20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sebastien Bassong  (Lest 60338 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

• Gjest
Sv: Sebastien Bassong
« Svar #90 på: 16. Mai 2009, 19:51 »
Ingen har troen på at vi skal klare oss? :)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 16. Mai 2009, 22:08 »
Ingen har troen på at vi skal klare oss? :)

Jo, tek vi poeng i siste kamp. Så trur eg det held. Men då har vi ikkje råd gi vekk mål.

Peter

• Gjest
« Svar #92 på: 16. Mai 2009, 22:31 »
Vi banker Villa!

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #93 på: 16. Mai 2009, 23:12 »
I tillegg har vi Coloccini som heller ikke er den stødigste der bak. Mannen har vel knapt vunnet en hodeduell denne sesongen, og har dårligere markeringsevne enn en struts med avsagde bein.

Colo og Taylor bak er jo en katastrofe i seg selv.. Carew kommer til å ha en "field day". Vi er 100% avhengig av at verken Colo eller Taylor driter seg ut, og med den markeringsevnen de to viser til stadighet ligger vi dårlig ann.

Det går så bra så. Taylor syns jeg har stått frem i det siste som DEN beste stoppern i Newcastle. Jeg gidder ikke å slenge en masse shit mot Bassong, for han har vært kung hele sesongen. Og jeg skjønner ikke de folka som kritiserer han nå. Nå kommer jeg ikke på noen gode argumenter videre på grunn av noen brune, men håper Tayls blir med oss ned! Vi kan bygge rundt han, Guthrie (Nye Rob Lee) og Andy Carrol (som forøvrig spilte godt etter han kom inn).

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 17. Mai 2009, 00:42 »
Bassong får ros når han fortjener det, og kritikk når han fortjener det.

I dag dreit både Bassong og Taylor seg ut på målet. Bassong lot Nevland få løpe mens han sto med hånden i været å ropte på offside. Taylor var altfor treig til å komme seg ut, å kostet oss et mål. Elendig stopper spill kostet oss poeng, som så mange ganger tidligere.

Peter

• Gjest
« Svar #95 på: 17. Mai 2009, 10:21 »

I dag dreit både Bassong og Taylor seg ut på målet. Bassong lot Nevland få løpe mens han sto med hånden i været å ropte på offside. Taylor var altfor treig til å komme seg ut, å kostet oss et mål. Elendig stopper spill kostet oss poeng, som så mange ganger tidligere.

Jepp.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 17. Mai 2009, 10:52 »

Korrekt. Dette har skjedd i nesten kvar kamp heile sesongen. Kan ikkje hugsa sist vi ikkje gjorde ein feil der bak og ga vekk mål. Slik sett fortena vi å liggja der vi ligg.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #97 på: 17. Mai 2009, 12:40 »
Vi fortjener ikke å ligge der vi ligger, verken spillerne, manageren eller fansen. Men styret(Mike Ashley) i klubben, fortjener så hardt å rykke ned.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Peter

• Gjest
« Svar #98 på: 17. Mai 2009, 14:38 »
Vi fortjener ikke å ligge der vi ligger, verken spillerne, manageren eller fansen. Men styret(Mike Ashley) i klubben, fortjener så hardt å rykke ned.

Så enig, så enig. Mike Cashley kan dra til Helvete.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 17. Mai 2009, 15:58 »

Spelarane? Fansen er vel einaste uskuldige part...Og Shearer som sjølvsagt ingen forventa skulle redda oss slik utan vidare på kun 8 kampar.
Newcastle-stallen har vore råten i lang lang tid, sidan Sir Bobby fekk sparken. Sjølvsagt skal mest skuld leggjast på eigar og styre, men så vidare på dei uduglege managerane vi har hatt og spelarane vi har og har hatt.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #100 på: 20. Mai 2009, 14:40 »
Tror dere vi har sett Bassong i Newcastle drakt for siste gang?
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 20. Mai 2009, 14:43 »
Tror dere vi har sett Bassong i Newcastle drakt for siste gang?

Tror det kommer veldig an på hvordan vi gjør det mot Villa. Tviller på at han orker å bli med ned i CCC.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 20. Mai 2009, 16:31 »
Nå må vi heller ikke glemme at det er hos oss Bassong virkelig har fått vist seg frem. Da vi hentet han inn på prøvespill forrige sommer skulle han egentlig spille på nivå to i Frankrike. Jeg ser ikke bort fra at han kan komme til å være med oss ned...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 20. Mai 2009, 17:08 »
Bassong kommer ikke til å gjøre denne klubben noen tjenester utover det vanlige, og kommer garantert til å signere for Arsenal eller et annet lag straks vi er et CCC-lag! Det føler jeg meg ganske sikker på!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 20. Mai 2009, 18:18 »
Han kjem nok ikkje til å gje oss noko anna enn litt ekstra cash i klubbkassa evt lomma til Mike. Har nok spelt sin siste kamp for oss desverre.