20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tribuneanbefaling?  (Lest 4780 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Shberg

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Tribuneanbefaling?
« på: 22. Juli 2008, 00:40 »
Vi er to stykker som har stor lidenskap for Engelsk fotball som sikkert alle dere å har.
Har alltid ønsket og besøke st. james park og i år skal det skje, derfor lurer jeg på hvilken av tribune sektorene er best for meg og velge med min 15 år gamle sønn?
et spm til, har lest at st. james nesten alltid er full, er det sant eller bare skryt?

takk for hjelpen, gleder meg til kamp!
« Siste redigering: 23. Juli 2008, 01:03 av Nordin »

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: Tribuneanbefaling?
« Svar #1 på: 22. Juli 2008, 01:47 »
St. James' er nok desverre utsolgt stort sett hele tiden, men om du har tenkt å reise på en "pakketur" gjennom et reiseselskap ordner det seg nok skal du se. De har (som sagt) pakke der man også får med kampbilett. Om du ønsker å reise "på egenhånd" kan du eventuelt ringe til hotellet dere skal bo på og høre med dem om dem har mulighet til å hjelpe dere med billetter.

Tror ikke du skal være så veldig kresen med hvor på stadion dere får plass, ettersom biletter ikke alltid er like lett å få tak i. Men trøkket merker dere uansett hvor dere sitter, det skal jeg love dere!

Til slutt kan jeg også anbefalle deg å høre med en forumbruker som heter "Radar". Han tror jeg er veldig behjelpelig med slikt!

God tur og kos dere.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #2 på: 22. Juli 2008, 12:01 »
Har aldri hatt problemer med å få plass på St James Park. Derimot vanskeligheter med både Arsenal , Chelsea og Liverpool.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 22. Juli 2008, 17:45 »
Det er nok så godt som alltid fullt på SJP gjennom sesongen men klubben er forpliktet til å legge ut 3000-3500 billetter på General Sale til hver kamp. Desverre er disse billettene gjerne på Level 7 som (jeg synes) har god oversikt men jeg får ikke den samme opplevelsen av spillet som å sitte lengre ned. Jeg kan anbefale å sitte i noen av "Barene" på det som kalles Milbourne Stand. Bilettene er noe dyrere men opplevelsen er mange hakk bedre dersom dere skal over bare én gan i løpet av sesongen. Bar 1892 og Platinum Club er mine favoritter.

Pakketur : Anbefales ikke. Jeg kan gjerne fixe hotell og om dere bruker forumet her under "reiser" så finner dere mange gode hotelltips. Dersom dere ikke blir klokere så kan jeg hjelpe med hotell.

Når det gjelder billetter i denne sesongen så har jeg 2 eller 4 billetter til hver kamp som gir bekreftet garantert plass opp til 4 uker i forkant. Jeg kan enten nås gjennom internmail her eller på ole(a)gunnberg.net

PS! Jeg tar ingenting ekstra for billettene i forhold til utsalgspris men evt noe ekstra mottas med takk og er 100% frivillig.

Shberg

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #4 på: 23. Juli 2008, 00:10 »
mulig du anser dette som et dumt spørsmål, men man lærer ikke no hvis ikke man spør.
disse barene du snakker om, hvordan er det med ingang fo en 15 åring der, vil det by på noen problemer?
letteste vei fra vestfold, vil det være fly til london og så fly til newcastle?

takk ;D

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #5 på: 23. Juli 2008, 01:03 »
Jeg var på en slik "bar" da jeg var ca. 15 med min far, og jeg kom fint inn. Det var riktignok ikke noen av de som Radar nevner, men kommer dessverre ikke på hva navnet var. Uansett var jo dette VIP billetter, så det er mulig det var derfor jeg kom inn.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 23. Juli 2008, 08:09 »
Det er nok så godt som alltid fullt på SJP gjennom sesongen men klubben er forpliktet til å legge ut 3000-3500 billetter på General Sale til hver kamp. Desverre er disse billettene gjerne på Level 7 som (jeg synes) har god oversikt men jeg får ikke den samme opplevelsen av spillet som å sitte lengre ned. Jeg kan anbefale å sitte i noen av "Barene" på det som kalles Milbourne Stand. Bilettene er noe dyrere men opplevelsen er mange hakk bedre dersom dere skal over bare én gan i løpet av sesongen. Bar 1892 og Platinum Club er mine favoritter.

Pakketur : Anbefales ikke. Jeg kan gjerne fixe hotell og om dere bruker forumet her under "reiser" så finner dere mange gode hotelltips. Dersom dere ikke blir klokere så kan jeg hjelpe med hotell.

Når det gjelder billetter i denne sesongen så har jeg 2 eller 4 billetter til hver kamp som gir bekreftet garantert plass opp til 4 uker i forkant. Jeg kan enten nås gjennom internmail her eller på ole(a)gunnberg.net

PS! Jeg tar ingenting ekstra for billettene i forhold til utsalgspris men evt noe ekstra mottas med takk og er 100% frivillig.

Har aldri hatt noe problemer med pakketur, riktignok dyrere, men greit for dem som vil ha de pakket og klart  ;)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 23. Juli 2008, 21:28 »
Har ikke hørt om noe problemer med aldersgrenser i noen av barene. Mener å ha sett yngre klientell der i sesongen som gikk. I barene kan man også "risikere" å treffe på VIP-personell som ikke sitter i boksene. "Av og til hender det at legender og kjendiser menger seg med de dødelige i barene på SJP" (Nytt Newcastleordtak)

Det med pakketurer er absolutt greit, men det som gjør at jeg ikke anbefaler pakketur til Newcastle er :

1. Billetter til SJP er ikke vanskelig å få tak i (I motsetning til kamper hos Arsenal, Man U, Liverpool og Chelsea)
2. Pakketurer sier bare "Billett med hjemmefansen" som gjør at du ikke kan velge hvor du vil sitte
3. Billett+hotell som pakketur er gjerne 1500-2000 kroner dyrere enn om du får tak i billett selv og bestiller det samme hotellet selv på nettet. Bruk disse ekstra pengene på et litt bedre hotell, litt bedre billetter eller litt mer på supporterutstyr. Evt spar pengene.

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #8 på: 25. Juli 2008, 23:01 »
Når det gjelder aldersgrenser, så er ikke det noe problem i det hele tatt, i hvert fall ikke etter egen erfaring. Har sittet på Bar 1892, Platinum Club to ganger og Black & White Room uten at det har skjedd noe som helst, og jeg er fortsatt bare 17 år. Jeg var vel 14 eller 15 første gang jeg var der, hvis jeg husker rett. Sånn btw har disse plassene vært bra, selv om det ikke er der den beste stemningen er. Gjerne noen som syter litt og er litt misfornøyde med spillerne der (som jeg har opplevd). Bar 1892 er dog ganske nært Gallowgate End, så da kan du høre bra derfra i hvert fall. Dessuten har det kommet ny seksjon (hjørnet av L7) for de som liker å synge, så det kan jo være greit å sitte nær denne hvis dere tenker stemning fremfor utsikt.
Norwegian blood, Geordie heart

Butch

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #9 på: 23. Sep. 2008, 13:41 »
Hei. Vi er to gutter på 18 år som skal over og se Newcastle-City, og bestiller billetter gjennom klubbens hjemmeside. Men vi lurer på en ting: Hvor er det best stemning på stadion? Hvor ser man best? Hva anbefaler dere, Magpies?

Butch

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #10 på: 23. Sep. 2008, 14:08 »
Det vi er mest opptatt av er stemningen.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 23. Sep. 2008, 14:22 »
Anbefaler nedre delen av Milburn Stand eller nedre del av Sir John Hall stand(Leazes End)..Sportsbaren på Sir John Hall er et godt valg.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #12 på: 01. Okt. 2010, 13:08 »
Vurdere å dra over på Liverpool kampen i Desember. Hvor er det best trøkk nå for tiden ?
Trenger å oppleve litt god stemning igjen..... Ser at kampene ofte ikke er utsolgt og blir jo litt for domt å sitte en plass det ikke er folk.....

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 01. Okt. 2010, 13:23 »
Leazes corner oppe på level 7 går for å være en "singing section", så der er det bra lyd og stemning. Ellers har jeg også opplevd god stemning på begge kortsidene, så det kan være verdt et forsøk! Jeg synes likevel ikke det på noen måte er dårlig stemning noen steder på stadion, så det vil ikke ødelegge noenting for opplevelsen din om du sitter på f.eks platinium club selv om gjennomsnittsalderen er høyere og dressfaktoren eksisterer.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM