20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fabricio Coloccini  (Lest 164979 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #90 på: 23. Mars 2009, 15:11 »
Colo har spilt alle kampene i år så noen stor skade kan han ikke ha hatt. Mulig han har spilt en eller to kamper som midtbane, men et forsvar trenger flere kamper før vi kan konkludere med at det ikke fungerer.

Har vel en kamp på midtbanen uten vise seg fra noen bedre side. Ser ut som mange Newcastle supportere har fått nok av Colo nå. Forståelig nok

http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2009/03/23/hughton-backs-coloccini-to-beat-the-boo-boys-72703-23212422/

Og like mange er villige til å gi han ein ny sjanse. La mannen få sitja eit par kampar på benken. Synst det verte for dumt å konkludera med at han er for dårleg, i vertfall etter ein slik sesong denne klubben har hatt. Ikkje at sjansen er stor for at neste sesong verte noke annleis, eller den etter der, eller etter der og der og der igjen...

Ch: "At the moment it?s not the time to be singling out individuals." Synst eg er fornuftig sagt, for heller gå på eigaren.
« Siste redigering: 23. Mars 2009, 15:15 av lgrinde »

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #91 på: 23. Mars 2009, 15:42 »
Faen meg typisk av Newcastle-fansen, bue på egne spelarar i motgang. Gjeng med idioter, trur ikkje oddsen for å holde oss blir større visst publikum skal begynne å håne laget.

Ellers så synst eg Colo til no har vore ein OK-signing. Ingen klassestopper, men holder eit jamnt nivå og er veldig fit. Ingen sjef og sliter både fart- og fysikkmessig.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #92 på: 23. Mars 2009, 16:16 »
En spiller som mangler fart og fysikk til 10 mill er ingen OK signering i mine øyne. Fyren er en ok fotballspiller, men prisen var altfor høy. Enig at det er unødvendig å bue på egne spillere. Kommer nok ikkje til å hjelpe på selvtilliten akkurat.
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 23. Mars 2009, 16:19 »
Når en spiller lunter rundt på banen og ikke ser ut til å være spesielt interessert, da hadde faen meg jeg også vurdert bue.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 23. Mars 2009, 16:33 »
Jeg hadde aldri buet på en spiller, noe mer patetisk finnes ikke.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 23. Mars 2009, 16:45 »
Det kommer helt an på. Sier ikke bombastisk at Colo fortjente buing, men han viste ikke meg noen spesiell innsats eller vilje der utpå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 23. Mars 2009, 16:45 »
Såg ikkje 1 omg mot Arsenal, men generelt over denne sesongen foretrekker eg Colo fremfor Bramble anyday. Folk husker ikkje hatet mot Titus dei åra han var er, og spilte ræva i alle kampene han spilte untatt kampene mot Chelsea. Colo er en fin spillende type, som mangler endel i hodeduellene og farta. Synes han utfyller Bassong godt og eg håper det blir satset på dem to fremover.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #97 på: 23. Mars 2009, 17:27 »
Taylor framfor Coloccini ja.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 23. Mars 2009, 17:51 »
Fordi selvom Colo har hatt 3-4 dårlige kamper nå, har han ingen klare forsvarstabber som har ført til baklengsmål. Det har Taylor hatt masser av.. Taylor er best på høyreback.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 23. Mars 2009, 17:54 »
Det kommer helt an på. Sier ikke bombastisk at Colo fortjente buing, men han viste ikke meg noen spesiell innsats eller vilje der utpå.

Og hvis supporterne startet å bue på egene spiller kan de hvertfall dytte "verdens beste supportere" opp i ræva.. Colo var ikke noe verre enn mange andre synes jeg, ser ikke hvorfor vi skal bue på han og ikke Martins eller Owen, Raylor, Butt osv.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 23. Mars 2009, 17:55 »
La forøvrig ikke merke til at de bua på han. Men der er jeg jo helt enig. Han fortjente det ikke noe MER enn de nevnte der..

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #101 på: 23. Mars 2009, 18:13 »
Fordi selvom Colo har hatt 3-4 dårlige kamper nå, har han ingen klare forsvarstabber som har ført til baklengsmål. Det har Taylor hatt masser av.. Taylor er best på høyreback.

Kan du nevne noen av disse mange tabbene Taylor har hatt?

- Coloccini kunne vært tettere oppi rooney i Manu kampen hvor rooney scora...
- Coloccini bomma stygt i arsenal kampen som fort kunne endt med mål i mot... men hvem var det som redda colo da? Jo Taylor
- I kampen mot Sunderland, hvor Colo må ta målet til Cisse på sin kappe... husker kommentatorene sa det var "poor poor defending" akkurat på det målet.
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 23. Mars 2009, 18:26 »
Taylor hadde en meget svak start på sesongen, han har også de tidligere sesongen variert svært mye i prestasjonene. Taylor er veldig hypet opp i Norge virker det som, for de engelske supporterne har ikke så veldig sansen for han. Før Taylor tok over på høyrebacken etter Beye hadde han en svært dårlig sesong.

Jeg er klar over at Colo har vært delaktig i noen tabbemål, men det har flere andre i år også. Men han har kanskje ett eller to mål som er helt hans skyld. Og da ser jeg ikke grunnen til å "slakte" han .. Han har ikke vært fantastisk i år, men han har vært habil.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 23. Mars 2009, 18:34 »
Fordi selvom Colo har hatt 3-4 dårlige kamper nå, har han ingen klare forsvarstabber som har ført til baklengsmål.

Ehhhhhhhhh, greit du er veldig glad i denne Colo, men det finnes da grenser til forsvaring av en spiller.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 23. Mars 2009, 18:40 »
Da mener jeg i disse 3-4 kampene, at han har hatt det tidligere i år er jeg klar over.