20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fabricio Coloccini  (Lest 163894 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #465 på: 06. Nov. 2011, 11:39 »
Fantastisk om han signerer denne kontrakten. Jeg tipper han må betydelig ned i lønn siden kontrakten er på 5 år. Bare håper han signerer. Hvis han signerer vil dette også være en trygghet for ham i den siste delen av karrieren. Håper Jonas kommer til Colo på komlemiddag idag og overtaler ham til å signere.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #466 på: 06. Nov. 2011, 11:46 »
Viss han har signert til eg skal bort på Swansea-kampen so vert det Coloccini på drakta! :thumbu:

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #467 på: 06. Nov. 2011, 11:49 »
Jeg tror ikke Colo hadde spilt like bra om han ikke hadde hatt den makkeren han har. Jeg synes også saylor fortjener en god del skryt for sitt spill denne sesongen. Er du ikke enig Thomas?

:trolls:

Høh høh! Bare så det er sagt, i europaleaguetråden var det dere som begynte å sammenligne Tayls og Hangeland. Og ja, det er en grunn til at flere "større" klubber sikler på Colo, men ikke Taylor  :boxer:

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #468 på: 06. Nov. 2011, 11:49 »
Hvilke store klubber er det som sikler på Colo?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #469 på: 06. Nov. 2011, 11:58 »
Hvilke store klubber er det som sikler på Colo?

Valencia har vært linket til ham en god stund, og det ryktes om LFC. Må jo kanskje tas med en klype salt. Det er bare norske taylorelskende nufcsupportere som i det hele tatt tenker på å nevne tayls og colo i samme åndedrag.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #470 på: 06. Nov. 2011, 12:07 »
+Tiote95 :D

Peter

• Gjest
« Svar #471 på: 06. Nov. 2011, 12:11 »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #472 på: 06. Nov. 2011, 12:12 »
Jepp, han som starta Tayls diskusjonen på denne tråden. :P

Deilig om Colo forlenger!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #473 på: 06. Nov. 2011, 19:36 »
Hvis LFC er en større klubb, så har vel også Taylor vært linket til større klubber den perioden han ikke ville signere ny kontrakt. Han var vel linket til flere klubber på samme nivå som Liverpool. Mener å huske at til og med Arsenal ble nevnt (Taylor ble jo sågar sammenlignet med Tony Adams i sin tid).

Og da har jeg nok en gang gjort mitt ytterste for å forlenge Taylor-diskusjonen i enda en tråd. :lol:

Og bare sånn for å bringe diskusjonen inn på rett spor: Glimrende om Colo blir tilbudt en femårskontrakt. En midtstopper som aldri er skadet kan holde til han er godt oppe i 30-åra.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #474 på: 06. Nov. 2011, 21:17 »
I tillegg kan han og Jonas bli viktig for å lokke talentfulle argentinere til klubben hvis det skulle bli aktuellt. :colo:

Blir spennende å se hva som skjer i dagene fremover.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #475 på: 07. Nov. 2011, 06:32 »
Viss han har signert til eg skal bort på Swansea-kampen so vert det Coloccini på drakta! :thumbu:

:thumbu:

Tussler

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #476 på: 02. Des. 2011, 10:30 »
Flott sak om og med Coloccini! Ikke noe "nytt" i saken, men Coloccini har det med å si de riktige tingene synes jeg. Og helt uavhengig hva vi måtte synes om Ashley & Co, må da det beste for klubben som helhet være at spillere stiller seg bak eierne... Rake motsetningen av sirkuset rundt Barton/Enrique i sommer.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2068867/Fabricio-Coloccini-Three-phases-Newcastle-captain.html

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #477 på: 02. Des. 2011, 11:03 »
 :wub:

Bare han signerer den nye kontrakten nå! Da blir det Colo på den nye drakta.

Peter

• Gjest
« Svar #478 på: 02. Des. 2011, 20:01 »
Fantastisk intervju av en fantastisk mann! Han er så utrolig sympatisk, snakker så rolig, og er så behersket. Deilig å lese! Han er realistisk å legger ikke lista for høyt, men viser fortsatt at han har ambisjoner om å vinne noe i klubben.
Gi ham en 5års kontrakt! En av klubbens 3 desidert viktigste spiller, om kanskje den viktigste.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #479 på: 02. Des. 2011, 20:45 »
Artikkelbildet av Colo og Taylor som gir hverandre en klem etter manukampen er fantastisk :colo:
Kjempeintervju. Håper inderlig han signerer ny kontrakt.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /