20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sebastien Bassong  (Lest 60459 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sebastien Bassong
« Svar #30 på: 24. Feb. 2009, 11:44 »
Ville kanskje tro at det i alle fall var Wise som fikk augene opp til Jonas. Xisco og Nacho kjøpene tror eg har blitt dei som blei veldig synlig at var Wise sine kjøp, siden dei blei utslagsgivende for KK sin avgang. Coloccini og kan man jo nevne, selv om han er en spiller som sikkert KK hadde hørt om før  :)

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #31 på: 24. Feb. 2009, 13:06 »
Jeg må bare si at jeg sykt, sykt, sykt imponert over det Bassong har gjort i forsvaret til Newcastle i år. Han er en utrolig bra spiller, med fart, styrke, hodespill og taktiske kunnskaper. Jeg tipper vi skal få det veldig vanskelig med å beholde han til neste år, i alle fall om han fortsetter som han har gjort tidligere i år.

Etter min mening, har han vært den klart beste spilleren av alle i hele år, jonas er vel den eneste som er i nærheten.

Det sier litt når de legger til en karakter på skalaen når de matchpoeng på Newcastle fans sine svenske sider. Skatboet har gitt han 11 av 10 for forrige kamp, og jeg må si at jeg synes det var fryktelig fortjent. Klart den beste i forrige kamp.

Håper for guds skyld at vi kan klare å beholde han og bygge forsvaret rundt i årene som kommer :)
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 24. Feb. 2009, 13:11 »
Guthrie var KKK sitt verk.
Bassong fikk jo King Kev lov til å bedømme selv, og det var jo også slik det skulle vurdert - ikke som det ble med Nachosen og Xisco, samt Milner.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 24. Feb. 2009, 13:30 »
Trodde det var Keegan som henta Guthrie og Jonas jeg, og at Bassong bare var på prøvespill eller noe.
Surrer vel jeg da, men trodde Wise kun henta Xisco og Nacho.

Tvilar sterkt på at Keegan fann Jonas og Bassong frå start av, for så å vera med i heile prosessen fram til dei var Newcastle-spelarar.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 24. Feb. 2009, 17:54 »
Bassong fikk jo King Kev lov til å bedømme selv, og det var jo også slik det skulle vurdert - ikke som det ble med Nachosen og Xisco, samt Milner.
Begynner du også med den forkortelsen nå. Er det virkelig bare jeg som forbinder KKK med noe helt, helt, helt annet enn King Kevin Keegan?

Det var vel Jimenez som fant Jonas og Bassong, anbefalte dem til Wise, som igjen anbefalte dem til Keegan.

Xisco og Nacho var vel de eneste som ble tredd over hodet på Keegan, såvidt jeg har skjønt. Jeg tror ikke Jonas hadde blitt kjøpt om Keegan hadde sagt "nei, han vil jeg ikke ha". Og Bassong hadde heller ikke fått kontrakt om han ikke hadde overbevist så til de grader mens han var på prøvespill. I hvertfall ikke om Keegan hadde hatt noen bedre alternativer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #35 på: 24. Feb. 2009, 19:31 »
Jimenez faktisk. Det visste jeg ikke.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 24. Feb. 2009, 23:09 »
Begynner du også med den forkortelsen nå. Er det virkelig bare jeg som forbinder KKK med noe helt, helt, helt annet enn King Kevin Keegan?

Det var vel Jimenez som fant Jonas og Bassong, anbefalte dem til Wise, som igjen anbefalte dem til Keegan.

Xisco og Nacho var vel de eneste som ble tredd over hodet på Keegan, såvidt jeg har skjønt. Jeg tror ikke Jonas hadde blitt kjøpt om Keegan hadde sagt "nei, han vil jeg ikke ha". Og Bassong hadde heller ikke fått kontrakt om han ikke hadde overbevist så til de grader mens han var på prøvespill. I hvertfall ikke om Keegan hadde hatt noen bedre alternativer.

Jimenez og Vetere er vel de som har kontaktene i Spania ihvertfall.
Men helt enig i det du sier Jokke. Det er slik det burde fungert hele veien.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 06. Mars 2009, 13:08 »
http://www.nufcblog.com/2009/03/06/kevin-keegan-responsible-for-bassong-signing/

Var forresten Keegan som fant Bassong via en agentkontakt, ikke Wise the dwarf.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 06. Mars 2009, 15:05 »
Det er greit å ha et navn. Kevin Keegan hadde da et nettverk han også. Og et langt større enn Joe Kinnear sådan.
Å ha gode venner kan være kjekt iblant det.

Jeg får sikkert kjeft for å si det, men jeg er veldig glad for at det var Bassongs agent som ringte Keegan direkte, og at dette ikke gikk via Wise.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #39 på: 06. Mars 2009, 16:13 »
Herregud som jeg savner Kevin Keegan..
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 06. Mars 2009, 16:47 »
Er straffbart å si sånt! ;)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 06. Mars 2009, 18:31 »
http://www.nufcblog.com/2009/03/06/kevin-keegan-responsible-for-bassong-signing/

Var forresten Keegan som fant Bassong via en agentkontakt, ikke Wise the dwarf.
I følge Llambias var vel Bassong en Wise-signering. Og det tror jeg også stemmer. Keegan sa jo også at han måtte se han i trening før han tok en avgjørelse, noe som vel ikke hadde vært tilfelle hvis Keegan hadde sett han live flere ganger tidligere.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #42 på: 06. Mars 2009, 19:21 »
Llambias har visst seg å vere ein stor løgner, så det trur eg ikkje på!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 06. Mars 2009, 20:13 »
Ser  ikke hvorfor Bassong skulle finne på dette sånn helt uten videre, jeg ihvertfall! Keegan var jo bare smart som ville ta gutten i nærmere øyesyn!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 06. Mars 2009, 23:29 »
når Llambias seie det var Wise så må det jo vere korrekt. [110% ironi]
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]