20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fabricio Coloccini  (Lest 165698 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #435 på: 28. Okt. 2011, 11:43 »
Håper, og antar at dette bare er humbug fra Nettavisens side. Forstår at mannen kan være ettertraktet etter å ha gjort det så bra, men akkurat sånn situasjonen er, så vil jeg ikke tro at noen vil ønske seg fra Newcastle til Liverpool heller!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #436 på: 28. Okt. 2011, 11:48 »
Orginalryktet er fra The Mirror

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #437 på: 28. Okt. 2011, 12:11 »
Ligger sikkert noe i dette, ettersom L`pool er etter alle i Newcastle som gjør det (meget) bra!

Men som Bresken skrive, hvorfor skal noen fra Newcastle ønske seg nedover på tabellen?  :P hihi

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #438 på: 28. Okt. 2011, 12:47 »
Tapet av Enrique og Carroll takler jeg, men mister vi også Colo til LFC så kommer mitt hat til den klubben til å nå episke proposjoner. Heldigvis tror jeg et salg av ham er lite sannsynlig. Tror ikke han er typen til å svikte oss, i motsetning til Enrique og Carroll

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #439 på: 28. Okt. 2011, 12:56 »
Håper du har rett, Thomas. Hvis Colo forsvinner skal jeg ALDRI mer ta permanent...

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #440 på: 28. Okt. 2011, 13:11 »
Håper du har rett, Thomas. Hvis Colo forsvinner skal jeg ALDRI mer ta permanent...

hahahahaha!

Men fra spøk til revolver(som btw ikke henger på greip), så er det vel tvilsomt at super-Colo som nyutnevnt kaptein og med den lønningsposen han henter på st. james, gidder å dra nå ja.

Uansett; Fuck liverpool. Herregud som jeg hater den klubben og den fansen(ikke alle da:))
Same old Shearer, always scoring!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #441 på: 28. Okt. 2011, 13:32 »
Liverpool kjøper jo ungt, så dette stemmer ikke helt med deres nye transferpolitikk. Men med de lønningene han har er det ikke usannsynlig at Ashley kommer til å være villig til å lytte til bud. Spesielt om Colo ikke går med på å gå så mye ned i lønn, eller at Ashley tilbyr en helt latterlig lav lønn.
« Siste redigering: 28. Okt. 2011, 13:36 av thomashaer »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #442 på: 28. Okt. 2011, 14:36 »
Fatter ikke denne voldsomme optimismen på at vi skal klare beholde Colo dersom han forbanna kongen deres skulle komme med sjekkheftet til Tyneside. Vi satser ikke like hardt som LFC og de som trøster seg med tabellposisjonen lever på falsk trygghet. Med tanke på de bedritne stopperne LFC må sende utpå bana i form av Carragher og Skrtel uke ut og uke inn er jeg ikke direkte overraska dersom dette stemmer. En stopperbeholdning av Agger, Colo og Coates ser vel strengt tatt bedre ut da.
Få han til å signere på den prikkete linja asap sier nå jeg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #443 på: 28. Okt. 2011, 14:42 »
Håper Pardew legger litt ekstra press på Llambias for å få Colo til å signere en ordentlig kontrakt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #444 på: 28. Okt. 2011, 14:59 »
Hva i huleste er det med denne dritt Kenny. Vet han ikke at det finnes andre klubber??????
Går Colo til pool så blir det i så fall hat klubb nr.1 om det ikke er det nå. Herregud hvor lei jeg er av den klubben. Har de ikke tatt nok. Er vel sånn vi må forvente framover når noen spiller bra kommer det bud om kort tid for de vet at vi er en sellende klubb. Vi begynner vel å få en noenlunde bra økonomi at vi bør klare å knipe igjen også.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #445 på: 28. Okt. 2011, 17:15 »
Kan ikke Liverpool bare få seg svarte og hvite striper og skifte navn til Newcastle 2? Ikke er de bedre enn oss, og alle de henter fra oss dupper nedover i kvalitet. Måtte de være greie og holde fingrene borte fra Coloccini.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #446 på: 28. Okt. 2011, 18:06 »
og alle de henter fra oss dupper nedover i kvalitet.
Tja, Enrique har vel ikke akkurat duppa nedover i kvalitet! ;)

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #447 på: 28. Okt. 2011, 19:52 »
Jeg kan se for meg et midtstopperpar bestående av S.Taylor og Williamson etter januarvinduet, evt en nye stopper ved siden av Taylor. Coloccini er sikkert den siste spilleren Pardew vil miste, og han vil sikkert gjøre det han kan for og overtale styret til og beholde han, forgjeves. Dagens styre virker så besatte av å stramme inn på lønnsutgiftene at jeg tror de slår til når en storklubb byr på mannen med høyest lønning av alle spillerne. I tillegg er Coloccini snart 30 år, og jeg tror styret tenker mer på dette enn sportslige så lenge klubben har så mye gjeld som den har. Jeg håper av hele mitt hjerte at jeg tar feil, men jeg har liten tro på at Newcastle gjør alt som står i deres makt for og beholde sine alle beste spillere. Alan Pardew ble nok ansatt nettopp pga det her, nemlig at styret skal få ta de fleste avgjørelser som dette.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #448 på: 28. Okt. 2011, 22:03 »
Storm i et eggeglass. Ser ikke helt at klubben velger å selge sin tredje kaptein på et halvt år med mindre ett like hodeløst bud på likhet med Carrollovergangen kommer inn, og det tror jeg ikke Liverpool har råd til for en spiller som nærmer seg 30.

Det er lett å spy ut argumentet at Ashley er i stand til å gjøre hva som helst, men ser man bort fra Carroll så har han ikke solgt en spiller på Colo sitt nivå som han ikke har blitt "tvungen" til å selge av en grunn eller en annen.

Det at Colo har nesten 2 år igjen av kontrakten sin teller også i vår favør....hvertfall frem til sommeren  :P