20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fabricio Coloccini  (Lest 165817 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #345 på: 08. Juli 2011, 23:52 »
Korrekt. Er nok mange som har litt for våte drømmer om å ha en lokal spiller som kaptein for Newcastle. I teorien er det fantastisk, men det burde ikke være et kriterie som veier hverken for eller imot avgjørelsen om hvem som skal være kaptein.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #346 på: 09. Juli 2011, 15:27 »
Colo er nok et bra valg som kaptein, selv om jeg kunne tenkt meg Taylor som kaptein.

I mine øyne er det ikke klokt å velge en spiller som ikke er garanter plass på laget. Tayls bør konsentrere seg om å levere stabilt en hel sesong.

Det er jeg enig i. Om han klarer å ta et steg eller to, stabilisere seg i elleveren, og holde seg unna skader derimot, da tror jeg han er et minst like godt valg.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #347 på: 09. Juli 2011, 16:01 »
Har vel versert diverse rykter om at Tayls ikke er så fryktelig godt likt av samtlige i troppen. Mulig dette ble blåst litt opp etter fighten med Carroll, men mener det har vært andre episoder også. Og hvis dette skulle stemme, er det dumt å ha Tayls som kaptein.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Simba

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #348 på: 20. Juli 2011, 19:10 »
Twitter: @Matserazzi

Glasvegas

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #349 på: 20. Juli 2011, 22:09 »
For meg virker det som grunnen til at Steven Taylor ikke blir utnevnt til kaptein er rett og slett at han ikke er den skarpeste kniven i skuffen :D . Greit man ikke må ha IQ test for å bli kaptein, men skjønner at Pardew ikke velger den "dummeste" på laget til å lede troppene. No offence Steven, du har sikkert mange andre gode sider ;)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #350 på: 20. Juli 2011, 22:38 »
For meg virker det som grunnen til at Steven Taylor ikke blir utnevnt til kaptein er rett og slett at han ikke er den skarpeste kniven i skuffen :D . Greit man ikke må ha IQ test for å bli kaptein, men skjønner at Pardew ikke velger den "dummeste" på laget til å lede troppene. No offence Steven, du har sikkert mange andre gode sider ;)

Det er jo selvsagt ikke derfor Steven Taylor ikke er kaptein. Alan Shearer er/var ikke en smarting han heller, og det er mye klovnehistorierer fra Shearer opp gjennom årene. Shearer hadde nok ikke scoret høyt på en IQ test han heller. Som kaptein handler det gjerne om litt sosial intelligens, vinnerinnstinkt og hvordan man fungerer i en gruppe. Det har ingen sammenheng med IQ å gjøre. At man er litt "dum" eller ubevisst morsom kan tvert imot være positivt for en prestasjonsgruppe. Det sprer humør på sin måte. Det er ingen fasitsvar på hvordan en kaptein skal være, men jeg skal love deg at algebra er det siste en manager legger til grunn for kapteinsvalget.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #351 på: 13. Aug. 2011, 00:44 »
Går en del rykter om at Colo er klar for Valencia på diverse nettsteder (ikke de mest seriøse), twitter osv. Dersom dette skulle vise seg å være sant så tror jeg nesten det er dråpa som får det til å renne over for meg, da vet jeg ikke om jeg makter mer. Colo MÅ - MÅÅÅ beholdes!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #352 på: 13. Aug. 2011, 00:47 »
Da er jeg personlig ferdig med hele jævla Mike Ashley for godt ivaffal. Det bør forsåvidt også Alan Pardew også være, om han innehar noe som kalles integritet. Men satser selvfølgelig på at det er bullshit da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #353 på: 13. Aug. 2011, 00:50 »
Er nok bare et rykte som er 5 dager gammelt som noen henter opp igjen!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #354 på: 13. Aug. 2011, 00:56 »
Får håpe det. Går han så mister til og med jeg troen.
Nei.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #355 på: 13. Aug. 2011, 01:09 »
Ingenting overrasker meg lenger, de siste transfervinduene har jo vært noen jævla Holocaust.
Hvilken kjendis var det som sa at spenningen i ethvert transfer-vindu for Newcastle United handler om hvem man kommer til å beholde, ikke hvem man kommer til å få inn
If it has tits or wheels, count on problems!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #357 på: 28. Sep. 2011, 14:45 »
Second that. Hadde vært strålende mtp kontinuitet/stabilitet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #358 på: 28. Sep. 2011, 16:07 »
Colos lønn kan bli et problem. Men jeg håper både klubb og spiller kan være 100% innstilt på å komme til enighet om en løsning, og ikke stå knallhardt på prinsipper. Litt fleksible må man kunne være.
Hvis partene på forhånd blir enige om å bli enige, så er jeg sikker på at det løser seg. Men frykter litt for agenter som vil stå knallhardt på sitt, og styret som vil stå enda hardere på sitt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #359 på: 28. Sep. 2011, 17:07 »
Colo vet nok at det er slutt på de dagene da det ble gitt slike lønninger og at han neppe ville fått slike summer i noen andre klubber heller om han skulle forlate oss.

I Spania er det vel kun Real M, Barca, Malaga, (Getafe?) som kan gi slike lønninger og selv om Colo er god er nok han ikke akuell for 3 av disse 4 klubbene hvertfall.

Colo skal uansett pr. i dag være en av våres bedre betalte spillere om han skriver ny kontrakt så får vi bare håpe at han kan leve med rundt 50 tusen pund i uken!