20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fabricio Coloccini  (Lest 165089 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #165 på: 22. Aug. 2009, 12:01 »
Synes Colo var en av dei bedre mot Reading.  Iskald i mange situasjoner, men blei en gang avslørt litt på fysikken.

Fysikk er noko ein kan jobbe med, har no vore her eit år no, burde no peist på seg nokre kg musklar, men neida.  ::)
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 22. Aug. 2009, 12:07 »
Fysikk eksisterer ikke for latinske forsvarere. Der går det på finesse og rart hår, og ingenting annet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #167 på: 22. Aug. 2009, 12:12 »
Fysikk eksisterer ikke for latinske forsvarere. Der går det på finesse og rart hår, og ingenting annet.

Vel skal også seiast at Newcastle sitt opplegg ikkje er mykje å skryte av! Er mest pils og pai på Greggs som gjelder der. Dette kan Stephen Carr og Nolan skrive under på!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 22. Aug. 2009, 12:14 »
Det er jo forsåvidt også sant. Men det har ikke hindret Taylor og Bassong i å bli gode duellspillere.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 22. Aug. 2009, 12:24 »
Problemet er kanskje at Colo har en tendens til å selge seg i dueller ved å presse for hardt. Colo har utvilsomt fysikken. Han er jo aldri skadet  :) Han bruker den bare på feil måte.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 22. Aug. 2009, 12:31 »
Han har hvertfall ikke hurtigheten. Syntes han sliter veldig ofte mot hurtige spillere. Sist mot Johnson på Sheffield Wednesday skal han jo ha hatt store problemer.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 22. Aug. 2009, 15:38 »
Ja men hadde han spelt "smartare" so hadde han ikkje vorte teke på fart heile tiden. Skjer altfor ofte, han verte veldig lett lurt av noken med litt fart.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 22. Aug. 2009, 17:43 »
Mitt største problem med ham, i tillegg til at han ikke er fysisk god nok, så er han for omstendelig innimellom, som straffer seg med det tempoet som er i England.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #173 på: 22. Aug. 2009, 19:34 »
Mitt største problem med ham
Kan han ikke klippe seg snart
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 22. Aug. 2009, 20:17 »

Roberto Ayala? Ikke store mannen men dominant i luftrommet.

Problemet til Coloccini er kansje at han sjeldent spilte midtstopper i 4-4-2 formasjon før NUFC kjøpte han. Han har veldig ofte spilt back eller på en av sidene i en 3er bak, noe han har gjort gjentatte ganger for Argentina.
Tipper også at språkproblemer kan ha sitt å si. Synes det er mange eksempler på situasjoner hvor det virker som han ikke oppfatter eller får beskjed om at han har man i rygg eller lignende. Noen som husker Shearer sin første kamp som manager mot Chelsea forrige sesong og Chelsea sitt ledermål?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 23. Aug. 2009, 04:13 »
Språkproblemer er overvurdert!
Fotballspråket er internasjonalt. Go! Stay! Mark! Back! Forward!
SÅ dårlig er ikke Colo i engelsk at han ikke skjønner disse ordene. Nå vet jeg ikke helt om det er de ordene Taylor bruker når han dirigerer forsvaret, men jeg er sannsynligvis ikke helt på vidda. Og Colo kommer ikke til England uten å ha hørt et eneste ord engelsk tidligere i sitt liv.

Det er åpenbart for meg at Colo mangler smartness, hurtighet og styrke. Det er tre egenskaper som er særdeles viktig for en midtstopper i England. Spesielt i Premier League, hvor tempoet er veldig høyt i 90 minutter og hvor duellene er knallharde og kommer tett som hagl.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 23. Aug. 2009, 13:37 »
Jeg tror Coloccini hadde blitt et glimrende anker i England, jeg.
Han er en veldig spillende stopper, har relativt god pasningsfot og teknikk. Og han er flink til å lese spillet. Han har vel også spilt litt i denne rollen før?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 23. Aug. 2009, 13:50 »
Spilte i alle fall anker i bortkampen mot City i fjor. Då spilte han bra syntes eg.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 23. Aug. 2009, 14:13 »
Nå har han vært god i år også da. Har vel egentlig ikke spilt noen dårlige kamper for oss i CCC, så håper han fortsetter den gode trenden!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 23. Aug. 2009, 16:57 »
Vi tenkte det samme om Rozenhal. Det gikk ikke stort bedre.
Men for all del, jeg skal ikke kappe av ham beina før han har prøvd.