for jeg hadde ikke bestemt meg om jeg ville, eller ikke. På Man Utd kampen var jeg sikker på at jeg skulle ta Cabaye, men så møtte jeg på Coloccini senere på kvelden. Valget var da ganske enkelt. Tenkte som så at om Colo skulle forlate klubben, så har jeg hvertfall møtt på karen mens han var Newcastle spiller!

Når det er sagt er det seff smak og behag dette.. Uten noe på er jo safe bet  :coloccini:

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #517 på: 20. Jan. 2012, 16:37 »
Enig i at vi burde gjøre det vi kan for å sikre kontrakt med Colo! Han er 30 år om to dager, men jeg tror han holder i fire nye år. Mannen virker å være i svært god fysisk form, og unngår han skader, er jeg kun redd for at tempoet skal dale for mye med alderen. Har en tendens til å gjøre det med enkelte... :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #518 på: 20. Jan. 2012, 16:42 »
Hehe. Jeg bærer jo min MILNER 16-drakt med stor stolthet. Derimot litt verre med Owen-drakta mi da. Felles for begge var at de dro omtrentlig et år etter at jeg kjøpte drakta av de.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #519 på: 20. Jan. 2012, 17:09 »
Jeg bærer STOLT min newcastle-drakt med Coloccini bakpå, selv når han spiller i Barcelona!
Same old Shearer, always scoring!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #520 på: 21. Jan. 2012, 14:52 »

For å si det sånn. Jeg gidder ikke å fly rundt i en drakt eller ha en drakt det står 16 Milner på eller 5 Emre på. Trenger ikke drakta for å vita at de har spilt for oss. Men hver sin smak.
Skal vi tenke sånn så er det jo helt håpløst å gå med Shearer-drakt også da. Han HAR spilt for oss, men spiller ikke lenger nå. Derfor er det bare teit å gå rundt med 9 SHEARER på ryggen?

Eller hva med å gå med 7 LEE på ryggen?

Jeg hadde en periode der jeg konsekvent puttet Milner-drakta mi lengst bak i skapet, men det tok bare et par uker før jeg tok den frem igjen. Jeg synes det er den fineste drakta jeg har. Og jeg synes 16 MILNER er mye kulere enn 19 LEISTAD, som jeg også prøvde meg på en gang. Å gå med sitt eget navn, DET kaller jeg harry!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Simmi

• Gjest
« Svar #521 på: 21. Jan. 2012, 15:10 »
Man kan jo selvfølgelig ikke sammenligne Shearer med Milner, ettersom Shearer ikke bytta klubb, men la opp.

:koko:

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #522 på: 21. Jan. 2012, 15:13 »
Jupp, men så spørs det hva slags måte spilleren forlater klubben på også. Om Løvenkrands blir solgt til West Brom nå, og jeg hadde hatt ei drakt med Løvenkrands, hadde jeg fremdeles vært glad i den, i motsetning til om jejg hadde hatt ei Enrique-drakt, siden de da hadde forlatt klubben på helt forskjellige måter. Aight?
Nei.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #523 på: 22. Jan. 2012, 03:34 »
Jeg mener det er samme greia, hvis vi overhodet ikke kan ha tidligere Newcastle-spillere på ryggen, må det jo være nøyaktig det samme om de har byttet klubb eller lagt opp. For meg handler det om hvilken status de har hatt mens de spilte her, og så handler det ikke minst om ettermæle.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #524 på: 22. Jan. 2012, 04:07 »
En drakt uten noe bakpå synes jeg er kjedelig. Jeg synes det blir mye bedre av å ha spillernavn og -nr. Det bevitner litt om hvem man liker litt ekstra godt på laget, og gjør en drakt litt mer unik enn de andre man har. Dette er selvfølgelig individuelt, men kjøper ikke drakter uten navn og nummer lenger. Uaktuelt for min del, med mindre det er snakk om eldre drakter.

Har f.eks ei drakt med 11 SPEED bakpå, som jeg brukte på treninger etter hans bortgang. I mine øyne hyller man spillere når man printer navnet dems bakpå drakta..

Og for å spore litt tilbake, Colo er en heit kandidat til å havne på en av draktene jeg skal kjøpe meg etterhvert :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒