20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Multi Media Sports Cup: 1/8: Hertha Berlin - Newcastle [20.00]  (Lest 14192 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Litt komaspørsmål, men hva er det Owen sliter med, igjen?
Kusma tror jeg det var...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Deilig å se at Oba er på beina igjen!! Ville vært dumt å dra til Mallorca uten våre fire beste spisser(Martins, Owen, Viduka, Carroll). Nå har vi ihvertfall en av de med oss, for det er ikke noe særlig å dra Smith/Ameobi opp av hatten når vi skal møte gode lag.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Hvorfor er ikke Carroll med?
Ser at Gutierrez er satt opp sammen med spissene også. Ikke at det nødvendigvis har så mye å si da..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
På bildene som nufc.co.uk har lagt ut er Frank Wiafe Danquah med...Men han står jo ikke i troppen!

Edit: Ser nå at den troppen jeg postet er noe Lee Ryder skrev i sin blogg. Er derfor ikke 100% sikkert at den stemmer.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Dette er den offisielle troppen:

Shay Given, Steve Harper, Tim Krul, Fraser Forster, Jose Enrique, Claudio Cacapa, Danny Guthrie, Oba Martins, Damien Duff, Charles N'Zogbia, James Milner, Alan Smith, Jonas Gutierrez, Geremi, Habib Beye, Nicky Butt, Shola Ameobi, Steven Taylor, David Edgar, Ben Tozer, Sebastien Bassong, Frank Wiafe Danquah, Ryan Donaldson, Mark Doninger, Jonny Godsmark

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
1. Det var Martins sin bror som fikk Oba til å komme tilbake til fotballen så tidlig, fordi broren mente det var det moren hadde villet han skulle gjøre... Håper mer at han får noen mål en Smith...

2. Og btw... på nufcWorld -> The manager, sier KK at han skal få spille mot Hertha fra start, men han sa ingenting om mallorca... Like etter kom intervjuet med Jonas der reporteren hintet til spill mot gamle lagkamerater, og jonas virket interresert og det kunne se ut som om han ikke hadde fått noe beskjed ang. dette fra KK... noen andre som har sett det samme?

3. Når er Prediction League up and running?   ;D ;D ;D

Filla

• Supersub
    • Vis profil
Jeg håper på dette laget:

Given

Beye                    Taylor                       Bassong             Enrique

Guthrie

Gutierrez                               N`Zogbia                                Duff

Martins                                 Ameobi

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Jeg håper på dette laget:

Given

Beye                    Taylor                       Bassong             Enrique

Guthrie

Gutierrez                               N`Zogbia                                Duff

Martins                                 Ameobi

Greit lag det der, men skal jeg velge mellom 2 onder, så foretrekker jeg Smith framfor Ameobi! 
Udugelige Smith har bare irritert meg i ett år, mens ende mere udugelige Ameobi har irritert meg i noe som virker som en evighet!
sunt pueri pueri puerilia tractant

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle stiller sannsynligvis uten både Shay Given og Steve Harper til kampen mot Hertha i morgen kveld. Tipper det betyr at Krul og Forster spiller hver sin omgang.

Ellers håper jeg vi stiller slik:

Krul/Forster
Beye - Taylor - Bassong - Enrique
Jonas - Guthrie - Zog - Milner
Smith - Martins
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Håp om at det dukker opp en stream til kampen?
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Det vil dukke opp noe her etter kl 15 i morgen: http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=15755&part=sports
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Fra NO:

Martins is not being considered for selection for the next two games due to a knee injury, he has been taken across to train, he had a pain killing injection on Wednesday and is unable to play for 7days.

Souce; Todays journal

He is going for Shola and Smith up front again. There is also a doubt whether Jonas registration will be sorted in time for him to play.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Synst det er rart at ikkje Jonas er klar. Livesport247 vise kampen :)

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=15755&part=sports

Linkene er oppe. Virker som om det er ganske gode muligheter for å få sett kampen. Blir litt morro å se hvordan det går.

Edit: Begynner ikke kampen kl. 20, og ikke klokken 21 som det står her?
« Siste redigering: 01. Aug. 2008, 15:15 av Ashlum »
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Nå har i alle fall Jonas fåt tilletelse til å spille. Kjekt med en skikkelig kamp igjen  :D