20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Multi Media Sports Cup: 1/8: Hertha Berlin - Newcastle [20.00]  (Lest 14190 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Første kamp på Mallorca. Liten eller ingen informasjon om skader osv. enda. Keegan har uttalt at Gutierrez får sjansen i denne matchen.

Sannsynlig lagoppstilling:

---------------------Given---------------------

Beye--------Taylor-------Cacapa------Enrique

Gutierrez-------Butt------Guthrie------N'Zogbia

----------------Smith-------Ameobi-------------

Bassong starter muligens på stopperplass vedsiden av Taylor hvis han får kontrakt.

Kampen vises på Setanta Sport 1. Livesport247.com viser også kampen.
« Siste redigering: 01. Aug. 2008, 17:08 av danield »

Sondre

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
--------Given-----------
Beye-Taylor-Faye-Enrique
Milner-Guthrie-N'Zogbia-Gutierrez
Amøben-Shite

1-2
Milner / Gutierrez

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Får håpe Smith gjør noen mål i denne turneringen og får tilbake noe av selvtilitten når PL starter opp igjen. Ingen som trenger mål mer enn den gutten.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Smith og mål har eg ikkje trua på!  ;D
Men skal seiast at vi har i dei nemnte lagoppstillingane her to meget gode crossera som vinga, så det skal komme nok av innlegg i alle fall vil eg tru!

Kortid Michael Owen og Viduka er tilbake? Treng dei sårt!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Har ikke den store troen jeg heller. Det lukter ikke akkurat mål av det han foretar seg på banen. Men hadde vært vikitg for han tror jeg...

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Så vidt jeg forsto har KK gitt beskjed om at Gutierez ikke får spille denne turneringen. At dette var noe mallorca og Newcastle var enig om grunnet "tvisten" om overgangen. har jeg missforstått?:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Så vidt jeg forsto har KK gitt beskjed om at Gutierez ikke får spille denne turneringen. At dette var noe mallorca og Newcastle var enig om grunnet "tvisten" om overgangen. har jeg missforstått?:)

Slik eg forstår det så spelar Jonas mot Hertha Berlin, men ikkje mot Mallorca!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Gutierrez spiller antakeligvis mot Berlin ja, men King Kev vil ikke la han spille mot gammelklubben så kort tid etter overgangen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
okei 8) takker for infoen
Han kom, ble mett og dett var dett....

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Da håper jeg faktisk Gutierrez starter på topp. Og heller flyttes ned etterhvert. Eller så kan vi starte med Carroll. Men Smith - Ameobi? Nei, nei, nei, nei....
Hadde vært moro å latt Zamblera få en del minutter. Med mindre han er på landslagsoppdrag da. Da blir det litt vanskligere. :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Filla

• Supersub
    • Vis profil
Endelig får vi se hvordan vi ligger ann...tror ikke på en storseier i og med at vi har trent veldig hardt den siste tiden, men har trua på en 2-1 seier med  Guthrie og Ameobi som målskorere..
Blir veldig spennende å se hvordan Gutierrez og Bassong gjör det.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
Da håper jeg faktisk Gutierrez starter på topp. Og heller flyttes ned etterhvert. Eller så kan vi starte med Carroll. Men Smith - Ameobi? Nei, nei, nei, nei....
Hadde vært moro å latt Zamblera få en del minutter. Med mindre han er på landslagsoppdrag da. Da blir det litt vanskligere. :P

Zamblera har vell nettop kommet tilbake fra landslag samling. Så tviler på han spiller.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Æsj, Owen ikke med altså..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Men Martins er med! Overraskende fort, spør du meg!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Litt komaspørsmål, men hva er det Owen sliter med, igjen?