20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fabricio Coloccini  (Lest 164973 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #150 på: 16. Aug. 2009, 22:38 »
Colo er en solid midtstopper, selv om ingen andre her på forumet synes det. Problemet hans er at den engelske spillestilen ikke har passa han selig godt. Synes uansett at han har vert langt bedre enn det folk på forumet har gitt utrykk for.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #151 på: 20. Aug. 2009, 13:54 »
Espanyol are set to make a last-ditch 'take it or leave it' bid for unsettled Newcastle defender Fabricio Coloccini.
http://www.eatsleepsport.com/newcastle-united/spanish-hijack-plan-for-defender-935147.html
Ja, 1,3 mill er jo billig for en sånn spiller som miss Coliccini ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 20. Aug. 2009, 22:51 »
Jeg sier selg, selg, selg.
Men kjenner jeg Ashley rett, så beholder han Colo, men selger Taylor.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #153 på: 20. Aug. 2009, 22:58 »
Ja,det e det vanliga hvis det sjer ja!
Joey Barton 7

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #154 på: 20. Aug. 2009, 22:59 »
13 millioner kroner for Colo?
Jeg heller mot å beholde jeg altså.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #155 på: 20. Aug. 2009, 23:26 »
Faktiskt jeg og!
Joey Barton 7

Henning Fjeldheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #156 på: 21. Aug. 2009, 07:59 »
Han har ikke vært så værst mot Reading og SW.
Nå selges vel både Tayls og Colo. Gleder meg til å se forsvarsrekka mot Palace.

Stolt supporter siden 7.juli 1989!
20 years of pride & glory!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 21. Aug. 2009, 08:20 »
Colo har vært kjempesvak, nå er vi et nivå ned og det burde jo være "enklere" for han å venne seg til. Hvis han blir i Newcastle i år kanskje han klarer å venne seg til nivået og hevder seg bedre i forsvaret.

Mannen er jo samtidig blottet for selvtillit... Jeg håper han blir framfor å forsvinne bort for ingenting...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 21. Aug. 2009, 09:29 »
Selvsagt skal vi ikke selge for 13 millioner. Han var en av våre bedre mot Reading, og OK mot SW såvidt meg bekjent. Jeg tror han gjøre det greit i CCC, vi kan uansett ikke selge en spiller av hans "kaliber" nå. Vi er faktisk avhengig av så mange spillere som mulig for å rykke opp.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 21. Aug. 2009, 10:08 »
Dette blir jo latterlig. Colo har vært vår beste forsvarsspiller de 2 første kampene. Mot Reading hadde han ikke en feilpasning. Jeg er overbevist om at han vil bli bedre og bedre utover sesongen. Greit at han hadde noen dårlige kamper i PL, men han hadde færre katastrofefei bassong. Dvs bli utvist et par ganger som bakerste mann, og i tillegg pådra seg straffer. I fjor var ofte hele forsvaret vårt katastrofe, og ikke bare Colo.

I tillegg blir det totalt feil å bare kritisere spillerne. Spillerne gjør som oftest hva trenererne gir beskjed om. Det hjelper ikke å hente inn gode forsvarsspillere - spillere som har brilliert i sine forrige klubber - når det ikke er kompetanse innad i castle til å bevare og forbedre disse egenskapene. Eksempler som kan nevnes er Gooch som ikke ble funnet god nok i castle, men som nå er i Milan.  Han som vi solgte til Juventus, som var god i rangers. Eller Hughes som nå er midstopper i en av de beste forsvarene i PL, eller Bramble som har fått en ny vår i Wigan. Vi kan ikke forvente at gode forsvarsspillere forblir gode når de blir utsatt for den inkompetansen som eksisterer i castle t. CH ble hentet inn som en defensiv trener i fjor, likevel var forsvaret rumpe. Til tross for at vi individuelt sett hadde gode spillere. Problemet er at vi ikke har noen innad som er istand til å sveise disse individene sammen til en god forsvarssrekke. Og det har vi ikke hatt på mange år.

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #160 på: 21. Aug. 2009, 14:12 »
Dette blir jo latterlig. Colo har vært vår beste forsvarsspiller de 2 første kampene. Mot Reading hadde han ikke en feilpasning. Jeg er overbevist om at han vil bli bedre og bedre utover sesongen. Greit at han hadde noen dårlige kamper i PL, men han hadde færre katastrofefei bassong. Dvs bli utvist et par ganger som bakerste mann, og i tillegg pådra seg straffer. I fjor var ofte hele forsvaret vårt katastrofe, og ikke bare Colo.

I tillegg blir det totalt feil å bare kritisere spillerne. Spillerne gjør som oftest hva trenererne gir beskjed om. Det hjelper ikke å hente inn gode forsvarsspillere - spillere som har brilliert i sine forrige klubber - når det ikke er kompetanse innad i castle til å bevare og forbedre disse egenskapene. Eksempler som kan nevnes er Gooch som ikke ble funnet god nok i castle, men som nå er i Milan.  Han som vi solgte til Juventus, som var god i rangers. Eller Hughes som nå er midstopper i en av de beste forsvarene i PL, eller Bramble som har fått en ny vår i Wigan. Vi kan ikke forvente at gode forsvarsspillere forblir gode når de blir utsatt for den inkompetansen som eksisterer i castle t. CH ble hentet inn som en defensiv trener i fjor, likevel var forsvaret rumpe. Til tross for at vi individuelt sett hadde gode spillere. Problemet er at vi ikke har noen innad som er istand til å sveise disse individene sammen til en god forsvarssrekke. Og det har vi ikke hatt på mange år.

Word!

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #161 på: 21. Aug. 2009, 22:27 »
Viss du så kampen mot Reading så var jo Colo på norsk 3 div nivå. Han passer jo totalt ikke inn i engelsk liga.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #162 på: 21. Aug. 2009, 23:04 »
Startet dårlig, men spilte seg glimrende opp mener jeg da.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 22. Aug. 2009, 11:54 »
Viss du så kampen mot Reading så var jo Colo på norsk 3 div nivå. Han passer jo totalt ikke inn i engelsk liga.
Mot Reading gjorde ikke Colo noen store feil. Han var ikke særskilt god, men han var ikke dårlig heller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 22. Aug. 2009, 11:57 »
Synes Colo var en av dei bedre mot Reading.  Iskald i mange situasjoner, men blei en gang avslørt litt på fysikken.