20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Eg kan godt tenke meg(ein liten drøm men:P) at Newcastle laget ser sånn ut om 5 år............................Given...Ramage...Huntington...Taylor...Clichy...Milner......Jenas......Parker...N`Zogbia.................Walton..........ToniEit ungt engelsk lag, Given vil vere 34år og på benken håpar eg Kasper Schmeichel(skriveleif? ) sitter... I tilegg på benken ville du ha funne spelar som Gate, Boumsong(er med i 11-aren måtte berre imponere med den unge troppen min), Faye, Guy og ForsellKjøpt:Gael Clichy får ArsenalScott Parker frå ChelseaMikael Forsell frå ChelseaLuca Toni frå PalmeroKasper Schmeichel frå Man.CityMe har iverdtfall mange spennande spelar i laget vårt
Som "ekspert" på unguttane til Newcastle vil eg tippe korleis laget vår vil sjå ut om ein 5+++ år...Keeper: Tim KrulGrunn:Given og Harper nærmar seg med storm skrit ein alder der fotballsko bør helst leggast på hylla. Så sant ikkje Newcastle handlar inn eit stortalent i 21-23 års alderen dei neste 2-3 sesongane vil nok Krul bli vår neste keeper. Eg ser Krul som ein perfekt keeper, han har høgden og han har spelt veldig godt for U18 så langt i sesongen. Til og med VM for gutten Eg vil nesten seie det er 95% sikkert at om 5-7år står det Krul med nr1 på ryggen på keeper drakta til Newcastle.Høgreback: Glen JohnsenGrunn:Det er berre snakk om spørsmål om tid før denne gutten endar opp i Newcastle. Han vil neppe bli lenge i Chelsea med så lite speletid nårr andre klubbar ønskar han. Ingen store klubbar har heve seg inni kampen om han enndå, dermed bør Newcastle få ein enkel jobb å lokke han til St.James Park med 52.000 ville folk på tribunen som synger navnet ditt for full hals! Midtstoppar: Paul HuntingtonGrunn: Ein av 3 store Newcastle talent under 18 år. Eit sinnsjukt talent for å sei det sånn. Har spelt seg "ut" av U18 laget og inn som fast på reservelaget, der han til og med har scora mål Har nettopp skreve under kontrakt med Umbro, er ikkje mange andre talent i verden som har det så fint som Huntington og Adu Adu har lenge hatt avtale med Nike, og det sidan han var 11år... Midtstoppar: Steven TaylorGrunn: Kanon god, ingen ting som bør stå i vegen for han blir ein av dei største profilane i Newcastle.Venstreback: Wayne BridgeGrunn: Nok ein Chelsea spelar som det er kun snakk om tid før han endar opp i Newcastle.Høgreving: James MilnerGrunn: Sinnsjuk god i Aston Villa, vil komme heim som ein mann. Vil bli god for oss i mange år framover!Sentral.Midtbane: Joe ColeGrunn: Cole, vil før eller seinare bli lei av Chelsea, og flytte til storlaget i Nord-England Kjem til å bli ein viktig mann i framtidens Newcastle lag.Sentral.Midtbane: Nicky DeverdicsGrunn: Ein gutt eg er veldig usikker på. Er Newcastle fødd, og er veldig målbevisst på å få debutera på St.James Park i Newcastle drakt som senior spelar. Har gjordt det veldig godt på reservelaget, men kan han gå heile vegen? Men eg trur nok at Scott Parker forsatt har denne rollen om 5 år, for Parker er kun 24 år...Venstreving: Charles N`ZogbiaGrunn: Han smelta hjerte mitt i mot W.B.A ifjor. Det var sjukt..... Vakker spel, og har visst til no i sesongen han er god nok for å spele blandt dei beste Spiss: Marc WaltonGrunn: No vart du sjokka ja :O Hihi. Nye Shearer? Han ligger veldig godt ann til det. Eg trur og håpar han blir den ny nr9. Walton er rett og slett den sjukaste spissen me har på U18/reservelaget. Er knall god!Spiss: Lukas PodolskiGrunn: Her tar eg ein rå sjangs at me har henta Podolski rundt 2007. Hans kontrakt går som kjent ut då, dermed trur og håpar eg han endar opp i Newcastle.Benken:Keeper: Her vil det nok bli kjøpt ein ny ein.Forsvar: David Edgar, Peter Ramage, Kris GateMidtbana: Scott Parker, Daryl Smylie, Alan O`BrienAngrep: Michael Chopra (har litt problem med å sjå fleire som kan gå steget av dei som er på U18 og reservelaget).Men det er fleire navn som kan nevnast. Men da blir eg nok sitjande å skrive.Håpar dette gir eit lite innblikk at det gror godt i Newcastle
Hvor er Owen og Boumsong?