20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sebastien Bassong  (Lest 60252 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Sebastien Bassong
« Svar #210 på: 18. Juni 2009, 23:43 »
Sånn jeg så det virka det som Owen ga veldig faen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 18. Juni 2009, 23:45 »
Jeg tror nok helt klart de tok det innover seg personlig, jeg også.
Owen ønska faktisk intenst spille Villa-kampen fra start, men ble hindra pga den skaden.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 18. Juni 2009, 23:50 »
Det er jo ganske enkelt å peike ut Owen som en av dem som gav faen, fordi han hever høg lønn, kostet mye, mye skadet osv. Men han bestemte ikke prisen på seg selv når han kom, han gjør som dei fleste andre ville gjort tatt så høg lønn som er mulig å få og han kan ikke noe for at han har vert skadeutsatt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #213 på: 18. Juni 2009, 23:53 »
Owen vil alltid være hakkekylling nr 1, pga at han var kaptein, men aller mest pga at han hevet høy lønn, kosta mye og var mye skadd.
Han fortjener selvsagt pes for at han ikke klarte dra opp  laget da vi trengte det som mest sesongen som gikk, men utover det syns jeg det er mye usaklig.
For min del tror jeg ikke vi hadde vært der vi er nå hadde alle spillere hadd samme innstilling som Owen. Så får folk henge meg over den uttalelsen, men den står jeg inne for :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #214 på: 19. Juni 2009, 03:08 »
Det er jo ganske enkelt å peike ut Owen som en av dem som gav faen, fordi han hever høg lønn, kostet mye, mye skadet osv. Men han bestemte ikke prisen på seg selv når han kom, han gjør som dei fleste andre ville gjort tatt så høg lønn som er mulig å få og han kan ikke noe for at han har vert skadeutsatt.

Er absolutt ikke derfor jeg sa at jeg tror han ga mer eller mindre faen, men når man så på Owen de siste kampene, og når nedrykket var klart så det virkelig ikke ut som om han brydde seg.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #215 på: 19. Juni 2009, 09:50 »
Jeg synes Owen har virket mer og mer patetisk utover i Newcastle karrieren sin jeg.. Gleder meg til han drar!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 19. Juni 2009, 11:13 »
Et elendig kjøp rett og slett, men han har ihvertfall opptrådt proffesjonelt og gjort sitt beste. Ser likevel fram til å bli kvitt han fra lønningslista.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #217 på: 19. Juni 2009, 12:12 »
Vet ikke om det er riktig å si at Owen ga faen, men det var skuffende at han som kaptein og vår største stjerne ikke gikk mer foran og viste veg. Han var rett og slett tam og klarte ikke å bidra og det er jo skuffende.

Men selv om jeg er Owen kritiker, så tror jeg nok Owen tross alt er såpass profesjonell at det plager han at han var med på å spille klubben ned en divisjon. Det finnes andre spillere som jeg mistenker i langt større grad ga blanke f i hvordan det gikk. Men Owen har nok ikke dype følelser for Newcastle han heller, så tror nok han kommer rimelig fort over nedrykket så fort han får bra betalt i en annen klubb..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 19. Juni 2009, 13:49 »
Jeg tipper Owen ser på dette som en stor skamplett på hans CV, jeg...

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #219 på: 19. Juni 2009, 14:24 »
En ting er sikkert, Owen skulle aldri hatt kapteinsbindet, ikkje i nærheten av kapteinsemne. Trur nok han fekk det så han skulle akseptere ny kontrakt, men det bindet skulle vore tatt fra han for lengst.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #220 på: 19. Juni 2009, 14:25 »
Tror nok alle spillerene bryr seg om at det endte med nedrykk.   Fotballspillere er konkurransemennesker, og syns nok ikke det er noe morsomt å tape kamp etter kamp og rykke ned.   Er nok personlig nederlag for samtlige spillere.
Men at det nok er en del spillere som ikke bryr seg om at klubben Newcastle rykket ned, er jeg ikke i tvil om.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #221 på: 19. Juni 2009, 15:18 »
En ting er sikkert, Owen skulle aldri hatt kapteinsbindet, ikkje i nærheten av kapteinsemne. Trur nok han fekk det så han skulle akseptere ny kontrakt, men det bindet skulle vore tatt fra han for lengst.

Tror Owen først fikk kapteinsbindet som ett svar fra Keegan til dem som spekulerte i om forholdet mellom dem to ikke var bra etter det som kom fram i Owen's biografi.

Peter

• Gjest
« Svar #222 på: 19. Juni 2009, 18:16 »
ALLE spillere bryr seg om man rykker ned! Sett kjempe mange spillere som sitter/ligger og gråter. Akkurat det gjelder Newcastle også. De kan være noen oppblåste selvdiggere som aldri har ofret noen en tanke, men de bryr seg faktisk om man rykker ned. Det er jeg helt sikker på.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #223 på: 19. Juni 2009, 22:36 »
Jeg tror faktisk det er mange som gir seg alt for mye faen, jeg. Som rett og slett har kommet til Newcastle fordi de har fått lukrative kontrakter, og fått lov til å være konge ute på byen.

Peter

• Gjest
« Svar #224 på: 19. Juni 2009, 22:40 »
Jeg tror faktisk det er mange som gir seg alt for mye faen, jeg. Som rett og slett har kommet til Newcastle fordi de har fått lukrative kontrakter, og fått lov til å være konge ute på byen.

Jeg vet om veldig få som har kommet til denne klubben med ambisjoner om å spille bra og bli bedre.