20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sebastien Bassong  (Lest 60261 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sebastien Bassong
« Svar #165 på: 10. Juni 2009, 23:59 »
Dette er en anledning for Bassong å si at han vil vekk. Om alle tror han drar pga av rot på øverste hold, så trenger ingen å vite at alt han drømmer om er peng, trofeer og STORbyliv ::)

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 11. Juni 2009, 00:14 »
Kan vel ikke klandre ham. Hadde jeg vært 22 år og spilt på Boro og de hadde rykket ned hadde jeg sikkert ønsket meg bort jeg også :)

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #167 på: 11. Juni 2009, 00:17 »
Da sier jeg: FUCK OFF! Slike spillere vil vi ikke ha i klubben.

Enig :)
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 11. Juni 2009, 01:27 »
Vi har rykka ned, og vi må bare akseptere at det finnes spillere som har ambisjoner om å utvikle seg på et høyere nivå. Ser ikke noen problemer med at Bassong forsvinner, det er fullt forventet etter en god sesong i midtforsvaret vårt.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 11. Juni 2009, 08:56 »
Får vi 10 så sier jeg selg. Jeg liker faktisk ikke Bassong. Selv om han er konge i enkelte kamper driver han med den ekstreme holdinga si for å kompansere for sin vanvittige treighet.  Han har påført oss 2 røde kort i kamper som vi sannsynligvis ville ha hatt 3 poeng i hvis han ikke hadde bæsja på draget. I tillegg noen latterlige straffer.  Han må slutte med de triksene der, minner meg om Vidic og Terry som jeg synes er elendige midtstoppere som slipper unna med alt for mye drittspill fordi de spiller på 2 av topplagene i PL.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #170 på: 11. Juni 2009, 09:47 »
Får vi 10 så sier jeg selg. Jeg liker faktisk ikke Bassong. Selv om han er konge i enkelte kamper driver han med den ekstreme holdinga si for å kompansere for sin vanvittige treighet.  Han har påført oss 2 røde kort i kamper som vi sannsynligvis ville ha hatt 3 poeng i hvis han ikke hadde bæsja på draget. I tillegg noen latterlige straffer.  Han må slutte med de triksene der, minner meg om Vidic og Terry som jeg synes er elendige midtstoppere som slipper unna med alt for mye drittspill fordi de spiller på 2 av topplagene i PL.

Du snakker jo bare tull. Bassong er den raskeste av våre stoppere.
an sparker ikke Bobby Robson??

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #171 på: 11. Juni 2009, 10:01 »
Det sier vel heller mer om de andre stopperne vår. Bassongs styrker ligger først og fremst i duellstyrken og i å komme forran mann, altså å klare å lese spillet, IKKE farten.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 11. Juni 2009, 10:17 »
Colochini er faktisk raskere. Han har opptil flere ganger holdt tritt med spisser. Bassong har havna bakpå med en gang. Selv om Bassong har vært brukbar må det være lov å kritisere ham. Jeg har overhodet ikke noe til overs for spillere som bruker slike skitne triks.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #173 på: 11. Juni 2009, 10:47 »
Jeg er helt sikker på at Bassong er raskere enn Coloccini og ganske sikker på at han er raskere enn Taylor. Dere baserer det kun på de to rød kortene. Jeg sier ikke at han er rask, men han er langt fra de tregeste stopperne i PL.
an sparker ikke Bobby Robson??

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 11. Juni 2009, 11:12 »
Jeg er helt sikker på at Bassong er raskere enn Coloccini og ganske sikker på at han er raskere enn Taylor. Dere baserer det kun på de to rød kortene. Jeg sier ikke at han er rask, men han er langt fra de tregeste stopperne i PL.

Hvorfor tyr Bassong til holding hvis han er raskere enn Talyor og Colo? Holding vil som oftest være et resultat at mangel på fart. Tayls og Colo driver ikke med det tulle der og det tror jeg kommer i større grad av at de holder tritt med spissene. Og det er bassong som har blitt utvist som bakerste mann og ikke de andre.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 11. Juni 2009, 11:27 »
Jeg er enig med Abel. Jeg tror også Bassong er den raskeste av stopperne våre. Syntes han har vist at han er rask mange ganger. Dessverre så har han brukt armene for mye i mange situasjoner denne sesongen, men jeg ser på det heller som undøvendig og urutinert enn mangel på fart.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 11. Juni 2009, 12:08 »
Han er ihvertfall kjappere enn Colo, såpass føler jeg meg trygg på! Uten tvil vår beste stopper og spille anno 2009 er han uansett.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 11. Juni 2009, 15:20 »
Han er ihvertfall kjappere enn Colo, såpass føler jeg meg trygg på! Uten tvil vår beste stopper og spille anno 2009 er han uansett.

En "god" stopper  ironisk nok har kostet oss minst 6 poeng. Sier mer om forsvarsrekka til castle enn Bassongs dyktighet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 11. Juni 2009, 15:22 »
Vi hadde neppe vunnet de kampene uansett, men det er mange spillere i dagens Newcastle som har vært skyldig i langt flere poeng.
Dessuten kan vi likesågreit dra inn en håpløs midtbane med det samme!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #179 på: 11. Juni 2009, 15:42 »
Etter Jose Enrique er Bassong helt klart den raskeste forsvarspilleren vår. Han er raskere enn både Coloccini og Taylor.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.