20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fabricio Coloccini  (Lest 165226 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #225 på: 21. Sep. 2009, 20:18 »
Ratingene på Skyports av brukerene er som regel latterlige. Colo synes jeg var langt ifra 8. Jeg vil kanskje si 6. For meg er han enda ikke god nok. Han sliter voldtsomt med tempoet og lever egetlig ganske farlig til tider bak der.-

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #226 på: 21. Sep. 2009, 21:01 »
Ratingene på Skyports av brukerene er som regel latterlige. Colo synes jeg var langt ifra 8. Jeg vil kanskje si 6. For meg er han enda ikke god nok. Han sliter voldtsomt med tempoet og lever egetlig ganske farlig til tider bak der.-

1. Eg har ikke nevnt Skysports sin rating, så eg aner ikke hvor du får det fra
2. Såg du kampen?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 21. Sep. 2009, 22:14 »
Nå så ikke jeg sist kamp, men jeg vil påstå at han har vært vår best forsvarsspiller de siste 5- 6 kampene. Og med tanke på at vi holdt nullen i 5 kamper på rad så er ikke det så hakkende galt.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #228 på: 22. Sep. 2009, 21:11 »

1. Eg har ikke nevnt Skysports sin rating, så eg aner ikke hvor du får det fra
2. Såg du kampen?

1. Jeg svarte på posten over meg.
2. Ja.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #229 på: 11. Jan. 2010, 09:56 »
Newcastle United defender Fabricio Coloccini says even Real Madrid could not tempt him away.

Coloccini is keen to kill off fresh talk of a move away from Newcastle.

He told the Evening Chronicle: ?Maybe the club have received some offers, but we spoke together, and it was more important to stay ? for me and the club.

?That?s something that I wanted to do after last season. Playing in the lower league has been different, but it has made me appreciate playing at the top level.

?But I told Chris Hughton my intentions and how I want to help us get back to the top. Chris is a very good man.

?He?s a good manager, but more importantly also a good man ? we see that in the games.?

He added: ?I wouldn?t leave ? even for Real Madrid!"
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #230 på: 11. Jan. 2010, 11:55 »
De avstemningene er på trynet ja. Simpson er jo ikke noe god. Så på bloggen til en av de engelske avisene at enkelte der ville kjøpe ham? Hva i h*****. Han holder så vidt Wankershipnivå.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #231 på: 11. Jan. 2010, 13:52 »
De avstemningene er på trynet ja. Simpson er jo ikke noe god. Så på bloggen til en av de engelske avisene at enkelte der ville kjøpe ham? Hva i h*****. Han holder så vidt Wankershipnivå.

Kontrakta hans går ut til sommeren...Dessuten er han en bra spiller. Vil ha han som en av to høyrebacker neste sesong.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #232 på: 11. Jan. 2010, 16:02 »
Bra? Han bidrar like mye fremover som Harper for å sette det på spissen. I dagens fotball må vi ha backer som er gode begge veier. Og han er ikke i stand til å slå pasninger som strekker seg lengre enn 10 meter. Greit å ha i Wankership, men å signere ham på permanent basis?Nei takk.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 11. Jan. 2010, 16:57 »
Han er fortsatt ung og har lite erfaring, han kan endå utvikle seg mykje. Samtidig har han vore del av det klart beste forsvaret i CCC. Eg vil også ha han permanent som en av to høgrebackar neste sesong.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #234 på: 11. Jan. 2010, 20:14 »
Eg hellar vel meir mot Inspector C i denne saka. Simpson var elendig i PL for Blackburn og eg tykkjer heller ikkje han har vore nok med offensivt (stor forskjell samanlikna med Enrique på den andre backen og t.d. Beye når han var i fint driv).

Til Simpson sin fordel skal det seiast at han kanskje hadde hatt betre arbeidsforhold dersom vi hadde hatt ein skikkeleg høgrekant, og ikkje ein sentral midtbanespelar. Pancrate verkar ikkje til å jobbe godt nok defensivt til at Simpson kan køyre på framover, og ein ser tydeleg at Enrique profitterer veldig på å ha Jonas framfor seg. Og vice versa.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 11. Jan. 2010, 21:52 »
Eg er også enig med dei som meiner at Simpson ikkje holder mål. Eg synes han har vert vårt klart svakeste ledd denne sesongen, og er rett og slett for dårlig i for mange faser av spillet. Basisen er det han mangler mest på synes eg, og det synes !

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #236 på: 12. Jan. 2010, 09:47 »
Enig Hans. Men Guthrie er faktisk ikke så dårlig bakover. Problemet, tror jeg, er at Simpson bidrar for lite fremover. Han må ta løpene, selv om han ikke vil få ballen. Som jeg har nevnt før vil dette gi Guthrie flere alternativer, og gjøre det mye vanskeligere for motstanderens høyreback som da må forholde seg til 2 spillere.  2-0 seieren mot Boro var et veldig god eksempel på hvordan det skal gjøres. Simpson slo ballen til Guthrie. Simpson fortsatte løpet sitt, løpet ga Guthre god tid på å slå det perfekte legget til Sholadinhio. Hadde Simpson stoppet opp, ville Guthrie blitt markert mye raskere. 

Simpson er brukbar i sin plasseringsevner. Dessverre bidrar han alt for lite ellers. Ikke er han i stand til å forsere spillere, ikke har han fart, ikke har han gode innlegg, ikke er han teknisk. Alt gjør det vanskelig for ham å bli en god back. Han som vi lånte fra blackburn virket mye mer lovende da jeg så ham. Han kom rundt på kanten ofte. Og han var rask. Synd at han ødela mye med å bli utvist, og at han måtte inn sentralt pga skader.

Simpson er grei nok hvis Wanker er målet, men hvis vi har et håp om å ligge midt på tabellen i PL neste år er han rett og slett ikke god nok. Hadde han hatt en ekstremkompetanse vi kunne ha bygget videre på hadde saken kanskje vært en annen. Men han er under middels på nesten alle områder.

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #237 på: 14. Jan. 2010, 23:58 »
Simpson har til sitt forsvar gått rett inn på laget, spilt enkelt og effektivt og ser ut til å ha et ganske jevnt prestasjons nivå.
Dessverre som flere har poengtert her inne så kan Simpson virke ganske svak fremover og ser ut til å ha nådd sitt fulle utviklings potensial.

Om vi får han på lån ut sesongen ville det ikke gjort meg noe. Han ser ut til å passe godt inn med gutta, jevne prestasjoner defensivt og per dags dato den eneste rene høyrebacken vi har i laget. Oppsummert en ok spiller.

Om han kommer til oss i sommer ser jeg på som en ok handel. Han kjenner laget, koster ingenting og vil gi vår alt for lille stallen vår fyll som den sårt trenger.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #238 på: 15. Jan. 2010, 14:40 »
Jeg er også av den oppfatning at vi bør hente Simpson permanent fra sommeren, dersom det lar seg gjøre. Jeg vil ikke at han skal være førstevalg på høyrebacken, han er rett og slett ikke god nok offensiv til å være førstevalg i Premier League. Men jeg ser for meg at han kan være veldig kjekk å ha som 2. valg på høyreback, samt backup i midtforsvaret når skader og suspensjoner slår inn.

Dessuten er han, som flere poengterer, gratis og rimelig ung enda.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #239 på: 15. Jan. 2010, 14:44 »
Jeg heller også mot å signere han permanent. Ettersom vi har mye vi skal styrke fremover, kan vi ikke kjøpe kremen over hele linja. Simpson holder bra nivå i CCC, og vil antakeligvis være en okei squadplayer i PL. Ser selvfølgelig også at vi henter inn en annen høyreback.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida