20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Det er nok så godt som alltid fullt på SJP gjennom sesongen men klubben er forpliktet til å legge ut 3000-3500 billetter på General Sale til hver kamp. Desverre er disse billettene gjerne på Level 7 som (jeg synes) har god oversikt men jeg får ikke den samme opplevelsen av spillet som å sitte lengre ned. Jeg kan anbefale å sitte i noen av "Barene" på det som kalles Milbourne Stand. Bilettene er noe dyrere men opplevelsen er mange hakk bedre dersom dere skal over bare én gan i løpet av sesongen. Bar 1892 og Platinum Club er mine favoritter. Pakketur : Anbefales ikke. Jeg kan gjerne fixe hotell og om dere bruker forumet her under "reiser" så finner dere mange gode hotelltips. Dersom dere ikke blir klokere så kan jeg hjelpe med hotell.Når det gjelder billetter i denne sesongen så har jeg 2 eller 4 billetter til hver kamp som gir bekreftet garantert plass opp til 4 uker i forkant. Jeg kan enten nås gjennom internmail her eller på ole(a)gunnberg.netPS! Jeg tar ingenting ekstra for billettene i forhold til utsalgspris men evt noe ekstra mottas med takk og er 100% frivillig.