Viss du ser på dagens Newcastle lag er det få som er fødd i Newcastle. Det er kun Ramage og Shearer som er på a-laget.(du kan delvis rekne med Ameobi og Taylor sidan dei har bud i Newcastle ei stund av ungdomen sin).
Eg seier ikkje at me skal ha eit lag berre med lokale spelarer, men med tanke på dei krava som kjem frå UEFA snart og litt med at local boys blør meir for drakta enn spelar som blir henta frå utlandet. Men eg har nevnt nokon som ikkje er heilt local boys under og da

Eg håpar Souness vil gi følgande unguttar fleire sjangsar på a-laget:
»
Marc Walton[/list]

[/list][/list]
»Aktuell:Fleire local boys på a-laget
»Litt info om Walton: Har scora enorm med mål for dei alderbestem laga til Newcastle, var denne sesongen for "god" for U18 laget, og vart flytta opp til reservelaget. Der han tok over plassen på topp til spelar som Shola Ameobi og anna stallrusk. Walton er også nå fast på U18 laget til England. Håpet er at Walton vil inn for Shearer på lang sikt. Me treng ein LOKAL NR 9

[/list]
»
Paul Huntington[/list]

[/list][/list]
»Litt info om Huntington: Dette er nok ein veldig ukjent mann for dei fleste, men dog det største talentet på U18 laget ved sidan av Marc Walton.
Huntington spelar fast på Englands u18-lag! Og dei har kun tapt 2 kampar med han på laget. Navn for framtiden utan tvil.
Er ein sterk stoppar som er kaptein på U18 landslaget til England. Ser virkleg ut som newcastle har utvikla ein stor stoppar her.[/list]
»
Peter Ramage[/list]

[/list][/list]
»Litt info om Ramage: Ramage er ein lovande forsvar spelar som har gått gradene i Newcastle og er no innom a-laget med ein fot. Spelte veldig godt mot Manchester United. Gode ferdighetar i lufta og har fart. Ramage har kaptein bindet på reservelaget.[/list]
»
Kris Gate[/list]

[/list][/list]
»Litt info om Gate: Ein ung talentfull back., som likar å ta off løp framover på bana. Ein spelar Newcastle kunne ha trengt på a-laget no. Eg vil seie at Gate er mykje lik Miguel i spelestillen. Gate har god fart(utholdenhet), og leser spelet godt. Gate var på benken mot Arsenal i år. Så han bankar på døra til A-laget.[/list]
»
Lewis Guy[/list]

[/list][/list]
»Litt info om Guy: Han er nok forsatt Newcastle spelar, og ikkje solgt vekk som newutd.com meldte før i vinter(litt min feil og). Han har berre vore på prøve i Darlington(viss eg hugsar ikkje heilt feil).
Ein talent full spiss som har scora ein del mål for reservelaget vårt. Han har spelt på Englands u19 landslag der han scora 2 mål i kampen mot Andorra. Guy er ein hovudsterk spelar men også god på bakken. Viss han forsett med den utviklinga han har hatt no, er det ikkje mange sesongane før han er å finne på a-laget. Har vore innpå i UEFA cupen som innbyttar denne sesongen. [/list]
Eg kunne ha nevnt mange fleire, men det er fleire med liten lokal ankring: t.d som Chopra og Taylor.