20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva krever du for å bli fornøyd med sesongen 08/09?  (Lest 12769 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Hva krever du for å bli fornøyd med sesongen 08/09?
« Svar #45 på: 25. Aug. 2008, 16:02 »
Tabellplasseringen vil være ett resultat av hvor mye vi har forbedret oss rent spillemessig ja, men ikke nødvendigvis ett resultat av hvor mye klubben har utviklet/forbedret seg iforhold til ett langsiktig perspektiv mot å bli en noenlunde stabil toppklubb!
sunt pueri pueri puerilia tractant

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 25. Aug. 2008, 16:07 »
Nei, selvfølgelig. Det er jo en annen sak.
Men det er du som snakker om tabellplassering.
Hvor mye vi har utviklet oss som klubb, vil neppe hjelpe oss så veldig mye oppover på tabellen. Det er det kun prestasjonene på banen som kan gjøre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 25. Aug. 2008, 16:09 »
http://www.newcastleunited-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=403844

Er vår nye styreformann på vei bort ? Les også det andre som står der.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 25. Aug. 2008, 16:18 »
Det der er bare svada. Okey. Jeg skal ikke utelukke at Llambias er på vei bort fra klubben, men det betyr ikke automatisk at Ashley har tenkt å selge klubben. NewcastleUtd-mad er den siste siden man bør lese nyheter om klubben på. De overdramatiserer hver eneste situasjon, og har meldt at Ashley er på nippet til å selge klubben helt siden han kjøpte den.
Og hvis tabloidene skriver noe negativt om Newcastle, så er denne gjengen på plass og gjenforteller det hele med sin egen lille vri med en gang.

Les heller denne saken og nøyaktig samme artikkel fra The People:
http://www.nufcblog.com/2008/08/24/newcastle-news/derek-llambias-reported-leaving-newcastle-board/

Denne gjengen tror at Ashley har tenkt å fungere som styreformann selv. Og ser på det som en positiv ting.

ratatosk

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #49 på: 25. Aug. 2008, 16:53 »
Nei, selvfølgelig. Det er jo en annen sak.
Men det er du som snakker om tabellplassering.
Hvor mye vi har utviklet oss som klubb, vil neppe hjelpe oss så veldig mye oppover på tabellen. Det er det kun prestasjonene på banen som kan gjøre.

Nei, er ikke fornøyd med en 10 plass isolert sett, men kan alikavell være fornøyd med tanke på utviklingen av klubben!    Tror vi utgangspunktet er stort sett enige, bare litt ulik måte å formulere det på :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 25. Aug. 2008, 20:08 »
Men jeg skjønner ikke hvorfor du sier "isolert sett".
Vi kan ikke isolere tabellplasseringen fra prestasjonene på banen, sånn som jeg ser det.

ratatosk

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #51 på: 25. Aug. 2008, 20:36 »
Prøver igjen, med en 10 plass vil jeg ikke være fornøyd med plasseringen i seg selv, men hvis andre ting i klubben har utviklet seg i riktig retning så kan jeg være fornøyd med at klubben beveger seg i riktig retning når det kommer til ledelse, innkjøp, salg, spillestil mm.  Forbedring av tabellplassering er selvfølgelig ensbetydende med prestasjoner på banen, men ikke nødvendigvis ensbetydende med utviklingen av klubben langsiktig. 

De aller fleste var skuffet over 12 plass ifjor, men skal være strålende fornøyd med en 10 plass i år?  Da er det ikke bare det at man kommer 2 plasser høyere på tabellen som gjør at folk er så fornøyde regner jeg med.
2 plasser fra eller til på midten av tabellen avgjøres like mye på tilfeldigheter som på ferdigheter/forbedringer.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #52 på: 26. Aug. 2008, 07:16 »
Helt umulig for meg å si nå hva som vill bli en god sessong.Såklart en bedre plassering enn i fjor men det må vi se ann når sessongen er ferdig på åssen vi har spillt osv og deretter ta en helhets vurdering på hvorvidt sessongen har vært god eller ikke.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #53 på: 27. Aug. 2008, 21:48 »
Om vi kommer blant de 7-8 beste vil det treffe mine forhåpninger veldig godt. Er ikke slik som det var for noen år siden, da 4. plassen var det jeg trodde på da juli nærmet seg slutten. Høstmørket pleide å åpenbare seg i midten av august og etter to uker var de forhåpningene ødelagt.

Anthony

• Gjest
« Svar #54 på: 28. Aug. 2008, 13:16 »
Laget har spilt formidabelt nå i begynnelsen av sesongen, hvorav forsvarspillet virker hakket hvassere enn hva de var ifjor. Generelt er de bedre trent under Keegan-regimet enn hva de var under Allardyce. Itillegg til angrepspillet er det på lik linje med forsvarspillet blitt forbedret til det positive. Folket liker fotball som underholder, men kvaliteten i laget er ikke god nok for en høy plassering i år. Har alltid hatt tro på færre men gode kjøp skal kunne heve laget. Ivrighet på overgangsmarkedet er en faktor som kan revolusjonere laget intensjonelt hvorav et nytt styre /-og/-eller spillsystem skal sitte helst før PL starter.

:-\

hcan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #55 på: 13. Sep. 2008, 19:03 »
I hvertfall at vi klarer å slå Hull hjemme!

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #56 på: 13. Sep. 2008, 21:21 »
I hvertfall at vi klarer å slå Hull hjemme!
nå syns jeg du legger lista litt høyt her... :P

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 13. Sep. 2008, 21:56 »
Hehe. Man skulle jo tro at Newcastle ikke trengte å lære å spille fotball på nytt, men det virker som at de ikke vet hvordan man spiller fotball lenger, etter at Keegan dro.

Uten manager er det for mye forlangt at vi skal slå storklubben Hull City. Ettersom de nå har sørget for å slå oss på SJP, så er de vel så og si sikret nedrykk.

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #58 på: 14. Sep. 2008, 04:03 »
Hva jeg krever for å bli fornøyd med sesongen 08/09?

ut med ashley og wise!!!!

så lenge wise sitter der han gjør, så har jeg begynt å venne meg til tanken på championship spill neste år... Det er ikke en kjeft av dugende managere somn gidder å ta over denne vitsen av en klubb før Wise og også stillingen hans er fjerna..

håpte på at kaoset rundt klubben ikke hadde påvirket spillerene for mye, men desverre. hammers gruser oss nok noe jævlig neste helg og spurs kaster oss på hodet og ræva ut av den eneste donald cupen vi hadde en sjangs til å vinne...og snøballen ruller videre.

Jeg får litt skremmende flashbacks til tida med Røkke og Gjelsten, og sagaen om Wimbeldon...Rike folk uten peiling på fotball som skal drive toppklubb er ikke alltid ensbetydende med sportslig suksess...Det går vertfall ikke ann å drive en klubb og ha høye ambisjoner, og være så forbanna gjerrig som ashley er!!
Så la oss kvitte oss med Ashley og Wise før de ødelegger klubben for all fremtid
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Anthony

• Gjest
« Svar #59 på: 15. Sep. 2008, 13:01 »
Folk her inne er er vel radikale i den situasjonen vi nå står i. Det er ennå tidlig i sesongen så mye kan fortsatt skje, selvom dette vil gi en jævlig dytt i feil retning både for spillere og fans er dette en situasjon klubben kan klare seg utav. Først og fremst må Wise og Ashley ut. Dette er en generell oppfatning av alle klubbfans, hvorav de som destruerer klubben må ut, men også tildels med de som ikke vil at klubben må opp og frem. Som sagt er etter dette det beste i å igjen ansette Keegan tilbake i sjefstolen. Grunnen er at Keegan innførte ett langsiktig system før de skeivknøllte eslene sacket han.