20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sebastien Bassong  (Lest 60405 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sebastien Bassong
« Svar #60 på: 09. Mars 2009, 00:14 »
Jada, det skal vi vel la være. Men han ville jo ikke på liv og død vekk da, som Zog og Given.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #61 på: 09. Mars 2009, 23:23 »
http://www.newcastle.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=146669

Håper han blir i Newcastle. Vi kan bygge et lag rundt han.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 10. Mars 2009, 09:14 »
Ikkje at eg trur det, men får håpa han ikkje verte ein ny Zog når det gjeld å lytta til agenten sin...

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #63 på: 10. Mars 2009, 19:16 »
Tror vi mister Bassong i sommer. Dersom Arsenal kommer på banen, forsvinner han nok..
Jeg tror vi har en ny N'Zogbia her, og tror vi kan få et helvete med syting og klaging framover. Håper ikke det skjer, men det skulle ikke forundre meg. Franskmenn er vel kjent for å syte litt, så får vi se.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 10. Mars 2009, 19:37 »
Trenger ikke være en ny N'Zogbia selv om han sier at Arsenal er en klubb han er interessert i. Vi vet da at alle våre spillere egentlig heller vil spille for en klubb som Arsenal.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 10. Mars 2009, 20:42 »
Å hallo.
En ny N'Zogbia nå plutselig.
Hva med å lese hva gutten sier om Arsenal-ryktene?

Han snakker jo bare om Newcastle, med ett unntak hvor han sier at han ville lyve hvis han ikke sa at Arsenal var interessant, men han kan ikke tenke på det nå. Det får bli senere. Mye senere. Han venter på et nytt og bedre tilbud fra Newcastle. Han vil spille for Newcastle.

Les artikkelen om temaet i The Chronicle, og les guttens uttalelser om Arsenal der. Han vrir alt Arsenal-snakk om til Newcastle-snakk. En rutinert unggutt dette.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #66 på: 10. Mars 2009, 21:01 »
Blir teit og sammenligne N`Zogbia med Bassong. Bassong er mye mer ordentlig, men jeg tror også han forsvinner til sommeren.
Han er for god til og bli en i klubb som gjør det dårligere og dårligere for hver sesong.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 10. Mars 2009, 21:06 »
Bassong forsvinner selvfølgelig om vi rykker ned. Men jeg håper at vi snarest får fingern ut av den åletrange ræva vår, og signerer langtidskontrakt med lønn i toppsjiktet til Bassong. Han er verdt hver jævla penny. Det kommer selvfølgelig aldri til å skje, for eierne våre er jo så forbanna forsiktige at alt forsvinner før vi rekker å tenke oss om.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #68 på: 10. Mars 2009, 21:12 »
Sannsynligheten for at han drar dersom vi holder oss er ikke liten tror jeg. Om Arsenal tilbyr han fast førstelagspill, så er vel sjansen for at han drar stor. De fleste vil spille for en klubb som Arsenal, spesielt franskmenn som Bassong. Wenger kan gjøre han til en bedre fotballspiller enn Joe Kinnear, og det vet Bassong selv.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #69 på: 10. Mars 2009, 22:53 »
Sammenligner han ikke med N'Zogbia! Jeg sier bare at vi KAN få en slik situasjon i framtiden.
Jeg er redd Bassong forsvinner i sommer, noe som hadde vært jævlig synd. Bassong er en spiller som hadde vært perfekt å bygge laget rundt, men som sagt, så er jeg redd han forsvinner iløpet av sommeren.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 11. Mars 2009, 08:35 »
Vi kan matche Arse på lønn. Tror Bassong blir så lenge vi holder oss og om han får lovnader om at han blir klippen forsvaret skal bygges rundt de kommende sesongene. Tror det vil gjøre Bassong godt også: I castle er han panserfast, tror ikke det skjer i Arse. Mao får han trygghet til å utvikle seg videre.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #71 på: 11. Mars 2009, 14:50 »
He said: "My agent told me about Arsenal's interest and it would be a lie if I said they are not a club I'm interested in."

kun det tok skysports med fra sin artikkel om Bassong, får å stille newcastle i dårlig lys.. -.-

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 11. Mars 2009, 15:18 »
Det flotte er at han vil koste minst £10 mill pund. Castle vil da håve inn minst £9 mill, minimum. Cash som kan brukes til å hente flere talenter. Men jeg vil selvsagt ikke at han skal bli solgt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 11. Mars 2009, 15:20 »
Det driter jeg egentlig i, for da har vi bevist at vi er en "selling-club" som bare modner talentene på vei mot bedre jaktmarkeder. Det er ikke hva jeg ønsker for denne klubben.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 11. Mars 2009, 15:27 »
Det overasker meg egentlig hvis Arsneal kjøper Bassong for så mye som £10m. Hvis vi ser på hvilke spillere de har betalt så mye penger for så er det spillere som har bevist mer enn hva Bassong har gjort. Bassong har all del vært strålende denne sesongen, men dette er bare en sesong og tror han må vise mer over litt lenge tid for at Wenger skal betale så mye.