20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fabricio Coloccini  (Lest 165289 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #210 på: 14. Sep. 2009, 16:07 »
Jeg fikk dessverre ikke sett kampen i går, men så målet og deilig å se at Colo scora og ikke minst jobba godt i forkant av målet da han vinner ballen.
Jeg har også hele tida hatt troa på Colo, men at han har slitt med å passe inn i England er det ingen tvil om, får håpe det bare går en vei nå!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #211 på: 14. Sep. 2009, 17:10 »
Meget fornøyd med Colo i går, men mener at han burde ha gjort det en god del bedre i situasjonen som førte til Smith's andre gule kort.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #212 på: 15. Sep. 2009, 23:26 »
Fabricio Coloccini has pledged his future to Newcastle despite reports linking him with a move away from the club.
http://www.eatsleepsport.com/newcastle-united/ace-pledges-magpies-future-946710.html

Sånn som det er med spillere burde vi beholde han. Vist han å St.Taylor kan fortsette det glimrende spillet sammen med resten av Newcastle, burde vi iallefall beholde han.
Jeg har vært en av de som har vært for salg av han, å nå er jeg ikke det.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #213 på: 16. Sep. 2009, 00:34 »
Skal ha honnør for bra sesongstart, skulle berre mangle med tanke på kva vi betaler han i vekelønn!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 16. Sep. 2009, 10:59 »
Meget fornøyd med Colo i går, men mener at han burde ha gjort det en god del bedre i situasjonen som førte til Smith's andre gule kort.

Det er jeg enig i selvsagt. Han gikk bare litt for hardt opp i duellen. Men det var eneste feilen han hadde i løpet av kampen. Fordelen med Colo er også at vi har en spiller som aldri er skadet. Denne sesongen tror jeg vil bli mye bedre for Colo. Nivået er ikke så høyt, så han får spilt på  seg nødvendig selvtillit. I tillegg har han nå lært språket og forhåpentligvis slått seg til rette i England. Og det er viktig for at han skal få prestert på banen. Tror han vil bli bedre og bedre utover sesongen

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #215 på: 16. Sep. 2009, 13:31 »
Skal ha honnør for bra sesongstart, skulle berre mangle med tanke på kva vi betaler han i vekelønn!
Han hadde ikke noen bra sesong innledning med Newcastle, tvert imot mener jeg. Det er helst de 2-3 siste kampene vi har sett han begynne å gjøre det skikkelig bra.
Det som er viktig er at det fortsetter, det er jo nesten aldri i min Newcastle historie vi har spilt antall x kamper med samme forsvarsfirer.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 16. Sep. 2009, 13:38 »
Colo hadde en svak 2.omg mot WBA, bortsett fra det har han vært omtrent feilfri og meget bra. Har definitivt hatt en bra sesonginnledning i år! Vil være tullete å mene noe annet når laget har sluppet inn 1 mål på 6 kamper..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #217 på: 16. Sep. 2009, 13:45 »
Tullete.
Jeg har forventninger til spillere som koster 100 mill å tjener det han gjør. Ja, vi har sluppet inn lite mål. Jeg mener han var slurvete, mye feilplassert å gjorde noen store feil. Men det er jo min mening. Han har spilt seg ganske godt opp, å det er jo bra. Men jeg forventer av en spiller som miss Coloccini at han skal være en bauta i vårt forsvar sammen med St.Taylor. Å sånn som det ser ut, å iforhold til hvordan jeg hørte han spilte kampen mot Cardiff er han på god vei til det.
Det som er viktig er jo faktisk at vi spiller med samme 4er i alle kampene, da lærer de hverandre å kjenne å de for en bedre forståelse for hva de skal gjøre å hvor de skal plassere seg i forhold til hverandre. Å det er jo grunnleggende i en forsvarsfirer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 16. Sep. 2009, 17:44 »
Jeg er fremdeles skeptisk til Coloccini, men han har startet sesongen svært lovende (det er det beste komplimentet jeg kan gi ham), i forhold til det han viste i fjor.

Når det er sagt, han er svindyr i drift, kostet skjorta, og har en helvetes jobb å gjøre denne sesongen, om vi skal kunne se oss råd til å beholde ham. Men jeg vil gi ham sjansen frem til nyttår. Fortsetter han den positive trenden, så er det ingenting som er bedre enn det. Da kan vi enten selge ham uten for stort tap eller vi kan beholde ham og signere en ny kontrakt, med lønnsbetingelser tilpasset en ny økonomisk situasjon.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #219 på: 20. Sep. 2009, 06:51 »
Så kampen mot PLymouth.
Colo sliter som det holder, klarer ikke holde tempo og kommer bak som regel alltid.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #220 på: 20. Sep. 2009, 07:54 »
Spillerbørs?
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #221 på: 20. Sep. 2009, 09:56 »
Så kampen mot PLymouth.
Colo sliter som det holder, klarer ikke holde tempo og kommer bak som regel alltid.

Da har du et helt annet inntrykk enn det eg har fått fra alle andre spillerbørser.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #222 på: 20. Sep. 2009, 09:57 »
Colo fikk en 8 av "brukerne" på Skysports, så jeg nekter å tro at han gjorde det så dårlig i den kampen. Radio kommentatorne sa også at Colo og Taylor var en av de spillerne som gjorde det best.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #223 på: 20. Sep. 2009, 17:41 »
Så kampen mot PLymouth.

Da har du et helt annet inntrykk enn det eg har fått fra alle andre spillerbørser.

Her ser du for mye av de som stemmer med hjerte. F.eks Danny Simpson 7.3? Hvor i helvete for de det ifra? Og ratigene ligger over skyene. Jeg mener en 8 skal ganske mye å få til, mot Plymoth har jo 8 spillere over 8 i rating. Kampen var jo egentlig ganske dårlig , og det gjaldt Newcastle også

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #224 på: 21. Sep. 2009, 15:53 »
Så kampen mot PLymouth.

Her ser du for mye av de som stemmer med hjerte. F.eks Danny Simpson 7.3? Hvor i helvete for de det ifra? Og ratigene ligger over skyene. Jeg mener en 8 skal ganske mye å få til, mot Plymoth har jo 8 spillere over 8 i rating. Kampen var jo egentlig ganske dårlig , og det gjaldt Newcastle også

Er det en spiller som ikke får stemmer fra hjertet, så er det Colo. Langt lettere å gi en spiller som Ranger, Carroll og Guthrie toppkarakterer.